16 квітня о 15:00Вебінар: Мотивація до навчання під час карантину

Заняття з корекція дрібної моторики руки дитини 1 класу Нової української школи за допомогою арт-терапевтичних технік Тема: «Емоція зацікавленості»

Про матеріал
Мета: розвивати здатність розуміти свій емоційний стан та іншої людини, корекція емоційної сфери, розвивати творчі здібності литини, створювати здорове емоційне збудження, бадьорого настрою, зняти психологічне напруження; розвивати дрібну моторику руки, закріплювати вміння малювати різними арт-техніками.
Перегляд файлу

Заняття  з корекція дрібної моторики  руки  дитини 1 класу Нової української школи за допомогою  арт-терапевтичних технік

 

 

Тема: «Емоція  зацікавленості»

Мета: розвивати  здатність розуміти свій емоційний стан та іншої людини, корекція емоційної сфери, розвивати творчі здібності литини, створювати здорове емоційне збудження, бадьорого настрою, зняти психологічне напруження; розвивати дрібну моторику руки, закріплювати вміння малювати різними арт-техніками.

Обладнання: папір білого кольору, різнокольорова гуаш, свічка, вологі серветки, блюдця, ватні палочки, сундучок, трафарет з картоплі, лист від Майстра – Олівця, ковпачки на голову, заготовка на форматі паперу А3 - намальовані свічкою квіти, заготовка листівки, казкова скринька.

 

 

Хід заняття:

 

1. Вправа «Створюємо гарний настрій» (2 хв.) Усміхнутися, сказати добрі слова один одному.

 

2. Вправа «Мотивація» (5 хв.)

Сьогодні у нас з тобою незвичайний, цікавий  день. Сьогодні ми будемо подорожувати, грати, малювати і нові знання здобувати. На твоє ім.`я  надійшов лист від  Майстра-Олівця. Цікаво? Мені теж. Прочитаємо?

     «Доброго дня, мій любий маленький художнику! Я Майстер-Олівець, запрошую тебе у казкову країну «Малювандію». Ти там зустрінеш багато цікавого. У ній живемо ми – добрі чарівники, по наших вулицях бігають непосидючі мешканці – пензлики, олівці, фарби. Я думаю, що тебе мій лист зацікавить і ти захочеш побувати у нас вгостях. Емоція зацікавленості тобі додасть гарного настрою та позитиву!»

      Ну що будемо робити? Твоє обличчя показує зацікавленість пропозицією і тому вирушаємо в цю подорож. Побачимо чим там тебе зацікавлять.

 

3. Вправа «Чарівники» (2 хв.)

 Топ-топ (топання ногами). Хлоп-хлоп (плескання долонями)

Навколо себе повернися (повернутися навколо себе)

В чарівника обернися! (надіти на голову ковпак).

        Ось ми і готові до подорожі. Але треба відкрити двері у країну ключами. Ключами будуть твої пальчики.

 

4. Пальчикова гімнастика (3 хв.)

           Ведучий показує вправу та декламує:

        Олівець в руці катаю,  поміж пальчиків кручу. Неодмінно кожен палець. Будь слухняним я навчу.

 

5. Вправа «Квіткова галявина» (10 хв.)

      Ми потрапилм на квіткову галявину (положити перед дитиною  заготовку з намальованими свічкою квітами). Але що це? Вона без квітів, похмура, біла. Давай допоможемо їй стати яскравою, красивою, чарівною. У тебе є все щоб здійснити чудо! Ти ж чарівник! Треба взяти  фарби і закрасити її (з`являються квіти намальовані свічкою). Можна використовувати декілька кольорів.

      Бачиш, яка краса! Галявина розчаклована, час відправлятися далі.

 

6. Фізкультхвилинка «Подорож» (4 хв.)

По доріжці, по доріжці, скакаємо ми на правій ніжці! (підскоки на правій нозі).

І по цій же доріжці, скакаємо на лівій ніжці (підскоки на правій нозі).

По доріжчі побіжим до галявини добіжим. (біг на місці).

Пострибаєм, як зайці! (Пострибати на місці) Ой які ми молодці! (аплодисменти)

 

7. Вправа «Казкова скринька» (8 хв.)

       Подивися, що це! Давай відкриємо її і подивимося що там (дістаємо картоплину) Ти здивований? Ця картопля не проста, з її допомогою можна малювати. Давай за допомогою картоплі зробимо листівку для мами, давай здивуємо її. Тож будемо творити чудеса.

      Беремо картоплини, вмокаємо у будь-яку фарбу і ставимо відбитки на листівці. Потім ватною паличкою, вмоченою у фарбу, робимо по краю будь-який орнамент: хвильки, зигзаги, крапки тощо.

        Яка красива листівка! Ти добре справився із завданням. Час повертатися додому із цієї країни. Майстер-Олівець здивований тим, як ти вправно і красиво все зробив! Зобрази і ти на своєму обличчі здивування.

 

8. Вправа «Чарівники» (2 хв.)

 Топ-топ (топання ногами). Хлоп-хлоп (плескання долонями)

Навколо себе повернися (повернутися навколо себе)

В дитину обернися! (зняти з голови   ковпак).

9.Рефлексія  (5хв.)

Ось заняттю вже майже кінець.

Ти був справжній молодець!

Що сподобалось – хвалися,

Засмутило – пожалійся.

        Ведучий  дає можливість дитині висловитися про те, що їй сподобалося чи не сподобалося на занятті. Відмічає її успіхи, хвалить, зацікавлює до нового заняття. В знак  подяки та підтримки хорошого настрою взяти дитину за руки, подивитися в очі і проговорити разом з дитиною слова: «Ми молодці! Спасибі нам!»

 

 

doc
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку