Заняття "Створення атмосфери довіри"

Про матеріал
Мета: створення атмосфери довіри, підвищення адаптації в колективі, зняття емоційного напруження, підвищення самооцінки.
Перегляд файлу

Заняття  «Створення атмосфери довіри»

Мета: створення атмосфери довіри, підвищення адаптації в колективі, зняття емоційного напруження, підвищення самооцінки.

Гра «Дружба починається з посмішки»

Мета: сприяти єднанню групи.

Діти сидять у колі, тримаються за руки, по черзі, дивлячись сусідові в очі, дарують йому мовчки найдобрішу усмішку.

Гра «Долоня в долоню»

Мета: розвиток чуття колективізму, уміння діяти спільно з іншими.

Діти притискають долоньки одна до одної й у такий спосіб рухаються по кімнаті, у якій можна встановлювати різні перешкоди, які пара повинна подолати. Це може бути стілець або стіл, а може дитина спорудити з чого – небудь гору або річку. У грі можуть брати участь пари: дорослий – дитина. Етюд «Слухаємо себе»

Мета: вчити дитину діагностувати свій емоційний стан.

Діти стають у коло, розслабляються і слухають себе: що кожен відчуває, який у нього настрій.

Потім із заплющеними очима розповідають про свої почуття та настрій.

За столиками діти схематично зображають свій стан та настрій на картках із «порожніми обличчями».

Вправа «Уважність до інших»

Мета: розвивати здатність бути уважним один до одного, адекватно виражати свій настрій, емоційний стан.

Один із учасників групи сідає спиною до інших. Він повинен детально описати зовнішність когось із членів групи. Бажано при цьому, щоб тренер допомагав тому, хто описує іншу дитину, звертав увагу на те, який настрій у дитини, яку описують зазвичай переважає.

Вправа «Мої позитивні риси»

Мета: поліпшення настрою в дітей. Корекція ставлення до себе.

Діти сідають на килим, їм пропонують подумати, які позитивні риси характеру у них є.

  • Що в тобі найбільше подобається оточуючим?
  • Про який вчинок ти згадуєш із задоволенням? Чому?
  • Яким би ти хотів бути?

(Не можна любити інших, якщо не навчився цінувати себе).

Етюд «Добрий хлопчик»

Мета: формування здатності бути уважним до інших.

Зима. Маленька дівчинка каталася на льоду, впала і забилася. Їй боляче. Це побачив хлопчик і підійшов до дівчинки, допоміг підвестися, пожалів і відвів її додому.

Рольове програвання етюду.

Етюд «Сонячний зайчик»

Сонячний зайчик заглянув до вас у вічі. Заплющте їх. Він побіг далі по обличчю. Ніжно погладьте його долонями: на чолі, на носику, на ротику, на щічках, на підборідді; пестіть його акуратно щоб не сполохати… Він заліз у пазуху? Погладьте його і там. Він не бешкетник – він любить вас. А тепер помічникові треба йти далі. Візьміть його у долоньки, витягніть їх якомога далі вперед і вгору. Випустіть зайчика. Помахайте йому ручкою.

 Прощання «Коло друзів»

Мета: розвивати почуття єдності колективу.

Стоячи або сидячи в колі, всі беруться за руки, потискають їх (лагідно), дивляться по черзі одне на одного.

Рефлексія.

Діти стають у коло і розповідають, що вони робили на занятті і що їм сподобалося. Прощаються з найкращими побажаннями на день.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
8 липня 2019
Переглядів
1526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку