Заняття на тему «Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби та здоров’я.

Про матеріал

Дана презентація є допоміжним супроводом до уроку в 7 класі при вивченні теми косметичні прблеми підлітків . Вона допоможе учням: ознайомитися з властивостями, будовою і функціями шкіри. Зрозуміти поняття «косметика», «косметологія» , порівнювати та класифікувати різні засоби косметики , визначати їх схожість та відмінність; Допоможе зорієнтуватися при виборі власних косметичних засобів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Скородистицька загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Чорнобаївського району Черкаської області Основи здоров’я Заняття № 2 з розділу “Фізична складова здоров’я.” Тема: Косметичні проблеми підлітків. Косметичні засоби та власне здоров’я. Автор - Загубинога Оксана Олексіївна – учитель біології, хімії, основ здоров’я , вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель – методист.

Номер слайду 2

«Рольова гра» Неочікувана ранкова проблема

Номер слайду 3

Мета формування ключових компетенцій; здоров’язберігаючої - виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я, соціальної – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших; вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, роботі в групах; предметних компетенцій: сформувати і розвинути поняття підлітків про функції шкіри, косметичні проблеми підлітків та косметику і здоров’я. Навчити їх аналізувати значення чинників, що впливають на здоров’я шкіри, волосся, нігтів. Навчити доглядати за шкірою, правильно обирати косметичні засоби і користуватися ними.

Номер слайду 4

«Їжачку на колючки». Що ви очікуєте від уроку? Про що бажаєте дізнатися? Зараз пора золотої осені. Свої бажання і очікування запишіть на грибочки та яблучка і грушки – дички та прикріпіть на голочки їжачка, який прибіг до нас на урок. В кінці уроку ми дізнаємось чи справдились ваші сподівання.

Номер слайду 5

«Сценка» із казки О.Пушкіна «Спляча красуня» Учениця: Світ мій, дзеркальце, скажи, Та всю правду розкажи. Чи я на світі всіх миліша, і рум’яніша й біліша? Учитель: Дзеркало сказало у відповідь таке: Учениця – «дзеркальце»: Ти красива, я це знаю, Проте царівна молода, Потихеньку розцвітає.. Всіх на світі красивіша, і рум’яніша й біліша»… Дівчина – цариця: Йди від мене погане дзеркало, бачити тебе не хочу. Я у світі всіх біліша, і найкраща, наймиліша. Я усіх найкрасивіша,, я, я, …(штовхає дзеркало і йде геть)

Номер слайду 6

«Портрет красивої людини».

Номер слайду 7

Будова шкіри. Основні тези: Шкіра людини має три шари: зовнішній, середній і внутрішній. У ній містяться потові та сальні залози. Шкіра виконує захисну, видільну, дихальну, терморегулятивну та тактильну функції. Умовно шкіру поділяють на нормальну, жирну, суху та комбіновану.

Номер слайду 8

«На прийомі в косметолога» «Визначення типу шкіри клієнта косметологічного кабінету» Шкіра нормальна – Вона залишає на серветці легкий масляний слід. На вигляд гладенька, не блистить, без чорних цяток. Містить достатню кількість вологи, пружна, без подразнень. Шкіра жирна – Вона залишає на серветці чітко виражені масні сліди. Має розширені пори, підвищене сало утворення. На ній можуть утворюватися вугрі. Комбінована шкіра – На серветці залишає масні сліди на лобі та підборідді, а на носі і щоках вони ледь помітні – тут шкіра нормальна. Суха шкіра – Не залишає слідів на серветці. Шкіра Суха Нормальна Жирна Комбінована

Номер слайду 9

Дізнайся і запам’ятай Завдання:№2

Номер слайду 10

Шкіра підліткового віку. Як ви думаєте, чи можна видавлювати вугрі та гнійники? До кого потрібно звертатися з такими проблемами?

Номер слайду 11

Порада мудреця Існує легенда про одного мудреця, який, лежачи на смертному ложі, скликав своїх дочок і сказав їм: «Я бідний і нічого не можу залишити вам у спадок, окрім однієї доброї поради: будьте розумними, якщо зможете, будьте добрими, якщо захочете, але красивими будьте завжди».

Номер слайду 12

Випереджувальне домашнє завдання. Слово «косметика» походить від грецького слова, що означає «мистецтво прикрашати». «Космет» — так називали рабинь, які прикрашали тіло і обличчя жінок Стародавнього Риму. Застосовувати косметичні засоби почали ще в далекій глибині століть. Спочатку це було пов'язане, очевидно, з культовими обрядами і мало функціональний характер. За допомогою косметики виділяли вождя, воїна із одноплемінників, лякали ворогів. Звичай використовувати косметичні засоби виник у південних країнах. В умовах жаркого, сухого і вологого клімату частіше з'являлися захворювання шкіри, які потребували застосування різних засобів, зокрема мазей і умивань, з профілактичними і лікувальними властивостями

Номер слайду 13

Види косметики та косметичних засобів Косметика Гігієнічна Лікувальна Декоративна

Номер слайду 14

“В царстві Косметики” Завдання 1. Виберіть із набору косметичних засобів ті, що відповідають завданню вашої пари: Лікувальна косметика Декоративна косметика Гігієнічна косметика (Звіти спікерів пар)

Номер слайду 15

SWOT-аналіз Завдання 2: Написати: 1. Strengths -- сильні сторони; 2. Weaknesses – слабкі сторони; 3. Opportunities – можливості, що відкриються при користуванні косметикою; 4. Threats – небезпека, пов’язана з використанням косметичних засобів.

Номер слайду 16

«Маска в школі». Запитання: Маска №1. Мені 14 років…

Номер слайду 17

Поради Масці №1 Як відомо у період статевого дозрівання в організмі підлітка відбуваються значні гормональні зміни. Головну роль відіграє чоловічий статевий гормон – тестостерон, до якого надто чутливі сальні залози і їх секрет не повністю виходить на поверхню шкіри. через забруднення шкіри чи через використання маминої косметики. Мамина косметика не годиться для підлітків. Тобі потрібно користуватися спеціальним маскувальним олівцем чи лосьйоном «Угрин», що продається в аптеці. Головне – правильний догляд за шкірою. Головне запам’ятай – ніколи не торкайся вугрів брудними руками і не видавлюй їх самостійно. Тримай шкіру обличчя в чистоті.

Номер слайду 18

Запитання 2 Маска: З появою перших теплих сонячних променів у мене на носі появляються коричневі плямочки – так зване ластовиння. Чи можна його позбутися, адже я не хочу, щоб мене дражнили «конопата»?

Номер слайду 19

Порада Масці : Ластовиння – це не хвороба і не косметична проблема, а просто індивідуальна риса зовнішності людини. Найпростіший спосіб позбавитися «сонячних краплинок», це вміло їх замаскувати, підбираючи певні кольори в макіяжі чи одязі. Але запам’ятай і таке: за даними статистики 75% чоловіків вважають, що «сонячні краплинки» надають привабливості і шарму жіночому обличчю. Так, що не звертай уваги на образи і люби себе такою якою ти є.

Номер слайду 20

Гра «Так чи ні» Перш ніж користуватися косметичним засобом потрібно перевірити чи не викличе він у вас алергію. Чи можна користуватися помадою, кремом, духами без обмежень віку Чи обов’язково потрібно звертати увагу на дату виготовлення косметичного засобу? Чи можна користуватися кремом не залежно від типу шкіри? Чи потрібно уважно читати правила застосування косметичного засобу? Чи потрібно враховувати індивідуальні особливості організму при застосування косметичного засобу? Чи правильне твердження, що косметика – це лише засіб прикрашати обличчя? Чи потрібно при нанесенні крему на обличчя, враховувати лінії шкіри? Чи правда, що косметика допомагає попередити недоліки і захворювання шкіри? Чи потрібно експериментувати із косметичними засобами?

Номер слайду 21

Життєва ситуація №1 . До Галинки в гості зайшла її подруга Оля і принесла глянцевий журнал Під впливом переглянутого дівчатка вирішили зробити макіяж маминою косметикою. Через годинку у Галинки почервоніли повіки, потекли сльози, з’явився нестерпний свербіж шкіри обличчя. В Олі такого не спостерігалося, проте вигляділа вона на десять років старшою. Що трапилося з Галиною? Що б ви порадили дівчаткам?

Номер слайду 22

Ситуація №2. Оленка дуже невдоволена своєю зовнішністю. На лобі час від часу з’являлися вугрі. Волосся сухе, на голові лупа. Навколо нігтів, які вона гризе, - задирки. Дівчина змащує вугрі маминим кремом, часто миє голову маминим шампунем. Від консультації з лікарем Оленка відмовляється Чи правильно чинить Оленка? Що вона повинна зробити?

Номер слайду 23

Ситуація №3. У Миколчиного тата дуже суха шкіра, на руках узимку болючі прищі. Миколка схожий на батька і боїться, що в нього теж виникнуть з часом такі проблеми. Тому на городі він працює в рукавичках, а ввечері робить ванночки для рук і змащує їх спеціальним кремом. Батько глузує із сина, називає його панночкою. Миколка дуже ображається. На чиєму ти боці? Чи робив би ти так, як Миколка?

Номер слайду 24

Підсумок заняття Молодці! Запам’ятайте, що в кожному віці, як і кожної пори року, є своя привабливість. Тому не потрібно захоплюватися декоративною косметикою, ховати свою неповторну красу молодості за гримом. Будь – яким проблемам, і в разі косметичних, можна запобігти, а якщо вони виникли, то подолати їх, дотримуючись тих правил, про які ми говорили на цьому занятті.

Номер слайду 25

Домашнє завдання § 11 і § 12. до с. 87. «Аналіз очікуваного» Час звернутися до їжачка. Що ви очікували від уроку? Чи отримали відповіді на свої запитання? Чи задоволені роботою на уроці? Про щоб хотіли іще дізнатися?

Номер слайду 26

Дякую всім за роботу. До побачення.

ppt
Додано
15 липня 2018
Переглядів
4993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку