ТЕМА: «Виготовлення іграшки із вторсировини»
МЕТА: 1 Навчальна: навчити дітей виготовляти іграшки із вторсировини.
2 Розвивальна: розвивати у гуртківців просторову уяву, відчуття, слухову увагу та сприйняття, дрібну моторику.
3 Виховна: виховувати бережливе ставлення до інструменту і матеріалів, виховувати наполегливість у праці, естетичний смак.
Обладнання: кольоровий папір, ножиці, клей, картонні втулки.
Хід заняття
1 Організаційний момент.
2 Практична робота
а) перегляд наочного матеріалу;
б) правила ТБ;
в) виготовлення іграшки.
3 Підведення підсумків.
Доброго дня, діти. Школяр має володіти здатністю вольового управління власною поведінкою, підпорядковуючи одні прагнення іншим. Особливе значення має готовність руки дитини до виконання дрібних, точних та різноманітних рухів, узгодження руки та ока, розвиток окоміру. Стати помічником у всебічному розвитку чи не найкраще допомагає художнє конструювання.Дії з папером розвивають відчуття, слухову увагу та сприйняття, дрібну моторику. У старшому дошкільному та молодшому шкільному віці заняття художнім конструюванням дають змогу не тільки оволодіти різними прийомами та способами дій з папером, такими як згинання, багаторазове складання, надрізування, вирізання, склеювання, а й розвинути зорову увагу та пам'ять – шляхом концентрації на процесі та послідовності виготовлення поробки; мовлення – шляхом збагачення словника спеціальними термінами на позначення назв геометричних фігур, коментування виконуваних дій; творчу уяву – шляхом придумування ігор з паперовими фігурками; сформувати культуру праці.Діти будь-якого віку люблять займатися творчістю. А вироби своїми руками можна виготовити не тільки з матеріалів, куплених в магазині, але з простих підручних засобів (без витрачання грошей). Наприклад, останнім часом дуже популярно використовувати в якості матеріалу втулки від туалетного паперу або від паперових рушників. З картонних втулок ти можеш зробити багато цікавих і яскравих іграшок.Вироби з паперових втулок виходять оригінальними з точною і красивою геометрією округлих форм. Їх можна використовувати як в повному розмірі, так і розстригається, скручувати, або витягати, склеювати. Дані заготовки застосовують як у вертикальному, так і в горизонтальному положенні.
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Перегляд наочного матеріалу.
Повторення ТБ. При роботі з ножицями, клеєм.
Ведмідьбілийтежбуває,
Мед бджолиний не вживає.
Дужесильний, хижийзвір,
Живе в Арктиці, повір!
По крижинахвінмандрує,
На тюленівщеполює.
Можеплавати, пірнати,
Здобич легко упіймати.
А барлогивіннемає,
В сплячкутеж не залягає.
Дуже теплу шубу має,
Що в мороз не промерзає.
Спить лиштількиведмедиця,
Щоб в теплі могли родиться
На світбілийведмежата
І барліг, цеїхня хата.
Там сніги, мороз тріскучий
Нічполярна, лід колючий.
Але їм все ніпочім,
Бо для них церіднийдім!
Поробка «Ведмедик Умка»
Сьогодні ми з вами будемо робити ведмежа Умку.
1 попередньо з білого паперу вистригають кружечки - 2 шт. діаметром 3 см., і 2 шт. - 1,5 см .; на них малюють чорною, коричневою або рожевою фарбою лапки ведмежати;
2 втулку обклеюють білим папером;
3 у верхній частині втулки малюють мордочку тварини;
4 потім вирізають, і приклеюють вушка (у вигляді овальних заготовок 2 см.);
5 фіксують клеєм лапки до корпусу.
Ведмедик Умка готовий.
Сподіваюсь вам сподобалося заняття, і ви завітаєте до нас у гурток і на наступних канікулах.