Заняття: Букви С, З знаємо, звуки [с], [з] вимовляємо.

Про матеріал

Завдання: Вчити дітей розрізняти звуки [с], [з] на слух і у вимові, правильно вимовляти.

Матеріал: дзеркальця, предметні малюнки (слова із звуками [с], [з]), будиночки синього (звук [с] ), зеленого ( звук [з] ) кольорів, букви С, З, м'яч.





Перегляд файлу

  Заняття: Букви С, З знаємо, звуки [с], [з] вимовляємо.

 

Завдання: Вчити дітей розрізняти звуки [с], [з] на слух і у вимові, правильно вимовляти.       

    Розвивати навички звуко – буквенного аналізу.

    Вчити утворювати дієслова, словосполучення із прийменником із.

Розвивати моторику артикуляційного апарату, фонематичний слух, мовне дихання, увагу, память, звязне мовлення, логічне мислення, дрібну моторику.

    Розширювати і збагачувати словник словами із звуками [с], [з ].

 

Матеріал: дзеркальця, предметні малюнки (слова із звуками [с], [з]), будиночки синього (звук [с] ), зеленого ( звук [з] ) кольорів, букви С, З, мяч.

                                     Хід заняття

 

1. Арт.\впр.

         Наш язик трудівник, працювати в нас він звик,

         І щоразу напочатку робимо із ним зарядку!

          „ Посмішка”, „ Парканчик”, „Трубочка”, „ Кицька    

          сердиться”, „ маятник”.

 

2. Д\впр. „ Весела жабка”.

 

3. Д\впр. „ Поїзд”, „ Комарики”.

 

4. Др.\м. „ Дружні пальчики”.

 

5.Загадка: Ніжна зірка, сніжно – біла, на рукав мені злетіла,

                 Принесла її сюди стала, крапелька води. \ сніжинка\.

   Загадка: Кружляє ніжний, білий пух,

                  Міняє зайчик свій кожух,

                  Вдіває лиска рукавички,

                  Співають весело синички,

                  Ведмідь в барлозі вже дріма,

                  Бо вже до нас прийшла... \ зима \.

Виділення звуків [с], [з]. Пригадати павильну вимову цих звуків.

 

6. Промовляння складів: са – за, со – зо, си – зи, се – зе, су – зу.

    Промовляння чистомовок:

    За – за – за – ось іде каза, 

    Зу – зу – зу – ми побачили козу.

    Зи – зи – зи –не боюсь кози.

    Са – са –са – ось летить оса.

    Су – су – су – ми побачили осу.

    Си – си – си – утікаєм від оси.

 

7. Пригадати скоромовки та вірші із звуками [с], [з].

     Скоромовки: „ Старий Семен”, „ Зима”.

      Вірші: „Слон”, „ Слива”, „ Коза”, „ Сом”, „ Зайчик”...

 

8. Показати як від зміни звука міняється значення слова;

         Щипає траву коза, косить траву... \коса\.

         Ліза куштувала суп, заболів у Лізи... \ зуб\.

         На листках срібляться роси, розпустились зранку... \ рози\.

         Грянув грім, линула злива, у саду доспіла... \ слива\.

 

9. Д\гра. „ Впіймай звук,” ( діти показують букви, С абоЗ ).

    Сніг, зима, зуби, сонце, заєць. зебра, слон, снігуронька, мороз, слива, змія, сорока, сом, роза, роса, сніжинка, лисиця...

 

10. Д\гра. „ Що роблять?” (в колі з м’ячем)

    Замок – замикають, загадку – загадують, смолою – смолять, сіллю – солять, золотом - золотять і т.д...

 

11. Д\гра. „ Що із чого зроблено?” (в колі з м’ячем)

    Сливовий сік – сік із слив, снігова баба – баба із снігу, золота медаль – медаль із золота, скляний посуд – посуд із скла, і т. д...

 

12. Д\ гра. „ Засели будиночки!”

(у будиночки синього кольру «слова» в яких є звук [с], у будиночок зеленого кольору «слова» в яких є  звук [з] )

Сонце, сніжинка, слон, слива, сорока, лисиця…

Заєць, зебра, змія, зірка, зозуля, коза, поїзд...

 

         Підсумок заняття.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку