Заняття для 1 класу .
Тема: «Я і ти».
Мета: вчити учнів усвідомлювати, за що можна любити і поважати дітей. Помічати не лише зовнішні вади, негативні риси, а і їх позитивні риси. Виховувати взаємовідносини між дітьми у групі..
Матеріал: червоні сердечка ( по кількості учнів), вирізана з ватману фігура дитини, олівці, аркуші паперу.
Вступна частина. Привітання.
Психолог кладе руку на плече дитині , яка стоїть зліва і вітає його: « Здрастуй, Саша».дитина в свою чергу кладе руку на плече дитині , яка стоїть зліва і вітається з нею і так далі доки коло не замкнеться.
Психолог разом з дітьми( разом):
Здрастуй, небо ( підняти руки вгору),
Здрастуй, Земля( присісти, руками доторкнутися підлоги)
Доброго дня, люди направити долонями вгору в сторону інших дітей).
Основна частина.
Психолог починає: « Я люблю ( ім‘я дитини) за те, що вона…) і передає клубок даній дитині.Дитина продовжує і передає клубок далі. Психолог узагальнює як чарівний клубок об‘єднав дітей і допоміг сказати приємні слова.
Мета: розвиток навичок кооперації , зняття психофізичного навантаження.
Діти стають в коло і дивляться один на одного. Потім по команді шикуються по росту, потім по кольору очей . кольору волосся і т. д.
Мета: розвивати мовлення у дітей, навчати бачити у однолітках прекрасне, добре.
Діти по черзі дають один одному порівняльні характеристики. Наприклад: « Тетянко, у тебе чудова посмішка, схожа на сонечко!», «андрій, у тебе очі, неначе зірочки!».
Мета: вчити дітей усвідомлення того, що за що можна любити і поважати , бачити не тільки вади. А й позитивні риси дітей.
Дитина( яка напередоднімала день народження), лягає на газету, або шматок старих шпалер. Обводиться і вирізається її фігура. Психолог роздає всім дітям червоні сердечка і всі діти групи приклеюють їх на паперову фігуру дитини і наголошують за що вони її люблять, що в ній їм подобається , чим вона може пишатись. Психолог обов ‘язково починає вправу першим.
Заключна частина. Рефлексія.
Діти стають у коло. Яка з ігор вам сьогодні найбільше сподобалась і за що?
(Звертаєтться до дитини, якій дарували сердечка): Як ти себе почував, коли тебе хвалили?
Прощання: я люблю всіх. Ти любиш всіх. Ми любимо всіх. До побачення!