Заняття
Мета: руйнувати стереотипне сприйняття агресивних персонажів; формувати навички цілеспрямованої діяльності; розвивати спостережливість і увагу.
Привітання(2хв.)
Здрастуй, милий друже мій!
Йди сюди, до нас мерщій.
Гру хутенько починаймо,
Всіх довкола привітаймо.
Руку дружби простягни
І заняття розпочни.
Вправа «Конкурс художників» (8 хв.)
Обладнання: картинки із зображенням «злого» персонажа.
Психолог заздалегідь готує однакові чорно-білі зображення «злого» персонажа і пропонує дитині погратися в художників, які зможуть зробити його «добрим». Виграє той, чий персонаж добріший.
Психолог і дитина беруть по малюнку. Починають розфарбовувати і по черзі промовляють дії вголос: домальовують своєму персонажу пухнастий хвостик, яскравий капелюх, красиві іграшки тощо.
Гра «Заборонений рух» (8 хв.)
Звучить весела, ритмічна музика. Діти стоять півколом, у центрі ведучий. Він показує кілька рухів, один із яких (наприклад, присідання) заборонений. Діти повинні повторювати всі рухи ведучого, за винятком забороненого.
Якщо діти навчилися успішно справлятися з грою, то її можна ускладнити, наприклад, увести два заборонених рухи.
Вправа прощання (2 хв.)
Звати як мене, скажи?..
Звати як тебе, скажи?..
Ми з тобою грались дружно?..
Отже, разом не сутужно!
Зустріч нову призначаймо,
Усім щастя побажаймо.
Руку стисни на прощання,
Усміхнись, як сонце раннє!