Заняття з елементами тренінгу для класних керівників «Психологічне розвантаження»

Про матеріал
заняття, яке спрямоване на допомогу вчителям зменшити рівень стресу, поліпшити емоційний стан та навчитися простим методам саморегуляції.
Перегляд файлу

Заняття з елементами тренінгу для класних керівників «Психологічне розвантаження»

Мета тренінгу:

  •      Ознайомити класних керівників з техніками психологічного розвантаження.
  •      Навчити методам релаксації та управління стресом.
  •      Створити простір для обговорення емоційного стану вчителів та підтримки.

Тривалість: 90 хвилин

Необхідні матеріали:

  •      Фліпчарт або дошка.
  •      Маркери, папір, ручки.
  •      Спокійна музика для релаксації.
  •      Килимки або подушки для вправ на релаксацію.

 

План заняття:

1. Вступ та налаштування (10 хвилин)

Привітання та коротке знайомство.

Мета заняття: розвантажити напругу, навчитися новим технікам релаксації та підтримки.

Короткий інструктаж щодо взаємоповаги та конфіденційності в групі.

Вправа: «Поточний стан»

Учасники по черзі називають три слова, які описують їхній поточний емоційний стан. Це допоможе кожному налаштуватися на тему тренінгу.

2. Техніки саморегуляції та зняття стресу (15 хвилин)

Міні-лекція: «Що таке стрес і його наслідки?»

Коротке пояснення природи стресу, його фізичних і психологічних проявів. Розмова про важливість психологічного розвантаження для вчителів.

Вправа: «Дихальні техніки для релаксації»

Навчання простим дихальним вправам (наприклад, техніка "4-7-8", глибоке діафрагмальне дихання). Учасники виконують ці вправи, щоб відчути миттєвий ефект заспокоєння.

3. Практика фізичного розслаблення (20 хвилин)

Вправа: «Прогресивна м'язова релаксація»

Учасники по черзі напружують і розслабляють різні групи м'язів під керівництвом ведучого. Ця техніка допомагає зняти фізичну напругу.

Вправа: «Візуалізація спокою»

Коротка медитація з візуалізацією. Учасники уявляють себе в спокійному місці (наприклад, на пляжі або в лісі) і занурюються у відчуття релаксації та спокою.

4. Групова робота: Стратегії подолання стресу (20 хвилин)

Вправа: «Ресурси для подолання стресу»

Учасників ділять на малі групи (3-4 особи) і пропонують обговорити свої власні методи подолання стресу. Кожна група записує стратегії на аркуші паперу і ділиться з усіма. Наприклад: фізичні вправи, хобі, проведення часу з родиною, музика тощо.

Дискусія:
Обговорення запропонованих стратегій, обмін досвідом та порадами. Ведучий підсумовує і додає нові ідеї для стрес-менеджменту, як-от ведення щоденника емоцій, техніки тайм-менеджменту.

5. Завершення та підбиття підсумків (15 хвилин)

Вправа: «Колесо балансу»

Учасникам пропонують оцінити своє життя за кількома сферами (робота, відпочинок, здоров'я, стосунки тощо) і визначити, де саме є дисбаланс. Після цього вони планують дії для відновлення балансу.

Зворотній зв'язок та обмін враженнями

Кожен учасник ділиться, що нового для себе дізнався і як планує застосовувати це у щоденному житті.

Вправа на завершення: «Три позитиви»

Учасники діляться трьома позитивними моментами, які вони відчувають після заняття.

Заключне слово:

Підсумувати важливість регулярного розвантаження для професійної ефективності та особистого благополуччя.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
18 жовтня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку