Заняття з хореографії "Ювілей улюбленого танцю"

Про матеріал
Приклад нестандартного танцювального уроку: святкування ювілею улюбленого танцю.
Перегляд файлу

C:\Users\Саша\Desktop\Галак О.Б., конкурс\Колір-друк всі розробки\Пташиний двір_.jpg                                                                           

 

 

 

     Мета уроку:

  1. Навчальна:  розучити з учасниками ансамблю найяскравіші комбінації постановки.
  2. Виховна: збереження танцювального репертуару ансамблю, історії та традицій колективу.
  3. Розвивальна: розвивати відчуття дружби, взаємоповаги і підтримки серед учасників колективу.

 

Методи:

  1. Словесні: розповідь, бесіда
  2. Наочні:  навчальні вправи, комбінації з танцю, показові виступи

 

Рівень повідомлення навчального матеріалу:

  1. Формування вмінь і навичок

 

Методи виховання:

  1. Емоційний вплив
  2. Стимулювання

 

Тип заняття:

  1. Комбінований

 

Форма заняття:

  1. Групове

 

 

 

Обладнання:

        Музичний матеріал, баян, музичний центр, елементи костюмів танцю «На пташиному подвір'ї», призи для вікторини.

 

ХІД УРОКУ:

I. Організаційна частина:

  •                 Захід до зали під музику українського маршу. Уклін.

II. Підготовча частина:

  •                  Розповідь керівника: «Хореографічна картинка «На пташиному подвір'ї» з'явилася в нашому колективі рівно 10 років тому. Вона стала дипломною роботою керівника при закінченні Чернівецького державного училища мистецтв   ім. С.Воробкевича спеціальності «Хореографія», після чого її дуже полюбили учасники нашого ансамблю. Сьогодні пропонуємо усім вам дізнатися більше про цей танець, його історію та виконавців. А зараз запрошуємо виконавців середньої групи ансамблю для демонстрації нашого «ювіляра», тобто танцю «На пташиному подвір'ї»!

III. Основна частина:

  •                  Хореографічна картинка «На пташиному подвір'ї».
  •                  Розповідь виконавця ролі півня: «В хореографічній композиції «На пташиному подвір'ї» розкривається тема стосунків мешканців пташиного двору. У танці розігрується зміст сучасної жартівливої пісні. Тут потрібно не тільки танцювати, але й обіграти гонористого Півня, сердитого Індика, поважну Гуску, маленьких Півників-забіяк, заклопотану Квочку та кумедних Курчат. Всі ці герої – лише алегорія. В їх образах можна розпізнати людські характери, вади та недоліки кожного з нас. Та зрештою поява на подвір'ї маленького поповнення має запевнити глядача, що злагода запанувала».
  •                  Імпровізація на музику ювілейного танцю. Усі бажаючі гри-імпровізації обирають для себе роль будь-якого персонажу хореографічної картинки і в довільній імпровізаційній формі обігрують його на музику. Виходить все смішно і весело.
  •                  Розучування комбінацій танцю з усіма учасниками уроку -концерту, вивчення партій Півня, Квочки, Індиків.
  • Керівник: «Хочу запросити першого виконавця ролі Півня поділитися з усіма учасниками сьогоднішнього свята своїми відчуттями виконання танцю десять років тому».
  • Розповідь першого виконавця ролі Півня
  • Керівник: Пропоную нашому ювіляру Півню продемонструвати, що ж він пам'ятає з того, що танцював колись.
  • Танцювальний виступ Півня.
  • Керівник: «Не зважаючи на гамірні проблеми пташиного двору, підростають курчата, а значить життя продовжується…Найсвітлішою і найрадіснішою ноткою цього танцю, безумовно, є поява маленьких курчаток. Зараз розучимо комбінацію рухів курчаток з дітьми підготовчого рівня навчання».
  • Розучування партії курчаток з дітьми підготовчого рівня навчання.
  • Керівник: «Всі ми звикли, що курчатка – це маленькі дітки. Цікаво, якими ж за 10 років стали перші виконавці курчаток?! Їм тепер по 16-17 років».
  • Бесіда з першими виконавцями курчат і виконання ними своєї дитячої партії.
  • Керівник: «Пропоную для всіх учасників нашого дійства маленьку вікторину. За кожну правильну відповідь отримуємо приз! Вперед:
  • Скільки поколінь танцюристів вже виконувало «Пташине подвір'я»? (5).
  • На яких конкурсах цей танець здобував призові місця?

(Коблево, Румунія, Австрія, Сицилія).

  •                   Перша виконавиця ролі Квочки? (О.Галак).
  •                   Хто є модельєром костюмів до танцю? (О.Бушан).
  •                   Яка тема танцю? (Проблемні ситуації мешканців двору).

IV. Заключна частина:

  • Керівник: «Що ж друзі, сьогодні ми з вами відсвяткували ювілей хореографічної картинки «На пташиному подвір'ї», вивчили уривки з цього танцю, поспілкувалися з його героями. Сподіваюся, що ця хореографічна композиція житиме у нашому колективі ще не одне десятиліття. Зараз пропоную усім вам продемонструвати самим собі, а також нашим гостям, що ж ми сьогодні вивчили з нашого ювілейного танцю».
  • Усі танцюють розучені комбінації і партії на музику.
  • Рефлексія результатів учнями: усвідомлення отриманих результатів, що досягається шляхом їх спеціального колективного обговорення (5-10хв.).  

Рефлексія дає можливість учням і педагогу: 
- усвідомити, чого вони навчились, 
- оцінити власний рівень розуміння та засвоєння матеріалу і    спланувати чіткі реальні кроки його подальшого опрацювання, 
- порівняти своє сприйняття з думками, поглядами, почуттями інших,
- педагогу побачити реакцію учнів на навчання та вносити необхідні корективи. 

docx
Додав(-ла)
Галак Неоніла
Додано
26 травня 2020
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку