Шкідливі звички серед нас
Мета: формувати в дітей прагнення займати активну позицію, вести здоровий спосіб життя; активізувати свідоме ставлення учнів до засобів реклами; вплив тютюнопаління на організм учнів, негативне ставлення до цієї шкідливої звички.
Обладнання: бейджики,скотч,кольоровий папір,фломастери,плакат «Наші правила».
Вислови на дошці «Бережи одяг поки новий,а здоров'я- поки молодий», « Не спалюй своє майбутнє!».
Соціальний педагог .Перед тим як розпочати наше заняття,я попрошу вас сісти в коло для кращого спілкування між собою.
Наше життя стрімке, цікаве, та в ньому існує те, що люди цінять найбільше, бо його неможна придбати за гроші- це наше здоров'я.
Проблема людини та її здоров'я- це одвічна проблема. Здоров'я- це не лише відсутність хвороб, а й високий рівень благополуччя, не тільки матеріалного, а й духовного, комфортне психологічне самопочуття,добрі взаємовідносини. Проблема здоров'я належить до глобальних проблем , вирішення яких сприяє подальшому розвитку нашої держави. Особливої уваги потребує наше покоління, усвідомлення кожним з нас цінності здоров'я, розуміння здорового способу життя.
Вправа « Я та здоров'я»
Мета: Сприяти знайомству учасників заняття одне з одним, створенню емоційного клімату.
Учасникам заняття роздаються бейджики, на яких діти мають написати великими літерами ім'я. Учасники можуть писати на бейджику ті форми імен, які їм найбільше подобаються. (5 хв.)
Вправа «Квіти сподівань»
Мета: зясувати сподівання й очікування учасників щодо заняття.
Учасникам роздаються стікери , вирізані у формі квітів, на яких пропонується написати те, чого саме діти чекають від заняття. Потім по черзі промовляють свої очікування та приклеюють стікери на плакаті із зображенням зеленої галявини.
Вправа « Асоціативний ланцюжок»
Мета: введення учнів у тему заняття, розгляд поняття «здоров'я»
Хід вправи: По колу кожному учаснику пропонується назвати по одній позитивній асоціації до слова «здоров'я». Таким чином утворюється асоціативний ряд до цього поняття.
Обговорення
Гра – розминка «Австралійський дощ»
Мета:психологічне розвантаження учасників
Соціальний педагог. Станьте в коло. Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте послухаємо ,який він. Зараз по колу ланцюжком будете передавати мої рухи. Тільки-но вони повернуться до мене ,я передам наступні. Будьте уважні!
В австралії здійнявся вітер (Тру у долоні)
Починає крапати дощ (Клацання пальцями)
Дощ посилюються (Почергове плескання у долоні)
А ось град-справжня буря ( Тупіт ногами)
Але що це? Буря стихає Плескання по стегнах)
Дощ стихає (Плескання долонями)
Поодинокі краплі падають на землю (Клацання пальцями)
Тихий шелест вітру (Потирання долонь)
Сонце (Руки догори. Усмішка)
Вправа «Коло здоров'я»
Мета: визначити чинники, які можуть зашкодити здоров'ю.
Хід вправи: учасники мають визначити, що може зашкодити здоров'ю. З а допомогою ножиців вони вирізають хмаринки з паперу, пишуть на них виявлені чинники і скотчем прикріплюють «хмаринки» до «Кола здоров'я».
Обговорення
Вправа «Метелик »
Мета: усвідомлення учнями ступеня реалізованості очікувань від заняття
Хід вправи:учням роздаються стікери у вигляді метеликів, на яких вони записують наскільки справдились їхні очікування щодо заняття. По колу промовляють їх в голос і приклеюють на свої квіточки.
Соціальний педагог . Кожна праця має свій результат і посаджені нами сьогодні квіти наповнились нектаром , який приваблює метеликів. Як і робота на занятті була наповнена певним змістом, так і знання, які ми отримали, обов'язково стануть вам у пригоді в майбутньому.