Заняття " Подорож до бабусі на подвір’я "

Про матеріал

розвивати звукову культуру та зв'язне мовлення , мовленнєве дихання (вдих – носом, видих - ротом), артикуляційну моторику з використанням біоенєргопластики, силу голоса, слухову увагу , дрібну та загальну моторику, математичну компетенцію, мислення і слухову пам'ять.

Перегляд файлу

Управління освіти Соледарської міської ради

дошкільний  навчальний   заклад

ясла - садок комбінованого типу  №10 «Тополька»

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

Відкритого  бінарного інтегрованого

 підгрупового заняття

з дітьми молодшого та середнього  дошкільного   віку

 з розвитку  мовлення  

та розвитку логіко -  математичних здібностей

на тему:  

«Подорож до бабусі на подвір’я »

 

 

  

 

 

                                                                                               Підготували

                                                                                       вчитель-логопед :Байрачна Т.О.

                  вихователь:         Білянська С.Ю.

 

 

 

2018р.

 

Завдання:

Корекційно- навчальні: закріпити в словнику дітей назви  овочів та фруктів, закріпити узагальнююче поняття «овочі», «фрукти» продовжувати знайомити з немовленнєвими звуками, прийменниками НА, ПІД,  закріпити символ звуку А,І,И,  формувати вміння складати  прості  фрази ;формувати поняття кількості; продовжувати вчити орієнтуватися у просторі, тримати рівновагу, вміти робити рухи під слова .

 

Корекційно - розвивальні: розвивати звукову культуру  та зв’язне мовлення , мовленнєве дихання (вдих – носом, видих - ротом), артикуляційну моторику з використанням біоенєргопластики, силу голоса,  слухову увагу  , дрібну та загальну моторику, математичну компетенцію, мислення і слухову пам'ять.

Корекційно-  виховні: виховувати мовленнєву активність, підтримувати дружні відносини між дітьми, вміння працювати разом, не заважаючи один одному, виховувати небайдужість, бажання допомогти, інтерес до заняття.

Обладнання: лялька Дракоша, листячко для піддування , осіннє  дерево, символи голосних звуків на слідах,  овочі, фрукти з фетру,каструля для компоту та борщу, муляжі овочів та фруктів, кролик Сеня, гарбузове та соняшникове насіння,малюнок гарбуза за кількістю дітей,гарбуз для прикрашання, резинки та  кнопки, ноутбук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Організаційний момент

Вихователь пропонує всім дітям утворити коло.

Вихователь:  Діти, доброго ранку, ви вже прокинулися? Зараз ми це перевіримо і привітаймося!

Психогімнастика

Здрастуйте, долоньки! Ви прокинулися?

(Плескають у долоні.)

Здрастуйте, ніжки!

(Тупочуть ногами.)

Здрастуйте, щічки!

(Гладять щічки.)

Здрастуйте, губки!

(Стискають і розмикають губи.)

Здрастуйте, зубки!

(Клацають зубками.)

Здрастуй, мій носик!

(Гладять носик.)

Здрастуйте, мої вушка!

(Гладять вушка.)

Здрастуйте, мої оченята!

(кліпають очима)

Здрастуйте, дітки! Доброго ранку, всім гостям!

(Посміхаються одне одному та гостям. Стук у двері.)

Вихователь: Заходьте  , будь ласка! ( заходить логопед з лялькою  Дракошей на руці).

Логопед: Діти, я з Дракошей  почула ,що ви  з  усіма вітаєтеся. Нам дуже захотілося до вас.

Вихователь:Привітаємося? Кожен подумає , як він буде вітатися.

  ( логопед підходить з лялькою до кожної дитини, діти вітаються.).

Логопед: Язичок – чарівничок  ваш прокинувся? Зараз я з Дракошей перевірю. Сідайте, будь  ласка !( всі сідають на стільці у дітей на руках одягнені прикрашені перчатки).

- Кожного ранку прокидається  язичок – чарівничок  та виглядає у віконце подивитися яка погода ( діти широко відкривають рот та висовують язик )

- Дивиться вгору, вниз , навкруги ( язик вгору, вниз, вліво, вправо),погода чудова , можна й погуляти. Але спочатку треба почистити зубки ,діти виконують вправу

 « Чистим зубки», попив чаю  «Чашка», з’їв  млинець «Місимо тісто», «Млинець» та пішов гуляти , клацають  язиком. Йшов та побачив  велику гірку та так йому захотілося покататися «Гірка», спустився язичок з гірки та порвав штани. Що на потрібно, щоб зашити штани вправа «Голка» Йде далі бачить дідусь город копає , язичок звичайно йому  допоміг вправа «Лопатка». Покопав  пішов далі, чує дятла вправа «Дятел».  На шляху йому  зустрілися хлопці , які грали  в футбол – вправа «Футбол». Замарився язичок та пішов додому , але він ще зустрів муляра , який фарбував стелі вправа «Муляр». Допоміг прийшов додому відпочивати. ( знімаємо рукавички).

- Бачу ,прокинувся ваш язичок -  чарівничок!

Дракоша : - Молодці ! Але мені потрібно бігти перевіряти  язички інших діточок! Завтра вранці я знов до вас завітаю ! ( діти прощаються з Дракошей)

 

Вихователь :Діти, дуже добре, що у вас прокинулися і вушка, і ротики,

і язичок, і очі сьогодні ми з вами відправимся у незвичайну подорож. Скажіть мені, на чому можна поїхати у подорож? (відповіді дітей).

Логопед: На чому ми відправимося ви дізнаєтеся  коли ви впізнаєте певний звук. Вушка приготувалися уважно слухати та впізнавати, що звучить?

 ( звучать  звуки :  вітер , гроза , дощ, поліція , скло,звук мотора машини)

Трек №1-8

Вихователь: Добре, їдьмо на машині.

Логопед: А як потрібно підготувати машину до поїздки? (діти промовляють звуконаслідування: качаємо шини, заливаємо бензин, заводимо, сигналимо. Виконують певні рухи.)

  • Поїхали!(їдемо змійкою під музику). Трек №9

Зупинка

Логопед: Далі на машині їхати не можна попереду болото . Будемо йти по слідах, промовляючи звуки, які зображені на них.  Я йду перша, а ви за мною (діти йдуть по слідах та співають голосні)

Вихователь:Діти, озирніться навкруги –  яка краса.  Скажіть, яка пора року?  Скільки красивих листочків.

Логопед:  Давайте пограємо з ними. Беріть собі по листику в ручку , стаємо в коло

 ( діти розповідають вірш  з рухами) Трек №10

  Осінь, осінь. Лист жовтіє,

 З неба часом дощик сіє.

 Червонясте, золотисте

Опадає з клена листя

Дітки ті листки збирають,

У книжки їх закладають

Наче човники, рікою їх

Пускають за водою.

З них плетуть вінки барвисті

Червонясті , золотисті.

 

Діти, який зараз місяць (листопад) . Ми зараз зробимо вітер: вдих носом, видих ротом на листик .Де висіли листики на дереві , вітер подув листячко закружляли  та упали куди  ( під дерево). Пішли далі ( йдуть під музику) Трек №11


ІІ. Мотивація

Прийшли до бабусі , бабусі немає вдома (звук Компіка – прийшов звуковий лист бабуся  дзвонить по скапу).

Любі , дітки вибачте, що не дочекалася вас. Мені терміново було потрібно уїхати в город . Допоможіть сварити борщ , компот , нагодуйте кролика Сеню та  переберіть насіння. Щиро дякую!

ІІІ. Основна частина

Вихователь:Допоможемо діти!

 Діти сідають півколом вихователь підходить до кожної дитини, діти вибирають з кошика овоч чи фрукт. Вихователь пояснює, що  в верхній каструлі ми будемо варити компот, а в нижній борщ. Діти підходять до панно з кладуть, промовляючи : - Я кладу яблуко  в каструлю  в якій варимо компот. Яблуко –фрукт. Висловлюється кожна дитина.

Логопед: Діти, ви молодці! Що ви зварили з фруктів? ( фруктовий компот), а з овочів борщ овочевий .

  • Що ще зробити нас просила бабуся? Нагодувати Сеню.

Діти підходять до кролика де стоїть кошик з овочами та фруктами  логопед пропонує обрати овоч  чи фрукт .Підходять до  кролика:

  • Я годую Сеню яблуком.  ( Я даю Сені Яблуко)

Фігура кролика розташована біля стіни . Діти на відстані 70 см . намагаються попасти кролику в рот, нагадувати його.

Вихователь: Діти за столами перебирають соняшникове та гарбузове насіння. Потім діти викладають гарбузове насіння. Молодші викладають 2 насіння ліворуч, 1 – праворуч, старші  5 за звуком.

 Логопед :Все бабусі допомогли вирушаємо додому , час повертатися  до дитячого садочка – сідаємо в машину(діти промовляють звуконаслідування: качаємо шини, заливаємо бензин, заводимо, сигналимо. Виконують певні рухи.)

  • Поїхали!(їдемо змійкою під музику). Трек №9

Вихователь:Ось ми і в дитячому садочку. Які ж ви молодці. Вам сподобалося подорожувати? ( відповіді дітей).

Діти , чудова пора багата на врожай закінчується. Зовсім скоро наступить    яка пора року підкажіть мені ( Осінь закінчуються, а наступить зима). Щоб осінь до нас знов завітала пропоную вам прикрасити гордовитого пана гарбуза. Звучить фонова музика.

Трек №12

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
24 грудня 2019
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку