План-заняття гуртка «Funny English»
керівник гуртка Єлизавета Гутник
Тема: «Colors» (Кольори)
Мета: ознайомлення з лексикою по темі "Кольори", первинне закріплення матеріалу в граматичних структурах.
Завдання:
- ввести нову лексику по темі "Кольори";
- відпрацювати лексику в структурах I see, I like;
- виховати увагу і розвинути пам'ять у грі "Квіточка-семицвіточка"
Матеріали та обладнання:
Іграшки, кольорові пелюстки до гри "Квіточка-семицвіточка", кольорові олівці, папір для кожної дитини, картки.
Хід заняття
1. Організаційний момент.
Привітальна пісня "Hello".
Hello! Hello! Hello! How are you? I am fine.
Hello, children! I am glad to see you!
- Якою мовою ми співали?
- Мову, якої країни ми вивчаємо?
(Відповіді дітей).
2. Повідомлення цілей і завдань заняття.
- Сьогодні на занятті ми продовжимо вивчати англійську мову. Ми будемо вивчати кольори веселки англійською мовою.
3. Введення в сюжет заняття.
А допоможуть нам в цьому нові друзі!
(Лунає шум. Ой, діти, що це там сталося, що сталося? (заношу в групу порося П'ятачка з кульками). Діти, а хто це до нас в гості прийшов, ви впізнали цього героя? Чому ж він такий сумний?
П'ятачок: Доброго дня, дітлахи, Hello, dearfriends! Я поспішав на День народження до свого друга віслюка Іа і ніс йому подарунок, повітряну кульку. По дорозі я спіткнувся і впав, на жаль моя гарна кулька лопнула. Що мені тепер робити, як бути? Діти, може ви мені підкажете?
Педагог: Діти, що можна запропонувати зробити , як допомогти нашому другові П'ятачку. Діти, придумують вихід з ситуації. Яку можна було б зробити кульку, щоб вона не лопалася. Даємо дітям можливість творчо поміркувати (слухаємо відповіді).
Педагог: А давайте ми її просто намалюємо. Якого кольору бувають кулі What color are the balls? (індивідуальні та колективні відповіді).
Молодці. Well done!
Ми з вами намалюємо повітряні кулі і допоможемо П'ятачку! (Малюємо і працюємо разом 10 хв.)
Педагог: Подивіться на картинки. Якого кольору пелюстки (колективні і індивідуальні відповіді на українській мові). Добре, але наш П'ятачок приїхав до нас з Великобританії, а там вони розмовляють англійською мовою. Давайте назвемо кольори на англійській мові.
Якого кольору кулька? (Червоного)
What colour is it? (Якого кольору)
Англійською - red:
У мене сумнівів немає
червоний колір звичайно.
А ця куля якого кольору (Жовтого) Англійською - yellow
Облизнувшись кішка з'їла
жовток жовтий, жовтий - yellow
А яка ця кулька (Синя) Англійською буде blue
Я тону, йду на дно
Синій колір звичайно (blue)
А ця кулька (Зелена) Англійською - green
Ох, не стиглий мандарин
Він зелений, просто green
(Колективні і індивідуальні повтори англійських слів)
Great! Давайте ми заспіваємо пісеньку, щоб П'ятачок не сумував. Встаємо з місця, (get up, my dear)! Будемо співати і знаходити кольори:
I see green
I see red
I see blue, I see white
I see this and that and that
(співаємо разом).
А тепер скажіть, який колір вам подобаються?
I like green.
(індивідуальні відповіді дітей, допомога педагога)
Це добре! Тепер візьмемо олівці і намалюємо кульки, щоб П'ятачок зміг подарувати їх (діти малюють). Молодці. Тепер кожен скаже англійською мовою якого кольору кульку він намалював (індивідуальні відповіді).
4. Фізкультурна хвилинка.
Рухлива гра "Квіточка-семіцвіточка" (Граємо 5 хв.)
Педагог показує квітку . Діти повинні запам'ятати, пелюсток певного кольору за яким йде. Діти отримують кольорові пелюстки і збирають квітку по команді педагога. Кожна дитина підбігає до дошки і закріплює пелюсток за допомогою магніту.
Діти, подивіться, які сподобалися малюнки П'ятачку, тепер він зможе подарувати їх віслюку Іа!
Як ви думаєте, віслючок Іа зрадіє? А якого кольору він отримає кульки (згадуємо кольори і римування). Що вам сьогодні сподобалося найбільше? –What do you like? (діти відповідають).
Спасибі дітки, ви молодці, не кинули в біді П'ятачка! Наш гість йде. Попрощаємося з нашим гостем і скажемо йому Good bye! (діти прощаються)
5. Підведення підсумків заняття
- Що ми робили на занятті?
- Що нового дізналися?
- Давайте перевіримо, які з вас перекладачі. Зрозумієте ви англійців, коли вони вам будуть говорити про кольори?
(гра "Перекладач": педагог говорить слова англійською мовою, а діти перекладають українською)
I like a green.
I like a blue.
А давайте переглянемо мультфільм про кольори веселки. (Перегляд мультфільму). Світ англійської мови сповнений нових, незвіданих доріг. Дитина пізнає його руками, очима і слухом. Граючи на гурткових занять, ми навчаємося іноземної мови, тим самим відкривають для себе широкі простори. Цікавий мультфільм? (Відповіді дітей), до нових зустрічей! Good bye! I'll see you later!