Заняття у ДНЗ з розвитку математичних уявлень в середній групі " Число і цифра 3. Утворення та склад числа 3. Геометричні фігури"

Про матеріал
Розробка заняття "Число і цифра 3. Утворення та склад числа 3. Геометричні фігури" допоможе вихователю якісно та цікаво провести заняття. Розширює поняття дітей про числа та їх склад, вчить розпізнавати геометричні фігури, вирізняти їх з навколишнього середовища. До розробки додані фотографії з реального заняття.
Перегляд файлу

Тема заняття: «Число і цифра 3. Утворення та склад числа 3. Геометричні фігури»

Інтеграція освітніх галузей: «Пізнання» (формування елементарних математичних уявлень, пізнавально-дослідницька діяльність), «Фізична культура», «Комунікація», «Соціалізація».

Програмне зміст:

- познайомити з цифрою і складом числа 3;

- закріпити геометричні фігури;

- вчити розчленовувати складну геометричну фігуру на прості;

- вчити знаходити цифру 3 серед безлічі інших цифр;

- розвивати дрібну моторику рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.

Матеріали та обладнання:

Демонстраційний: казковий герой Жихарка, Картинка із зображенням світлофора. Картинки з геометричних фігур (ялинка, будиночок, курча), геометричні фігури, цифри, солоне тісто, кольоровий картон.

Роздатковий: цифри, геометричні фігури, солоне тісто, кольоровий картон.

 

Хід роботи:

1. Організаційний момент. В гості приходить Жихарка.

2. Знайомство з цифрою і складом числа 3.

Жихарка пропонує дітям назвати цифри, що стоять на дошці (діти називають).

Потім загадується загадка:

В мене є три кольори, всі для діла ,не для гри.

Пішоходи й водії знають правила мої.

Коли колір я міняю- тих чи інших зупиняю.

 (Світлофор.)

Виставляється малюнок з зображенням світлофора.

Діти називають кольори світлофора. На яку геометричну фігуру вони схожі?

 Скільки всього кольорів? (Відповіді дітей). А як виглядає ця цифра?

Виставляється цифра 3.

Раз гачок і два гачок,

 А між ними – язичок. Цифра нас зачарувала.

Ну а ми її впізнали. (трійка)

 

Діти пишуть цифру три в повітрі. Потім знаходять її у себе на столі і показують її Жихарці.

- А як же ми отримали число 3? (1 вогник +1 вогник +1 вогник).

3. Фізкультхвилинка  «Раз, два, три».

Три ягідки, три вишеньки
Доспіли у садку.
Летіли три горобчики,
Поїли до смаку.

Упали вниз три кісточки,

У землю, в ямку скік!

З трьох зерняток - три паростки

З'явились через рік.

З'явилися три паростки

І виткнулись з землі.

Три живчики, три прутики,

Три вишеньки малі.

За О. Низьковською

4. Вчити знаходити геометричнуі фігури .

Виставляються геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник).

Діти їх називають.

Потім виставляються картинки із зображенням предметів з геометричних фігур.

З яких геометричних фігур складається будиночок? Ялинка? Курча? (Відповіді дітей).

Скільки всього картинок у нас? Скільки вогнів у світлофора? (Відповіді дітей).

5. Розвиток дрібної моторики рук шляхом ліплення предметів з солоного тіста.

За зразком дітям пропонується виліпити цифру 3 з солоного тіста.

6. Рефлексія.

Виставка готових робіт.


 

docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
7495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку