заняття на розвиток спостережливості і уваги

Про матеріал
Мета: руйнувати стереотипне сприйняття агресивних персонажів; формувати навички цілеспрямованої діяльності; розвивати спостережливість і увагу.
Перегляд файлу

Заняття

Мета: руйнувати стереотипне сприйняття агресивних персонажів; формувати навички цілеспрямованої діяльності; розвивати спостережливість і увагу.

Привітання(2хв.)

Здрастуй, милий друже мій!

Йди сюди, до нас мерщій.

Гру хутенько починаймо,

Всіх довкола привітаймо.

Руку дружби простягни

І заняття розпочни.

Вправа «Конкурс художників» (8 хв.)

Обладнання: картинки із зображенням «злого» персонажа.

  Психолог заздалегідь готує  однакові чорно-білі зображення «злого» персонажа і пропонує дитині погратися в художників, які зможуть зробити його «добрим». Виграє той, чий персонаж добріший.

   Психолог і дитина беруть по малюнку. Починають розфарбовувати і по черзі промовляють дії вголос: домальовують своєму персонажу пухнастий хвостик, яскравий капелюх, красиві іграшки тощо.

Гра «Заборонений рух» (8 хв.)

Звучить весела, ритмічна музика. Діти стоять півколом, у центрі ведучий. Він показує кілька рухів, один із яких (наприклад, присідання) заборонений. Діти повинні повторювати всі рухи ведучого, за винятком забороненого.

Якщо діти навчилися успішно справлятися з грою, то її можна ускладнити, наприклад, увести два заборонених рухи.

Вправа прощання (2 хв.)

Звати як мене, скажи?..

Звати як тебе, скажи?..

Ми з тобою грались дружно?..

Отже, разом не сутужно!

Зустріч нову призначаймо,

Усім щастя побажаймо. 

Руку стисни на прощання,

Усміхнись, як сонце раннє!

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку