Заняття на тему "Симбіоз хореографії і музики та його вплив на емоційний стан дитини"

Про матеріал
Заняття на тему "Симбіоз хореографії і музики та його вплив на емоційний стан дитини" сприяє розвитку рухливих здібностей та підвищення працездатності організму; розвитку осмисленого виконання рухів; стимулюванню пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів.
Перегляд файлу

СИМБІОЗ ХОРЕОГРАФІЇ І МУЗИКИ

ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ДИТИНИ

 

Розробка заняття

 

Керівник:   ШАБЛИЙ ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

 

Зразковий художній колектив естрадно-спортивного танцю «Ювента»

 

комунальний позашкільний навчальний заклад

«Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району»

м. Кривий Ріг Дніпропетровської області

 

 

ТЕМА ЗАНЯТТЯ:  Сембіоз хореографії і музики та його вплив 

                           на емоційний стан дитини

 

МЕТА:

 

а) навчальна:

  •                 розвиток рухливих здібностей та підвищення працездатності організму;
  •                 розвиток осмисленого виконання рухів;
  •                  стимулювання пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів.

 

б) розвивальна:

  •                 розвиток музичності та почуття ритму;
  •                 розвиток виворотності ніг та стійкості;
  •                 зміцнення опорно-рухомого апарата;
  •                  розвиток витривалості і поставленя дихання.

 

в) виховна:

  •                 створення емоційного настрою у дітей під час заняття;
  •                 формування естетичного смаку;
  •                 формування почуття відповідальності;
  •                 активізація творчих здібностей.

 

МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ: наочний, словесний, інтерактивний, здорвязберігаючий.

 

ТИП ЗАНЯТТЯ: комбінований з використанням гри, змагання, імпровізації, урок закріплення знань, умінь і навичок.

 

ОБЛАДНАННЯ: музичний інструмент (піаніно), музичний центр,

хореографічні станки, дзеркала, гімнастичні мати.

ПЛАН  ЗАНЯТТЯ:

  1.               Вступна частина.
  1.               Основна частина:
  •              комбінації класичного танцю біля станка;
  •              вправи з акробатичної підготовки;
  •               вправи для мзів ніг та розтяжка;
  •              стрибкова розминка.
  1.               Заключна частина.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

 

 Керівник:  Танець і музика - споріднені мистецтва, між ними існує глибокий взаємозв'язок. Музика є душею танцю. Вона створює той творчий настрій, ту емоційну атмосферу, які потрібні для створення образу в танці. Тільки при органічному взаємозв'язку музики і рухів танець придбаває свідомість і виразність.

 

  1. ВСТУПНА ЧАСТИНА:

шикування

ознайомлення з темою і метою заняття

розминка по колу: простий танцювальний крок,

хід на півпальцях, п’ятках

(пісня  «Что такое доброта»  група «Барбаріки»)

робота над позиціями рук

 (пісня «Пых-пых-самовар» группа «Непоседы»)

 

  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА:

2.1 комбінації класичного танцю біля станка

  •          Releve – підйом на півпальці з I, II, V, VI позицій

Вправа виконується обличчям до станка.

(пісня «Часики ідуть» із м/ф «Фіксики»)

 

  •                Plie – присідання по  I, II, V, VI позиціям

Вправа виконується, тримаючись однією рукою за станок.

(пісня «Неприятность эту мы переживём» із м/ф «Пригоди Кота Леопольда»)

 

  •                                         Battements tendus –рух працюючої ноги в різних напрямках з виносом на носок та повертання її в первісне положення

Вправа виконується, тримаючись однією рукою за станок.

(пісня «В траве сидел кузнечик» із м/ф «Незнайка»)

 

  •                                         Battements tendus jetes – рух ноги вперед, в сторону та назад з кидком на висоту 45о.

Вправа виконується, тримаючись однією рукою за станок.

(пісня «Песенка про лето» із м/ф «Дед Мороз и лето»)

 

  •                                         Rond de jambe par terreкругові рухи ноги в напрямках en dehor та  en dedan

(пісня «Дождик-босиком» із м/ф «Пригоди Кота Леопольда»)

 

  •                                         Battements retire [батман ретире] - перенесення через ковзання "робочої" ноги, через passe з V позиції попереду у V позицію позаду.

Вправа виконується, тримаючись однією рукою за станок.

(пісня «Веснушки» виконує група «Веснушки»)

 

Гра на увагу та закріплення знань: «Відгадай , хто це

 

Керівник:  пропонує дітям відгадати загадку та відповісти на запитання, до якої вправи з хореографії належить данна відповідь.

  •                 Перша загадка:

Мордочка усатая, 
Шубка полосатая,
Часто умывается, 
За хвостом гоняется.

Відповідь: кіт, вправи: Plie, Rond de jambe par terre

 

  •                 Друга загадка:

А в траве зеленой тихо
Скачет по травинкам лихо
Весь в зеленом человечек
Шустрый маленький …

Відповідь: коник (кузнечик), вправи: Battements tendus jetes

 

  1.     вправи з акробатичної підготовки

 

Керівник: Акробатична підготовка всебічно розвиває і укріплює м'язи спини, преса і ніг, має тренувальну дію на вестибулярний апарат, удосконалюючи функцію рівноваги.

 Для виконання вправ використовується музичний супровід:

  •                  пісня «Улыбка» із м/ф «Крошка Енот»
  •                  пісня «Я весь день сижу на крутом бережку» із м/ф «Пригоди Кота Леопольда»
  •                  пісня «Мама для мамонтёнка» із м/ф «Про Мамонтёнка»

 

Використовується форма роботи – змагання:

  •             силові вправи на укріплення мязів тулуба
  •             «прямі» нахили тулуба назад стоячи на колінах
  •            нахили тулуба назад,  касаючись головою пола

нахили тулуба назад, касаючись ліктями пола

«міст»

  •                  касаючись руками ніг
  •                 взявшись за ноги руками
  •                  на ліктях
  •                  перекат назад  через груди
  •       перекат вперед через груди
  •                     вихід на груди
  •                     переворіт на лікті
  •                    «качалочка»
  •        переворіт вперед із положення стоячи
  •        переворіт назад із положення стоячи

 

  1.       вправи для мзів ніг та розтяжка

Керівник: Велика увага приділяється вправам для м'язів ніг і розтяжки. Для цього виконується робота над шпагатами, під час якої необхідно стежити за правильним положенням корпусу, натягнутими м'язами ніг і стопи.

  •                 Вводиться розтяжка на станкі.
  •                  Махові вправи.

Для виконання вправ використовується музичний супровід:

пісня «Точка, точка, запятая» із к/ф Точка, точка, запятая»

 

  1.            стрибкова розминка

Керівник: Стрибкова підготовка включає вдосконалення і відпрацьовування стрибків. Відточується майстерність виконання, техніка стрибка, висота польоту.

Виконуються стрибки:

  •             «стрибок»
  •             «відкритий – закритий»
  •             «відкритий»
  •             «галоп»

 

3. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Керівник:  Мета заключної частини уроку в тому, щоб привести організм в нормальний стан після фізичного навантаження; дихання, пульс, мязи – все повинно прийти в первісний стан.

 

 

Гра –імпровізація  «Дерев'яні і Тряпічні ляльки»

 

 При зображенні дерев'яних ляльок напружуються м'язи ніг, тулубу, опущених вздовж тулуба рук. Робляться різкі повороти всього тіла вправо і вліво, зберігається нерухомість шиї, рук, плечей, ступні міцно і нерухомо стоять на підлозі.

 Наслідуючи тряпічним лялькам, необхідно зняти зайву напругу в плечах і тулубі; руки висять пасивно. У цьому положенні потрібно короткими поштовхами повертати тіло то вправо, то вліво; при цьому руки злітають і обвивають навколо тулуба, голова повертається, ноги також повертаються, хоча ступні залишаються на місці.

Рухи виконуються по кілька разів поспіль.

Для виконання гри використовується музичний супровід:

 

пісня Карабаса-Барабаса із фільму «Пригоди Буратіно»

музика «Шарманка» із фільму «Пригоди Буратіно»

 

 

Керівник: Протягом усього заняття лунали пісні про дружбу. Ваше домашнє завдання – підготувати прислівя про дружбу.

Будь ласка, хто підготував прислівя.

(Діти відповідають.)

 

Керівник: Музика і танець розвивають емоційну сферу дитини, підтримують ії емоційний стан.

Рух під музику являється одним з найефективніших методів розвитку музичності - методом,  грунтованим на природній руховій реакції на музику, властивій будь-якій дитині.

 

Підведення підсумків заняття.

Вихід із зали.

 

Музичний супровід пісня «Дружба» в виконанні групи «Барбарики»

 

 

 

docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку