Мета:
Логопед:
Логопед:
Психогімнастика з елементами масажу (музичний супровід)
Добрий ранок Посміхнись скоріше І сьогодні цілий день Буде веселіше Розітремо ручки, Носик і щічки Будемо вродливі, Як весняні квіти. Розітремо долоні Сильніше, сильніше, А тепер поплескаємо Дужче, сміливіше – Вушка потремо, Здорові будемо, Посміхнемось знову Будьмо всі здорові! |
(повертаються один до одного) (розводять руки в сторони)
(плескають)
(рухи за текстом)
(поступово піднімають руки в гору) («ліхтарики»)
(рухи за текстом)
(рухи за текстом)
(рухи за текстом) (посміхаються і розводять руки в сторони) |
Логопед: - Ой, а що це у нас тут за намет?
Подмухаємо на нього, бо він засніжений і подивимося, що ж там?
Логопед:
- Так це ж скриня!
Текст листівки
Любі діти! Я Зима-Чарівниця залишила вам цю скриню. У ній сюрприз для вас. Але відчинити ви її зможете, коли виконаєте мої завдання.
Логопед:
- Перше завдання від Зими – музична Нота.
Зима хоче, щоб ми заспівали пісню.
Станьте в коло, візьміть собі потрібні маски і відповідні музичні інструменти.
Голосові вправи: діти імітують голоси тварин, які є персонажами пісеньки.
Логопед:
Логопед:
За – за – за – ось іде коза.
Ап – ап – ап – а за нею цап.
Тко – тко – тко - з ними козенятко.
Логопед:
Логопед:-Наступне завдання від Зими.
Комплекс з обручами:
Комплекс з хустками:
Логопед:-А ось ще таке завдання нам приготувала Зима.
«Рибка плавала в ставку»
Рух чи статичне положення
Текст промовляє дорослий |
Рук |
Губ і язика |
Рибка плавала в ставку, Хвостиком виляла |
Руки зігнути в ліктях і виконувати хвилеподібні рухи |
Артикуляційна вправа «Гойдалка» |
Корм ковтала на ходу, ротик відкривала |
Вказівний, середній, безіменний пальці та мізинець правої руки з’єднати, потім присувати їх до великого пальця |
Округлити губи, як при вимові звуку [О], закрити рот. |
Жабка поруч пропливала, щічки надувала |
Руки зігнути в ліктях і виконувати хвилеподібні рухи |
Почергово надувати щоки. |
Ніжкою дригала Вліво і вправо |
З’єднати долоні, права внизу, ліва зверху. Розводити пальці в сторони, потім з’єднати (4 рази) |
Артикуляційна вправа «Годинник» |
Втоми не знала |
Поміняти положення рук. Повторити рухи. |
Артикуляційна вправа «Годинник» |
Логопед: - А ось і останнє завдання від Зими.
Зарядку для всього тіла ми зробили, для язика і губ зробили. А тепер зробимо зарядку для пальчиків.
Гра «Про праву і ліву руку»
Подивіться всі на ручки:
Права, ліва!
У долоньки можуть бити –
Права, ліва!
Вони можуть ніс закрити –
Права, ліва!
Долонькою можуть рот прикрити -
Права, ліва!
Дорогу можуть показати -
Права, ліва!
А якщо щось зашумить
Вушка захистять мені –
Права, ліва!
З руками завжди я дружу,
З правою і з лівою!
Бо можуть лагідними бути
Права і ліва!
Обіймуть, дружньо пригорнуть –
Права і ліва!
Казка «Курочка Ряба»
Логопед: - Де тільки не побували наші допитливі пальчики, що тільки вони не бачили. Багато пізнали за цей час та багато чому навчилося. Навіть, показувати живі картинки до знайомих казок, перетворюючи їх в справжні вистави. Пригадаємо одну всім знайому казку «Курочка Ряба» і спробуємо її розповісти та показати за допомогою пальчиків.
Жили – були Дід («вуса»)
Та Баба («хустка»)
І була у них курочка Ряба («курочка»)
Знесла курочка яєчко (з’єднати пальці обох рук,
Та не просте, а золоте починаючи з мізинця в «яйце»)
Дід («вуса») бив, бив (постукати кулачком по кулачку)
Не розбив (розвести руки)
Баба («хустка») била, била (постукати кулачком по кулачку)
Не розбила (розвести руки)
Мишка бігла («мишка»)
Хвостиком махнула (рух вказівним пальцем)
Яєчко упало і розбилось («упустити» розслаблені руки на коліна)
Дід («вуса») плаче (закрити обличчя руками до очей, брови нахмурити)
Баба («хустка»)плаче (аналогічно)
А курочка кудахче («курочка»)
Не плач, діду, (з’єднати пальці обох рук,
Не плач, бабо, починаючи з мізинця в «яйце»)
Я знесу вам яєчко
Не золоте, а просте.
Логопед: - Ви чуєте, нас кличе скринька до себе (звук металофону)
І Сніжки граємо охоче Граємо хто з ким захоче А морозець он який Грає з нами залюбки. |
уявлені сніжки в руках поворот вправо-рівно-поворот вліво руки навхрест до плечей, хитаються перемикаються з ноги на ногу |
Приспів: Тук, тук, не зівай Ти від сніжки не тікай Тук, тук, постривай. Сміливіше наступай! |
кулачок об кулачок, тупаєм грозим
кулачок об кулачок |
(логопед кидає сніжки – діти розбігаються по залу і збирають їх) |
|
ІІ Ми додолу покладемо, Сніжки легкі і пухкі. Та й побігаєм навколо, Як сніжиночки малі. |
|
Приспів: |
|
(Логопед кидає сніжки - діти розбігаються по залу і збирають їх) |
Логопед: - Сподобалось вам грати зі сніжками?