Заняття для 1 класу . Тема: «Я і ти».

Про матеріал
Заняття для 1 класу . Тема: «Я і ти». Мета: вчити учнів усвідомлювати, за що можна любити і поважати дітей. Помічати не лише зовнішні вади, негативні риси, а і їх позитивні риси. Виховувати взаємовідносини між дітьми у групі.. Матеріал: червоні сердечка ( по кількості учнів), вирізана з ватману фігура дитини, олівці, аркуші паперу.
Перегляд файлу

Заняття для 1 класу .

Тема: «Я і ти».

 Мета: вчити учнів усвідомлювати, за що можна любити і поважати дітей. Помічати не лише зовнішні вади, негативні риси, а і їх позитивні риси. Виховувати взаємовідносини між дітьми у групі..

Матеріал: червоні сердечка ( по кількості учнів), вирізана з ватману фігура дитини, олівці, аркуші паперу.

Вступна частина. Привітання.

Психолог кладе руку на плече дитині , яка стоїть зліва і вітає його: « Здрастуй, Саша».дитина в свою чергу кладе руку на плече дитині , яка стоїть зліва і вітається з нею і так далі доки коло не замкнеться.

Психолог разом з дітьми( разом):

Здрастуй, небо ( підняти руки вгору),

Здрастуй, Земля( присісти, руками доторкнутися підлоги)

Доброго дня, люди  направити долонями вгору в сторону інших дітей).

Основна частина.

  1. Гра « Чарівний клубок».

Психолог починає: « Я люблю ( імя дитини) за те, що вона…) і передає клубок даній дитині.Дитина продовжує і передає клубок далі. Психолог узагальнює як чарівний клубок обєднав дітей і допоміг сказати приємні слова.

  1. Гра « переходи».

Мета: розвиток навичок кооперації , зняття психофізичного навантаження.

Діти стають в коло і дивляться один на одного. Потім по команді шикуються по росту, потім по кольору очей . кольору волосся і т. д.

  1. Ігрова вправа « На кого я схожий».

Мета: розвивати мовлення у дітей, навчати бачити у однолітках прекрасне, добре.

Діти по черзі дають один одному порівняльні характеристики. Наприклад: « Тетянко, у тебе чудова посмішка, схожа на сонечко!», «андрій, у тебе очі, неначе зірочки!».

  1. Гра 2 «за що я люблю тебе».

Мета: вчити дітей усвідомлення того, що за що можна любити і поважати , бачити не тільки вади. А й позитивні риси дітей.

Дитина( яка напередоднімала день народження), лягає на газету, або шматок старих шпалер. Обводиться і вирізається її фігура. Психолог роздає всім дітям червоні сердечка і всі діти групи приклеюють їх на паперову фігуру дитини і наголошують за що вони її люблять, що в ній їм подобається , чим вона може пишатись. Психолог обов язково  починає вправу першим.

Заключна частина. Рефлексія.

Діти стають у коло. Яка з ігор вам сьогодні найбільше сподобалась і за що?

(Звертаєтться до дитини, якій дарували сердечка): Як ти себе почував, коли тебе хвалили?

Прощання: я люблю всіх. Ти любиш всіх. Ми любимо всіх. До побачення!

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
22 жовтня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку