Заняття на тему «Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби та здоров’я.

Про матеріал

Конспект розробленого заняття допоможе вчителю при викладанні даної теми виховати в дітей почуття відповідальності за своє здоров'я; сформувати і розвинути поняття підлітків про функції шкіри, косметичні проблеми підлітків та косметику і здоров'я. Також допоможе навчити школярів аналізувати значення чинників, що впливають на здоров'я шкіри, волосся, нігтів, надасть рекомендації по догляду за шкірою,та як правильно обирати косметичні засоби і користуватись ними.

Перегляд файлу

Скородистицька ЗОШ І – ІІ ступенів Чорнобаївського району Черкаської області

 

Основи здоровя  7 клас

Заняття на тему

«Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби та здоровя.

 

Автор:   - Загубинога Оксана Олексіївна - учитель основ здоровя, хімії та біології з основами екологічних знань, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель – методист.

 

 

 

 

 

 

Тема: Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби та здоровя. (слайд 1)

Мета: формування ключових компетенцій:

здоров’язберігаючої – виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я; соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших;

вміння вчитися – само організовуватися до навчальної діяльності у взаємодії,  роботі у групах;

предметних компетенцій – сформувати і розвинути поняття підлітків про функції шкіри, косметичні проблеми підлітків та косметику і здоров’я. Навчити учнів аналізувати значення чинників, що впливають на здоров’я шкіри, волосся, нігтів. Навчити доглядати за шкірою, правильно обираючи косметичні засоби і користуючись ними. (слайд 2)

Опорні поняття і терміни: косметика, вікова косметика, групи косметики – гігієнічна, лікувальна, декоративна, типи шкіри, засоби косметики, краса, здоров’я.

Обладнання: таблиці «Будова шкіри», набір зразків засобів косметики по догляду за шкірою, волоссям, паперові серветки, мультимедійне забезпечення, презентація.

 Тип тріади – формувальна.

План – схема заняття

І – ІІ мініади

І. Організаційний етап . . . . . . . . . .. .. . . . . . ..  . . . . . . . .. . . . . . . . .     1 – 2 хв

ІІ. Мотивація діяльності, сповіщення теми, завдань заняття.

Випереджувальне домашнє завдання «З історії макіяжу». . .  . . . . .2хв

ІІІ. Очікування від заняття «Їжачку на колючки».  . . . . . . . .. . . . . . . . . 2 хв.

ІV. Отримання нових знань . . . . . . . . . .. .. . . . . . ..  . . . . . . . .. . . . . . . . . 54 хв.

  1. Сценка «Світ мій, дзеркальце, скажи…»
  2. Робота в групах «Портрет красивої людини»
  3. Гість уроку – вчитель біології «Будова шкіри і її функції.»
  4. Практична діяльність «Визначаємо свій тип шкіри».
  5. Розповіді учителя:
  • Догляд за шкірою, види і групи косметики.
  • Аналіз сценки «Про мамину косметику».
  • Трішки легенди. Легенда про красу.
  1. Слабкі та сильні сторони косметики. Індивідуальні роботи «SWOT - аналізу».

 

ІІІ мініада

V. Тренувальні вправи . . . . . .. . . . . . . . . .. .. . . . . . ..  . . . . . . . .. . . . . . . . .  26 хв.

      1. «Маска - 1» - гість уроку з проблемними запитаннями і проханням  про пораду. Індивідуальна робота учнів.

       2. «Дякую за пораду» - Маска – 2.

       3. Гра «Ящику, що в тобі є ?»

       4. Гра «Так чи ні».

       5. Вправи з робочого зошита.

VІ. Підсумок вивченого. . . . . . . . . .. .. . . . . . ..  . . . . . . . .. . . . . . . . .  . . . .  .2  хв.

VІІ. Домашнє завдання  . . . . . . . . . . .. .. . . . . . ..  . . . . . . . .. . . . . . . . .  . . . . 1  хв.

VІІІ. Рефлексія «Аналіз очікуваного» .. . . . . . ..  . . . . . . . .. . . . . . . . .  . . . . 1  хв.

Хід заняття

І – ІІ міріади

І. Організаційний етап.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь та мотивація навчальної діяльності.

Учитель: Сьогодні на занятті ми з вами продовжимо вивчати розділ «Фізична складова здоровя». Тема уроку звучатиме так «Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби та здоровя». Що ми знаємо про косметику, звідки походить це слово нам допоможе розібратися випереджувальне домашнє завдання для творчої групи учнів, яке вони отримали на попередньому занятті. Ось що вони виявили і готові поділитися інформацією з усіма.

Випереджувальне домашнє завдання: «З історії макіяжу»

… Слово «косметика» походить від грецького слова, що означає «мистецтво прикрашати». «Космет» - так називали рабинь, які прикрашали тіло і обличчя вельможних жінок Стародавнього Риму.

Застосовувати косметичні засоби почали ще в далекій глибині століть. Спочатку це було пов’язане, очевидно, з культовими обрядами і мало функціональний характер. За допомогою косметики виділяли вождя племені, воїна серед інших одноплемінників, лякали ворогів.

Звичай використовувати косметичні засоби виник у південних країнах. В умовах жаркого сухого клімату частіше з’являлися захворювання шкіри, які потребували застосування різних засобів, зокрема мазей і умивань, з профілактичними і лікувальними властивостями. (Слайд 15) (Оцінювання роботи учня. Максимум 3 бали)

Учитель:  І так, мета нашого уроку є розщирення поняття про функції шкіри, косметичні проблеми підлітків та косметику і здоров’я. Навчимося аналізувати значення чинників, що впливають на здоров’я шкіри, волосся, нігтів, доглядати за шкірою, правильно обираючи косметичні засоби і користуючись ними. … (слайд 3).

Допомагатиме нам у цьому Їжачок, що забіг на запах косметичних засобів. У своєму лісі він теж користується глауровою кислотою диких яблук, щоб почистити свої голочки і надати їм сили та блиску.

ІІІ. Очікування від заняття «Їжачку на колючки».

Учитель:  Що ви очікуєте від уроку? Про що бажаєте дізнатися? Навіть їжачок , щоб почистити свої голочки, наколює на них яблучка, які містять кислоти, що використовують і в косметичних засобах. Допоможіть і ви нашому Їжачку почистити голочки – свої бажання і очікування запишіть на  яблука і грушки – гнилички та наколіть на голочки їжака, що прибіг до нас на урок. В кінці заняття ми дізнаємося чи справдилися ваші сподівання. (слайд 4).

ІV. Отримання нових знань.

Учитель:  Продовжуємо нашу роботу. Прошу всіх уявою перенестися у казку. Закрийте на хвилинку очі і перенесімося думками у королівський палац. Перед нами відкриється ось така картина – сценка, описана

О. Пушкіним у казці «Спляча красуня».

Сценка – рольова гра. Дівчина – цариця милується своєю вродою в дзеркальці та розмовляє з ним:

Учениця:

  • Світ мій дзеркальце, скажи,

         Та всю правду розкажи,

        Чи я в світі всіх миліша,

        І румяна і біліша?

Учитель: Дзеркальце сказало у відповідь таке:

Дзеркальце – учениця:

  • Ти красива, я це знаю,

Проте царівна молодая

Потихеньку розцвітає..

Всіх на світі красивіша,

І рум’яна і біліша…»

Дівчина  - цариця:

  • Йди від мене погане дзеркальце, бачити тебе не хочу.
  • Я у світі всіх біліша,

і найкраща,

й наймиліша.

Я усіх найкрасивіша, я..я.. (штовхає дзеркальце і йде геть). (слайд 5)

Як бачите, навіть цариця, маючи багатство, коштовності, владу, перш за все хоче бути красивою, найкрасивішою…Проте краса як і смак, поняття досить індивідуальне. Одним подобається світле волосся і світлі очі, а іншим – темні очі. Одні люблять високих і худих, а інші – віддають перевагу пухкеньким і низьким, мініатюрним. Поняття, за якими визначали «Міс світу» змінювалось і з плином  часу. На початку 19 століття «Міс світу» була зростом 152см і вагою близько 60кг. А тепер нам подавай – 90 х 60 х 90.

Робота в групах: Завдання «Якою ви вважаєте красиву людину, опишіть її?»

Клас об’єднуємо у дві групи – групу Юнаків і групу Дівчат. Вони описують портрет красивої людини протилежної статі. Від кожної групи маємо по одному експерту. Головний експерт – учитель.

Висновок головного експерта: Ми звернули увагу на те, що в більшості портретів звучать слова « красиве здорове тіло», «здорова шкіра», «здорове і красиве волосся». Ви вважаєте, що одна із найперших ознак краси людини – здоровя, здоровий вигляд (слайд 6).

Учитель: Хочу нагадати вам відомі всім слова російського письменника Антона Чехова: «У людини повинне бути все прекрасне: і лице, і одяг, і душа, і думки»… Краса є тілесна і духовна. Ми сьогодні на занятті будемо говорити про красу тілесну. Як відомо із описів, зроблених у групах, часто зустрічаються слова про те, що у красивої здорової людини повинна бути здорова чиста шкіра, Виникає запитання «А що ж таке шкіра? »Яка її будова? Які функції виконує. Найкращі і найточніші відповіді на ці питання дасть вам учитель біології чи лікар – дерматолог. Так як я працюю в даній школі і вчителем біології, то відповіді на ці питання отримаєте від мене і запрошувати іншого гостя на заняття ми не будемо.

Учитель: (Розповідь про будову шкіри. Основні тези.)

  1. Шкіра людини має три шари: зовнішній, середній та внутрішній.
  2. У шкірі містяться потові залози.
  3. Шкіра виконує захисну, видільну, дихальну, терморегулятивну та тактильну функції.
  4. Шкіра має утвори у вигляді волосся та нігтів.
  5. Умовно шкіру поділяють на нормальну, жирну, суху та комбіновану.
  6. Добрий стан шкіри залежить від нормальної роботи всіх органів і систем організму людини, а також від способу її життя. А це – дотримання особистої гігієни, раціональне харчування, достатнє перебування на свіжому повітрі, заняття спортом, загартовування, повноцінний сон, відсутність шкідливих звичок. (Слайд 7)

Учитель: Про тип своєї шкіри ви можете дізнатися самі. Для цього ми проведемо з вами гру «На прийомі у косметолога» та виконаємо практичну роботу в парах «Визначення типу шкіри клієнта косметологічного кабінету».

Методика роботи проста – на вимите обличчя ви накладаєте гігієнічні серветки і злегка притискуєте на лобі, носі, щоках. Накладати серветки зручніше один одному, а тому наша робота проходитиме в парах. Знявши серветку, добре її розглядаємо, при потребі – навіть на світло та аналізуємо побачене. Злегка рукою гладимо шкіру лиця та оглядаємо її.

  1. Шкіра нормальна – Вона залишає на серветці легкий масляний слід. Шкіра на вигляд гладенька, не блищить, без чорних цяток. Містить достатню кількість вологи, пружна, без подразнень.
  2. Шкіра жирна – Вона залишає на серветці чітко виражені масляні сліди. Має розширені пори, підвищене сало утворення. На ній можуть утворюватися вугрі.
  3. Комбінована шкіра – На серветці залишає масні сліди на лобі та підборідді, а на носі і щоках вони ледь помітні – тут шкіра нормальна.
  4. Суха шкіра – Не залишає слідів на серветці. Можливе відлущування лусочок шкіри. Мало містить вологи. (слайд 8)

Учитель: А тепер ми визначимо, який же тип шкіри переважає у вас. Підніміть будь ласка руки ті у кого жирна… нормальна … комбінована… суха шкіра.

Як ви переконалися, жирна шкіра найхарактерніша для підліткового віку. Вона потребує особливого догляду. У цьому віці розпочинається бурхливий статевий розвиток, який стимулює роботу сальних та потових залоз. Це може привести до виникнення косметичних проблем – появи вугрів та вугрового висипу. Вони можуть бути глибокі, а можуть бути у вигляді гнійників, які залишають після себе небажані сліди.

Прийом «Вислови свою думку». Завдання 1. Запитання до учнів: Як ви думаєте, чи можна видавлювати вугрі та гнійники? До кого можна звернутися за порадою  з такими проблемами?  Проведемо роботу  з підручником (с.85). в парах.  Заслухаємо звіт - думку  кількох учнів. Загальний висновок зробить один з них. (слайд 9)

Гра 2. «Хто швидше». (слайд 10)

Пропускаючи однакову кількість складів, ви прочитаєте одно із правил догляду за шкірою.

"

щі

"

Ні

чи

ко

вуг

ли

при

 

 

 

 

 

 

рі

.

 

 

 

 

 

 

не

те

чі

люй

лич

дав

об

ви

на

 

Відповідь: Ніколи не видавлюйте прищі чи вугрі на обличчі. (слайд 11)

Завдання 3. (слайд 12)

Учитель: Існує легенда про одного мудреця, який, лежачи на смертному ложі, скликав дочок і сказав їм:  «Я бідний і нічого не можу залишити вам у спадок, окрім однієї доброї поради: будьте розумними, якщо зможете, будьте добрими, якщо захочете, але красивими будьте завжди». (слайд 13)

Краса – одна із найбільших таємниць природи, і прагнення до неї – одна із найсильніших властивостей людської натури. Наполегливо, постійно мріяли люди про красу, прагнули до неї. Крилатими стали слова російського художника і філософа Миколи Реріха – «Краса врятує світ». І впродовж століть, починаючи з незапам’ятних, стародавніх часів і до наших днів, естетичні вимоги народів зводились насамперед до краси самої людини. І вусі епохи людство прагнуло цю красу примножити. Недарма стародавні народи наділяли своїх богів вічною юністю; з нею вони пов’язували ідею невмирущої, вічної фізичної краси. У  народних казках часто згадувалися молодильні яблучка, омолоджуючі купелі. Але так як і юність далеко не завжди гарантувала красу зовнішню, то у людей і виникало прагнення бути, або хоча б здаватися красивішими, прикрашати себе, заповнити природній пропуск, посилити і яскравіше проявити те, що було відпущене нею не дуже щедро. Ось із цього бажання самої краси і юності і зародилось мистецтво косметики. В перекладі із грецької слово «косметика» означає мистецтво прикрашати».

Люди з давніх давен користувалися косметичними засобами. Їх, як і косметику поділяють на кілька груп:

  1. Гігієнічні;
  2. Лікувальні;
  3. Декоративні. (слайд 14)

Недаремне лікарі – косметологи твердять, що гарна зовнішність – це 90% здорова шкіра. Хвороба ніколи не прикрашає.

Є такий вислів: Шкіра – це дзеркало здоров’я. Якщо шкіра занадто бліда, а під очима круги – то можна запідозрити низький рівень гемоглобіну в крові. Жовтувато – сіра шкіра у курців. Синюшна шкіра сповістить про хвороби серцево – судинної системи і т.д.

Щоб ваша шкіра завжди випромінювала здоров’я і свіжість потрібно вранці і ввечері виконувати маніпуляції по очищенню та живленню шкіри обличчя. Як це робити?

  1. Перший етап – очищення. Змиваємо бруд, надлишок шкірного сала за допомогою мила чи косметичного молочка. Підліткам краще користуватися дитячим милом.
  2. Другий етап – тонізування. За допомогою тоніка завершується процес очищення, поліпшується кровообіг, звужуються пори.
  3. Третій етап – зволоження. За допомогою лосьйонів, емульсій, кремів створюється захисний бар’єр, який уповільнює втрату шкірою вологи та забезпечує довготривалий контроль рівня жирності шкіри.
  4. Відповідного догляду потребує і шкіра всього тіла. Для догляду за нею використовують рекомендації першого етапу догляду за шкірою лиця.
  5. Гра «Хто перший.» Основне правило  ви самі прочитаєте, віднайшовши ключ до гри.  (слайд 15)

 «

ти

 «

Гі

ка

гі

шк

є

ір

на

лак

2

 

1

 

2

1

 

2

них

.

1

2

 

1

2

 

1

2

шкі

фі

нь

про

ва

це

рю

 -

во

ри

зах

 

 

 

Відповідь: Гігієна шкіри – це профілактика шкірних захворювань. (слайд 16)

Продовжимо роботу із підручником  в довільних групах. Ознайомтеся із засобами та предметами гігієни, виконавши завдання. 

Завдання 1.  «В царстві косметики». Скласти список засобів гігієни та предметів гігієни для шкіри. (Звіти скіперів груп). (слайд 17)

Учитель: Давайте разом встановимо, що вам відомо про косметику, косметичні засоби та її слабкі чи сильні сторони за методом SWOT – аналізу.

Завдання 2. Виписати сильні, слабкі та інші сторони косметики. Клас об’єднуємо в чотири групи за порами року (І група – літо, ІІ група – осінь, ІІІ група – зима, ІУ група – весна) У кожній групі обирається спікер. На дошці чи слайді заготовка – нагадування:

  1. Strengtahas – сильні сторони;
  2. Weakntssts –  слабкі сторони;
  3. Opportunities – можливості, що відкриваються при користуванні косметикою;
  4. Thhreats – небезпека, пов’язана з використанням косметичних засобів.

Кожна група отримує завдання відповідно до першої букви слів. Групи працюють 2 – 3 хвилини. Свої думки учасники групи записують на стіках, які після обговорення наклеюють на дошці біля своєї літери. Думку групи захищає спікер. (слайд 18)

ІІІ мініада

V. Тренувальні вправи.

Учитель:  Почувши на перерві про тему нашого заняття, до нас попросилися гості. Вони хочуть отримати від вас відповіді – поради на свої запитання – косметичні проблеми.(В клас заходять 2учениці в масках)

Маска 1.  Мені 14 років. В класі наді мною сміються, тому, що на обличчі час від часу у мене зявляються прищі. Порадьте, що можна зробити, щоб їх замаскувати, чи щоб вони зникли. (слайд 19)

Учитель:  Так, це проблема підліткового віку. Я думаю, що дуже засмучуватися не треба. Наші учні зможуть дати тобі пораду. Хто хоче допомогти Масці?

Відповідь – порада учня. Я поясню причину вугрів чи вугрового висипу. Як відомо в період статевого дозрівання в організмі підлітків відбуваються значні  гормональні зміни. Головну роль відіграє чоловічий статевий гормон тестостерон, до якого надто чутливі сальні залози і їх секрет не повністю виходить на поверхню шкіри, через забруднення шкіри чи через використання маминої косметики. . (слайд 20)

Порада другого учня. Найчастіше намагаються користуватися маминими тональними кремами та пудрою. Мамина косметика не годиться для підлітків. Тобі потрібно користуватися спеціальним маскувальним олівцем чи лосьйоном «Угрин», що продається в аптеці. Головне – правильний догляд і гігієна шкіри. А при потребі добре було б звернутися до лікаря – дерматолога.

Порада третього учня. Головне запам’ятай – ніколи не торкайся вугрів брудними руками і не видавлюй їх. Постійно тримай шкіру обличчя в чистоті.

Маска: Дякую за пораду. Я б хотіла почути відповідь іще на одне запитання.

Учитель: уважно слухаємо наступну твою проблему.

Маска: З появою перших теплих сонячних променів у мене на носі появляються коричневі плямочки – ластовиння. Чи можна його позбутися, адже я не хочу, щоб мене дражнили конопатою? (слайд 21)

Порада учня: Ми порадилися і вважаємо, що ластовиння – це не хвороба і не косметична проблема. Найпростіший спосіб позбутися «сонячних крапинок», це вміло їх замаскувати, підбираючи певні кольори в макіяжі чи одязі. Але запам’ятай і таке – за даними статистики 75% чоловіків вважають, що «сонячні крапинки» надають привабливості і шарму жіночому обличчю. Так, що не звертай увагу на кепкування, і люби себе такою, якою ти є. (слайд 22)

Маска. Дякую за пораду. До побачення.

Учитель: Про свої проблеми хоче вам розповісти інша маска.

Маска 2. У мене красиве довге волосся. Але недавно я помітила, що у мене появилася лупа. Що мені робити, щоб вона зникла?

Порада учня: Лупа – це ураження шкірного покриву голови, що супроводжується появою дрібних лусок на шкірі. Розвивається вона при неправильному харчуванні, недостачі вітаміну А і  вітамінів групи В, захворювання шлунково – кишкового тракту, нервово – психічні розлади. Для лікування потрібно користуватися відповідними шампунями та настоями лікарських рослин: аїру, мати – й – мачухи, цибулі, кропиви. Потрібно також пошукати причину її появи у способі життя.

Маска 2. Дякую за пораду.  Ви нам обом дали хороші поради. А вам щоб іще краще працювати на уроці, залишаємо «Чорний ящик». До побачення.

(Оцінювання учнів, що давали поради. Кожна порада – 1 бал).

Учитель: Давайте разом поглянемо, а що ж цікаве є у цьому «Чорному ящику?» На що натякали гості заняття? Хто першим загляне, а що ж там заховано?

Учень (витягує із ящика папірець і читає його). «Життєва ситуація № 1.» 

Учитель: Отже, Маски нам з вами залишили завдання – ситуації із життя, які потрібно розв’язати та знайти відповіді.

Індивідуальна робота учнів.  (Учні по черзі витягують завдання – ситуацію з ящика і готують відповідь. Відповідають, піднімаючи руку. Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал)

Ситуація № 1. До Галинки в гості прийшла її подруга Оля і принесла глянцевий журнал із косметичними порадами. Під впливом переглянутого дівчатка вирішили зробити макіяж маминою косметикою. Через годину у Галинки почервоніли повіки, потекли сльози, зявився свербіж шкіри обличчя. В Олі такого не спостерігалося, проте вигляділа вона на десять років старшою.

  1. Що трапилося з Галинкою?
  2. Що б ви порадили дівчаткам? (Слайд 23)

Ситуація № 2. Оленка дуже невдоволена своєю зовнішністю. На лобі час від часу зявляються вугрі. Волосся сухе, на голові лупа. Навколо нігтів, які вона постійно гризе, задирки. Дівчина змащує вугрі маминим кремом, часто миє голову маминим шампунем. Від консультації з лікарем Оленка відмовилася.

  1. Чи правильно чинить Оленка?
  2. Що вона повинна зробити? (Слайд 24).

Ситуація № 3. У Миколчиного тата дуже суха шкіра., на руках узимку болючі прищі. Миколка схожий на батька і боїться, що в нього теж виникнуть з часом такі проблеми. Тому на городі він працює в рукавичках, а ввечері робить ванночки для рук та змащує їх спеціальним кремом. Батько глузує з нього, називає сина панночкою. Миколка дуже ображається.

  1. На чиєму ти боці?
  2. Чи робив би ти так, як Миколка?. (Слайд 25)

(Виступи учнів із відповідями на запитання. Оцінювання відповіді максимум два бали).

Учитель: Ви не зовсім були уважними. У ящику залишилася іще маленька коробочка. А в ній  - листочок із завданням. Прошу озвучити і його.

Учень: (читає завдання). Всі підлітки люблять гратися. Проведіть і ви гру «Так» чи «Ні».На запитання потрібно відповідати коротко словами  «Так» чи «Ні».З вдячністю за поради і відповіді Ваші гості – Маска 1 і Маска 2.

Гра «Так» чи «Ні».

  1. Перш ніж користуватися косметичним засобом, потрібно перевірити, чи не викличе він у вас алергію?
  2. Чи можна користуватися помадою, духами, кремом без обмежень віку?
  3. Чи обов’язково потрібно звертати увагу на дату виготовлення косметичного засобу?
  4. Чи можна користуватися кремом незалежно від типу шкіри?
  5. Чи потрібно уважно читати правила застосування косметичного засобу, тобто інструкцію до користування?
  6. Чи потрібно враховувати індивідуальні особливості організму при застосуванні косметичного засобу?
  7. Чи правильне твердження, що косметика – це лише засіб прикрашання обличчя?
  8. Чи потрібно при нанесенні крему на обличчя враховувати лінії шкіри?
  9. Чи правда, що косметика допомагає попередити недоліки та захворювання шкіри?
  10. Чи потрібно експериментувати із косметичними засобами? (слайд 26 - 27).

 Запитання

 1

2 

3 

4 

5 

6 

7 

8 

9 

10 

 Відповідь

 так

 ні

 так

 ні

 так

 так

 ні

 так

 так

 ні

 

(Взаємооцінювання. Правильна відповідь – 0,5 бала. Всього 5 балів)

Учитель: (Робота в робочому зошиті). А зараз попрацюємо індивідуально над завданнями робочого зошита із друкованою основою Сторінка 29. Завдання № 1 і № 2.(За цю роботу ви отримаєте максимум 3 бали. Після закінчення роботи – взаємоперевірка відповідей в парах.)

VІ. Підсумок вивченого.

Учитель: Молодці, працювали ми з вами добре. Запамятайте, що у кожному віці, як і в кожної пори року,  є своя привабливість. Тому не потрібно захоплюватися декоративною косметикою, ховати свою неповторну красу молодості під шаром гриму. Будь-яких проблем, і косметичних також, можна запобігти, а, якщо вони виникли, то подолати їх, дотримуючись тих правил, про які ми говорили на занятті. (слайд 28)

Ви всі старанно працювали і отримали певну кількість балів за свої відповіді. Поставимо оцінки в щоденники та журнал, але перед цим я проведу деяку корекцію, додам від себе бонусний бал.

(Оголошення набраних балів, корекція їх при потребі)

VІІ. Домашнє завдання.

Читати з підручника § 11 і § 12 до сторінки 87. (слайд 29)

VІІІ. Рефлексія. «Аналіз очікуваного».

Учитель: Наше заняття добігає кінця. Час звернутися до Їжачка. Що ви очікували від уроку? Чи отримали відповіді на свої запитання? Чи задоволені роботою на занятті? Про що б хотіли дізнатися іще? (Висловлювання учнів.)

Заняття закінчено. До побачення. Дякую всім за співпрацю. (Слайд 30)

 

 

 

 

docx
Додано
15 липня 2018
Переглядів
3623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку