Заняття гуртка «Funny English». Тема: «Colors»

Про матеріал
Заняття гуртка «Funny English». Тема: «Colors» для керівників гуртків ЗПО та ЗЗСО. Мета: ознайомлення з лексикою по темі "Кольори", первинне закріплення матеріалу в граматичних структурах. Вікова категорія 5-6 років.
Перегляд файлу

План-заняття гуртка «Funny English»

керівник гуртка Єлизавета Гутник

 

Тема: «Colors» (Кольори)

Мета: ознайомлення з лексикою по темі "Кольори", первинне закріплення матеріалу в граматичних структурах.

Завдання:

- ввести нову лексику по темі "Кольори";

- відпрацювати лексику в структурах I see, I like;

- виховати увагу і розвинути пам'ять у грі "Квіточка-семицвіточка"

Матеріали та обладнання:

Іграшки, кольорові пелюстки до гри "Квіточка-семицвіточка", кольорові олівці, папір для кожної дитини, картки.

 

Хід заняття

 

1. Організаційний момент.

Привітальна пісня "Hello".

Hello! Hello! Hello! How are you? I am fine.

Hello, children! I am glad to see you!

- Якою мовою ми співали?

- Мову, якої країни ми вивчаємо?

(Відповіді дітей).

2. Повідомлення цілей і завдань заняття.

- Сьогодні на занятті ми продовжимо вивчати англійську мову. Ми будемо вивчати кольори веселки англійською мовою.

3. Введення в сюжет заняття.

А допоможуть нам в цьому нові друзі!

(Лунає шум. Ой, діти, що це там сталося, що сталося? (заношу в групу порося П'ятачка з кульками). Діти, а хто це до нас в гості прийшов, ви впізнали цього героя? Чому ж він такий сумний?

П'ятачок: Доброго дня, дітлахи, Hello, dearfriends! Я поспішав на День народження до свого друга віслюка Іа і ніс йому подарунок, повітряну кульку. По дорозі я спіткнувся і впав, на жаль моя гарна кулька лопнула. Що мені тепер робити, як бути? Діти, може ви мені підкажете?

Педагог: Діти, що можна запропонувати зробити , як допомогти нашому другові П'ятачку. Діти, придумують вихід з ситуації. Яку можна було б зробити кульку, щоб вона не лопалася. Даємо дітям можливість творчо поміркувати (слухаємо відповіді).

Педагог: А давайте ми її просто намалюємо. Якого кольору бувають кулі What color are the balls? (індивідуальні та колективні відповіді). 

Молодці. Well done!

Ми з вами намалюємо повітряні кулі і допоможемо П'ятачку! (Малюємо і працюємо разом 10 хв.)

Педагог: Подивіться на картинки. Якого кольору пелюстки (колективні і індивідуальні відповіді на українській мові). Добре, але наш П'ятачок приїхав до нас з Великобританії, а там вони розмовляють англійською мовою. Давайте назвемо кольори на англійській мові.

Якого кольору кулька? (Червоного)

What colour  is it? (Якого кольору)

Англійською - red:

У мене сумнівів немає

червоний колір звичайно. 

А ця куля якого кольору (Жовтого) Англійською - yellow

Облизнувшись кішка з'їла

жовток жовтий, жовтий - yellow

А яка ця кулька (Синя) Англійською буде blue

Я тону, йду на дно

Синій колір звичайно (blue)

А ця кулька (Зелена) Англійською - green

Ох, не стиглий мандарин

Він зелений, просто green

(Колективні і індивідуальні повтори англійських слів)

Great! Давайте ми заспіваємо пісеньку, щоб П'ятачок не сумував. Встаємо з місця, (get up, my dear)! Будемо співати і знаходити кольори:

I see green

I see red

I see that yellow

I see blue, I see white

I see this and that and that

(співаємо разом).

А тепер скажіть, який колір вам подобаються?

I like green.

(індивідуальні відповіді дітей, допомога педагога)

Це добре! Тепер візьмемо олівці і намалюємо кульки, щоб П'ятачок зміг подарувати їх (діти малюють). Молодці. Тепер кожен скаже англійською мовою якого кольору кульку він намалював (індивідуальні відповіді).

4. Фізкультурна хвилинка.

Рухлива гра "Квіточка-семіцвіточка" (Граємо 5 хв.)

Педагог показує квітку . Діти повинні запам'ятати, пелюсток певного кольору за яким йде. Діти отримують кольорові пелюстки і збирають квітку по команді педагога. Кожна дитина підбігає до дошки і закріплює  пелюсток за допомогою магніту.

Діти, подивіться, які сподобалися малюнки П'ятачку, тепер він зможе подарувати їх віслюку Іа!

Як ви думаєте, віслючок Іа зрадіє? А якого кольору він отримає кульки (згадуємо кольори і римування). Що вам сьогодні сподобалося найбільше? –What do you like? (діти відповідають).

Спасибі дітки, ви молодці, не кинули в біді П'ятачка! Наш гість йде. Попрощаємося з нашим гостем і скажемо йому Good bye! (діти прощаються)

5. Підведення підсумків заняття

- Що ми робили на занятті?

- Що нового дізналися?

- Давайте перевіримо, які з вас перекладачі. Зрозумієте ви англійців, коли вони вам будуть говорити про кольори?

(гра "Перекладач": педагог говорить слова англійською мовою, а діти перекладають українською)

I like a green.

I like a blue.

А давайте переглянемо мультфільм про кольори веселки. (Перегляд мультфільму). Світ англійської мови сповнений нових, незвіданих доріг. Дитина пізнає його руками, очима і слухом. Граючи на гурткових занять, ми навчаємося іноземної мови, тим самим відкривають для себе широкі простори. Цікавий мультфільм? (Відповіді дітей), до нових зустрічей! Good bye! I'll see you later!

 

docx
Додано
20 січня 2020
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку