Заняття "У пошуках скарбів"

Про матеріал
Заняття інклюзивного гуртка " У пошуках скарбів". Розвиток соціалізації вихованців через групову колективну діяльність.
Перегляд файлу

КИЇВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ БУДИНОК ХУДОЖНЬОЇ  ТА ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ

«У пошуках скарбів»

ІНКЛЮЗИВНОГО ГУРТКА «Я І СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ»

 

 

 

 

 

Підготувала:

Кудрявцева М.І., керівник гуртка

 

 

 

 

 

 

 

Київ 2023

Тема: У пошуках скарбів.

Мета:

Навчальна: узагальнити знання вихованців щодо надання  основних характеристик предметів, закріпити вміння аналізувати інформацію.

Розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, уяву, мовлення, дрібну моторику, вміння порівнювати,  зорове сприйняття, просторове уявлення.

Виховна: виховувати мотивацію до пізнання нового, активність, взаємодію з однолітками, інтерес до ігор інтелектуального характеру, бажання долати труднощі і розвивати потребу доводити розпочату справу до кінця. Сприяти вихованню взаємоповаги, взаємодії при виконанні спільного завдання.

Тип:  інтегроване заняття.

Форма: групова робота.

Обладнання: дидактичні посібники «Цікаві знахідки», «Логічні блоки Дьєнеша», дидактичні  ігри «Метикун», «Знайди відмінності» («Підводний світ»), роздатковий матеріал: графічний диктант «Скарб пірата», картки-«зашифровки» (5 шт. , на кожній картці зашифрована літера імені. Зібравши всі підказки, діти мають розшифрувати ім’я АЛІНА), таблиця з дешифрованим «алфавітом», скринька, яка зачинена на ключ.

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Вступна частина.

1.1.Вітання.

1.2.Повідомлення теми та мети заняття:

     Сьогодні ми з вами вирушаємо у справжню подорож. Наша мета – знайти скарби піратів. А відшукати їх зможуть тільки найрозумніші, найуважніші і найнаполегливіші.

 1.3.Мотивація активної діяльності:

        За кожне виконане завдання ми з вами будемо отримувати підказки, які наблизять нас до мети нашого заняття. Якщо ви готові, розпочинаємо нашу мандрівку!

 

ІІ. Основна частина .  

2.1.Знайти всі сховані предмети. (Завдання для розвитку уваги, зорового сприйняття, пам’яті, вибіркового сприйняття (дидактичний посібник «Цікаві знахідки»).

 

 

 

Після виконання завдання вихованці отримають підказку №1 і відшукують літеру, яка зашифрована в ній.

 

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\5782F0FA.tmp

 

2.2.Гра з логічними блоками Дьєнеша «Пірати». Завдання: викласти доріжку з блоків від пірата до скрині зі скарбами, орієнтуючись на картки з підказками.

 

 

Після виконання завдання вихованці гуртка отримують підказку №2 і відшукують літеру, яка зашифрована.

 

2.3.Завдання для розвитку пам’яті та уваги (дидактична гра «Метикун»). Розкласти кристали за зразком. Керівник гуртка показує картку зі зразком, вихованці уважно дивляться і мають запам’ятати, де який кристалик знаходиться. Потім керівник гуртка закриває картку – зразок, і вихованці повинні відтворити за допомогою кристалів на ігровому полі запропонований зразок.

 

 

Після виконання завдання вихованці отримують підказку №3 і відшукують літеру, яка зашифрована.

 

2.4.Пальчикова гімнастика. Вихованці  гуртка загинають по черзі пальці на руці відповідно до тексту вірша:

Задрімав мізинчик трішки,

Безіменний– стриб! у ліжко

А середній вже лежить,

Вказівний давно вже спить.

Вранці всі схопились враз:

На заняття бігти час!

 (на останні 2 рядки вихованці розгинають і згинають всі пальці на руках одночасно)

 

2.5.Графічний диктант «Піратська скриня»

 

Після виконання завдання гуртківці отримують підказку №4 і відшукують літеру, яка зашифрована.

 

2.6.Дидактична гра «Знайди відмінності» («Підводний світ»). Вихованці уважно роздивляються обидві картинки і знаходять відмінності.

Після виконання завдання вихованці отримують підказку №5 і відшукують літеру, яка зашифрована.

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\5782F0FA.tmp

 

ІІІ. Заключна частина.

 Сьогодні  ви неймовірні молодці! Виконали всі завдання, які були у вас. Тепер час скласти з цих букв слово!

         Вихованці гуртка вписують всі букви, які вони розшифрували, і складають  слово - АЛІНА. (У нашому випадку- це ім’я гості, що була на нашому відкритому занятті).Гуртківцям віддають ключ від скрині, вони відчиняють  її, а там…

 

docx
Додано
26 червня 2023
Переглядів
501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку