28.04.2020. Математика 4 рік навчання
Тема: Лічба у межах трьох. Поняття «мало», «багато». Геометрична фігура коло. Виконання дій за командами «вперед- назад».
Доброго ранку, діти. Давайте привітаємося , помахайте мені правою долонькою. Молодці. Рада всіх вас бачити.
Психологічне налаштування.
Посміхніться сонечку, батькам, мені, зичу вам гарного настрою упродовж нашого заняття. Ми продовжуємо крокувати математичною країною.
Зверніть увагу на малюнки.
Запитання до дітей
- Хто зображений на малюнку?
- Порахуй і скажи, скільки котів зображено на кожному малюнку.
- На якому малюнку найменше котів? Покажи цей малюнок.
- На якому малюнку найбільше котів? Покажи його. Порахуй, скільки там котиків?
- Придумай ім’я кожному котику.
Дидактична гра « Коти на прогулянці» ( лічба у межах трьох)
Пригадайте, як називається ця геометрична фігура?
- Якого кольору ці квадрати?
- Який квадрат більший, а який менший?
Фізкультхвилинка
(під віршовані рядки діти показують відповідні рухи)
Зараз я пропоную вам переглянути відео про геометричну фігуру. Назву цієї фігури ви назвете після перегляду цього відео. Будьте уважні.
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DTgBCfiSsBLE&psig=AOvVaw2xH77nqiZbAeTX2YDNgaMJ&ust=1588079054609000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCND79tPViOkCFQAAAAAdAAAAABAI
Так як же називається ця фігура? Молодці, це коло.
Гра « Не помились»
Діти виконують дії за командами вчителя.
- Зроби 1 крок вперед
- Зроби 2 кроки назад
- Зроби три кроки вперед
- Зроби два кроки назад
Підсумок заняття
З якою фігурою ви сьогодні познайомилися?
Пригадайте, про які кольори ми з вами говорили?
Які тваринки були сьогодні присутні на занятті?
Молодці. До нових зустрічей.