Заняття з англійської мови для майбутніх першокласників

Про матеріал
Заняття з англійської мови для майбутніх першокласників розроблено з урахуванням особливостей дітей дошкільного віку і має на меті познайомити дітей з іноземною мовою (англійською) та сприяти вихованню цікавості до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Підготувала вчитель Долженко Н.О.

 

Тема: Знайомство з веселкою (Lets Meet Our Rainbow)

 

Мета: познайомити дітей з іноземною мовою (англійською), вивчити фразу для знайомства “My name is…”, дізнатися назви кольорів англійською мовою, потренувати вимову слів іноземною мовою;

розвивати пам’ять, мислення, увагу, комунікативні навички, уяву, творчість, готувати руку до письма;

сприяти вихованню цікавості до вивчення англійської мови, дружніх відносин в колективі.

 

Обладнання: м’яч, розмальовка, аудіо записи для фізкультхвилинки, картки з кольорами, іграшка (мишеня).

 

Plan

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Greeting (Привітання): T: Good morning, children! – Ps: Good morning!

 

2.Aim (Повідомлення теми та мети заняття): Сьогодні до вас у гості завітала чудова Kate (іграшка мишеня). Вона приїхала з далекої країни Англії, де всі розмовляють англійською мовою. І в неї зовсім немає друзів в Україні. Давайте ми з вами станемо друзями для Kate! Ми навчимося її розуміти і з нею говорити! Ми станемо найкращими друзями! А я вам буду лише трішки в цьому допомагати.

 

3.Warming up (Уведення в іншомовну атмосферу): Для того, щоб привітатися з Kate, ми заспіваємо пісеньку “Hello, Hello” (“Super Simple Songs Three ”).

Hello, Hello

Hello, hello. (Wave one hand, then the other hand)Can you clap your hands? (Clap!)Hello, hello. (Wave!)Can you clap your hands? (Clap!)

Can you stretch up high? (Stretch!)Can you touch your toes? (Bend down and touch your toes)Can you turn around? (Turn around)Can you say hello? (Wave, then say hello to as many people as you can!)

Hello, hello. (Wave!)Can you stamp your feet? (Stamp your feet.)Hello, hello. (Wave!)Can you stamp your feet? (Stamp your feet.)

Can you stretch up high? (Stretch!)Can you touch your toes? (Bend down and touch your toes)Can you turn around? (Turn around)Can you say hello? (Wave, then say hello to as many people as you can!)

Hello, hello. (Wave!)Can you clap your hands? (Clap!)Hello, hello. (Wave!)Can you stamp your feet? (Stamp your feet!)

T: Good of you! Молодці!

 

ІІ. Основна частина заняття

1. Знайомство.

T: Зараз ми з вами навчимося знайомитися. Для цього необхідно промовити My name is…” і сказати своє ім’я. (Діти повторюють). А тепер ми можемо познайомитись і потоваришувати з нашою Kate. (Діти по черзі знайомляться з іграшкою).

 

2. Гра з м’ячем.

T: А тепер давайте трішки пограємо. Ви любите грати з ball? (Відповідь дітей). Тоді make a circle і почнемо. Умови гри: той, хто отримав наш ball, повинен сказати своє ім’я англійською мовою. (Гра дітей).

 

3. Rainbow

T: Вам сподобалося грати? (Відповідь дітей). А поки ви гралися у вас на столиках з’явилося щось цікаве від вашої нової подружки Kate. Що ж це? (Відповідь дітей). Так, це веселка або англійською rainbow. І вона не проста. Вона англійська. Але вона не завершена… Що потрібно зробити, щоб вона стала красивою? (Відповідь дітей). Молодці! Ви все знаєте. Так потрібно з’єднати по пунктирним лініям і розфарбувати. (Діти поєднують пунктирні лінії, а потім, повторюючи назви кольорів за вчителем, який демонструє кольорові картки, розмальовують веселку відповідно до написаних на ній кольорів).

 

4. Фізкультхвилинка

T: Молодці! Які гарні у всіх вийшли rainbows! Ваші ручки втомилися? (Відповідь дітей). Давайте зробимо розминку! (Пісенька Head Shoulder's Knees and Toes” “Super Simple Songs One”).

Head Shoulder's Knees and Toes

(Point to each body part as you sing.) Head, shoulders, knees, and toes, knees and toesHead, shoulders, knees, and toes, knees and toesEyes and ears and mouth and noseHead, shoulders, knees, and toes, knees and toes. (x2 times)

T: Good of you! Молодці!

 

III. Заключна частина заняття

Summarizing (Підведення підсумків заняття): T: Що ми з вами сьогодні зробили?

                                                         Вам сподобалося? Що сподобалося найбільше?

 

 

 

Додаток

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сидорчук Ілона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Винокурова Валентина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
5734
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку