Презентація заняття з батьками майбутніх першокласників«Ми вчимося грати»

Про матеріал

Психолого-педагогічна культура батьків основа збагачення виховного потенціалу сім'ї, найважливіший ресурс розвитку особистості дитини. Однією з умов ефективності формування психолого-педагогічної культури батьків є освоєння педагогами, нових форм взаємодії з сім'єю, а саме проведення батьківських зборів у вигляді тренінгу . Під час тренінгових занять батьки не тільки отримують педагогічні та психологічні знання, а ще вчаться їх застосовувати на практиці.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми вчимося грати

Номер слайду 2

Вправа “Давайте привітаємося!” За сигналом починаємо хаотично вітатися з усіма, хто зустрічається на шляху. Вітатися потрібно певним чином: плескання в долоні – вітаємося за руку; плескання в долоні – вітаємося плечима; плескання в долоні – вітаємося спинами.

Номер слайду 3

Правила роботи: щирість у спілкуванні конфіденційність усього, що відбувається в групі активна участь в тому, що відбувається мобільна тиша знаходитись в ситуації “тут і тепер” вільної ноги

Номер слайду 4

Вправа «Сонячний промінь» На стікерах (у формі “променів сонця”) запишіть свої очікування стосовно сьогоднішнього тренінгу, висловіть надії, що покладаються на сьогоднішній день. Прикріпіть свої очікування до символічного сонця.

Номер слайду 5

Вправа «Квітка-семицвітка» Продовжіть речення: «Для мене гратися з дитиною, це ...». Відповіді запишіть на пелюстках квітки та зачитайте.

Номер слайду 6

Міні-лекція “Роль дорослих у розвитку ігрової діяльності дітей” Дошкільне дитинство - час розквіту гри. Основний її вид сюжетно-рольовий. Завдяки грі дитина освоює дорослий світ. Крім сюжетно-рольової гри, у житті дитини з 5 - 6 років виникають нові ігри на спритність, кмітливість, швидкість, ігри з правилами, у яких вона вчиться нової поведінки, стримувати безпосередні поривання і бажання.

Номер слайду 7

Гра допомагає школяреві включитися у навчання. Спільна гра з дитиною має ще один важливий аспект: лише через спілкування з дитиною дорослий проникає у її душу, сприяє виникненню довіри і взаєморозуміння. З дітьми можна гратися коли ви відпочиваєте, йдете по вулиці або їдете в автобусі.

Номер слайду 8

Ось приклади деяких таких ігор: “Яке слово довше?” “Знайди зайве слово” “Що я задумала?” “Хто більше скаже?” “Назви предмет” Ігри для розвитку психічних процесів

Номер слайду 9

Загальні правила ігор Гра повинна приносити радість і дитині, і дорослому. Зацікавте дитину, але не примушуйте її гратися, не викликайте перенасичення грою. Всі завдання діти повині виконувати самостійно. Завдання мусять бути посильними для дітей. Більше хваліть за успіхи. Не стримуйте рухову активність дитини, створюйте у грі невимушену обстановку. Влаштовуйте змагання на швидкість вирішеня ігрових завдань.

Номер слайду 10

Роль дорослого у розвитку ігрової діяльності дітей Втручання дорослого у дитячу гру позитивно впливає у тому випадку, якщо він користується авторитетом, довірою і повагою у дітей, володіє необхідними знаннями та вміннями.

Номер слайду 11

Важливі якості дорослих у ставленні до ігрової діяльності Уміння спостерігати за грою, аналізувати її, оцінювати рівень розвитку ігрової діяльності; Збагачувати враження дітей з метою розвитку їхніх ігор; Уміти організувати початок гри; Активізувати психічні процеси дитини(запитання, поради, нагадування);

Номер слайду 12

Створювати сприятливі умови для переходу гри на більш високий рівень; Вміти самому включатися у гру на головних та другорядних ролях; Встановлювати ігрові стосунки з дітьми; Уміти навчати гри прямим способом (показ, пояснення);

Номер слайду 13

Пропонувати з метою розвитку гри нові ролі, ігрові ситуації, ігрові дії; Регулювати взаємовідносини, розв’язувати конфлікти, які виникають у процесі гри, включати у ігрову діяльність малоактивних, невпевнених дітей; Вчити дітей обговорювати гру і оцінювати її.

Номер слайду 14

Важливо зберегти свободу і ненав’язливість гри. Продуктивне спілкування дорослих з дітьми в умовах гри виникає частіше всього у випадку прийняття дорослим на себе однієї з ролей, звернення до дітей через свою роль.

Номер слайду 15

Гра “Шукати кольорову точку” Сядьте у коло із заплющеними очима. Кожному на чоло буде прикріплено кольорову точку. Після чого всі розплющують очі та формують групи з однакових кольорів.

Номер слайду 16

Гра “Дивне звірятко” Об’єднайтеся у групи по 4 особи. Кожна група отримає папір складений учетверо. Перший учасник малює голову звірятка і передає другому, який не бачачи першого малюнка, малює тулуб, третій гравець малює ноги, четвертий – хвіст. Потім аркуш розгорніть і у вас вийде дивне звірятко.

Номер слайду 17

Гра “Подвір’я” Із заплющеними очима станьте в коло і отримайте номер. Наприклад: свинка – 1, кінь – 2. За знаком починаєте ходити і повторювати звуки тих звірят, чиї номери ви маєте, шукаючи такий самий звук. Знайшовши, візміться за руки і утворіть коло.

Номер слайду 18

Гра “Рухливі кола” Сформуйте зовнішнє і внутрішнє коло, щоб учасники з внутрішнього кола стали обличчям до учасників із зовнішнього кола. Потім почніть розмову на різні теми. Час дискусії – 2 хвилини. Тоді до розмови залучають нового партнера.

Номер слайду 19

Гра-розминка “Масаж” Станьте в коло. Поверніться праворуч і покладіть руки на плечі учаснику, який стоїть попереду. Йдіть по колу і робіть масаж під час слів тренера: «Масажуємо плечі, потім руки до ліктів, вертаємось до плечей, масажуємо шию, хребет, талію, вертаємось по хребту до плечей. Зупинилися, зробили оберт на 180єС. А тепер „віддячимо” за завзятість своїх партнерів».

Номер слайду 20

На аркушах червоного  кольору напишіть свої позитивні враження від тренінгу, а на аркушах жовтого кольору – побажання щодо поліпшення нашої роботи або те, що сьогодні вам не сподобалось і чому. Підсумок роботи

Номер слайду 21

Притча “Все в твоїх руках”

ppt
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку