Заняття з елементами тренінгу для класних керівників «Психологічне розвантаження»

Про матеріал
заняття, яке спрямоване на допомогу вчителям зменшити рівень стресу, поліпшити емоційний стан та навчитися простим методам саморегуляції.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу для класних керівників «Психологічне розвантаження»

Мета тренінгу:

  •      Ознайомити класних керівників з техніками психологічного розвантаження.
  •      Навчити методам релаксації та управління стресом.
  •      Створити простір для обговорення емоційного стану вчителів та підтримки.

Тривалість: 90 хвилин

Необхідні матеріали:

  •      Фліпчарт або дошка.
  •      Маркери, папір, ручки.
  •      Спокійна музика для релаксації.
  •      Килимки або подушки для вправ на релаксацію.

 

План заняття:

1. Вступ та налаштування (10 хвилин)

Привітання та коротке знайомство.

Мета заняття: розвантажити напругу, навчитися новим технікам релаксації та підтримки.

Короткий інструктаж щодо взаємоповаги та конфіденційності в групі.

Вправа: «Поточний стан»

Учасники по черзі називають три слова, які описують їхній поточний емоційний стан. Це допоможе кожному налаштуватися на тему тренінгу.

2. Техніки саморегуляції та зняття стресу (15 хвилин)

Міні-лекція: «Що таке стрес і його наслідки?»

Коротке пояснення природи стресу, його фізичних і психологічних проявів. Розмова про важливість психологічного розвантаження для вчителів.

Вправа: «Дихальні техніки для релаксації»

Навчання простим дихальним вправам (наприклад, техніка "4-7-8", глибоке діафрагмальне дихання). Учасники виконують ці вправи, щоб відчути миттєвий ефект заспокоєння.

3. Практика фізичного розслаблення (20 хвилин)

Вправа: «Прогресивна м'язова релаксація»

Учасники по черзі напружують і розслабляють різні групи м'язів під керівництвом ведучого. Ця техніка допомагає зняти фізичну напругу.

Вправа: «Візуалізація спокою»

Коротка медитація з візуалізацією. Учасники уявляють себе в спокійному місці (наприклад, на пляжі або в лісі) і занурюються у відчуття релаксації та спокою.

4. Групова робота: Стратегії подолання стресу (20 хвилин)

Вправа: «Ресурси для подолання стресу»

Учасників ділять на малі групи (3-4 особи) і пропонують обговорити свої власні методи подолання стресу. Кожна група записує стратегії на аркуші паперу і ділиться з усіма. Наприклад: фізичні вправи, хобі, проведення часу з родиною, музика тощо.

Дискусія:
Обговорення запропонованих стратегій, обмін досвідом та порадами. Ведучий підсумовує і додає нові ідеї для стрес-менеджменту, як-от ведення щоденника емоцій, техніки тайм-менеджменту.

5. Завершення та підбиття підсумків (15 хвилин)

Вправа: «Колесо балансу»

Учасникам пропонують оцінити своє життя за кількома сферами (робота, відпочинок, здоров'я, стосунки тощо) і визначити, де саме є дисбаланс. Після цього вони планують дії для відновлення балансу.

Зворотній зв'язок та обмін враженнями

Кожен учасник ділиться, що нового для себе дізнався і як планує застосовувати це у щоденному житті.

Вправа на завершення: «Три позитиви»

Учасники діляться трьома позитивними моментами, які вони відчувають після заняття.

Заключне слово:

Підсумувати важливість регулярного розвантаження для професійної ефективності та особистого благополуччя.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
18 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку