Заняття
Мета: вчити дітей розвивати увагу та орієнтуватися в просторі; сприяти розвитку творчих розумових здібностей, навичок взаємодії; сприяти прояву агресивних почуттів, розвивати контроль за ситуацією.
Привітання (2хв.)
Зазеленіє навіть пень,
Коли почує… (Добрий день).
Не бачив друга триста літ –
Скоріш скажи йому…(Привіт).
Гра «Дресироване сонечко» (4хв.)
Обладнання: для цієї гри потрібні аркуш паперу, розкреслений на 16 квадратів із чотирьох клітинок по вертикалі та чотирьох по горизонталі; предмет, що зображує сонечко (ігрова фішка).
Психолог поміщає фішку на яку-небудь клітинку ігрового поля та повідомляє про переміщення «сонечка» на кілька клітинок, у певному напрямку. Дитина повинна подумки уявити ці пересування і показати те місце, де тепер має сидіти дресироване «сонечко».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гра «Розмова через скло» (8хв.)
Психолог допомагає дитині уявити, що вона перебуває на п'ятому поверсі будинку, вікна щільно закриті, звук не проникає. Раптом малюк бачить унизу на вулиці свого друга. Той щось намагається йому передати й завзято жестикулює.
Дитина повинна спробувати зрозуміти, яку інформацію до неї намагається донести друг.
Зображуючи задане речення, можна використовувати не лише міміку, жести, рухи, але й підручні засоби. Під час гри діти по черзі міняються ролями.
Гра «Планети» (4 хв.)
Обладнання: вирізані з кольорового паперу «планети»
Дитині пропонується мандрівка на планети, які вона придумає сама. Психолог розкладає на столі кола різного розміру – планети, а дитина дає їм назви, розповідає, хто живе на кожній із них. Потім вони разом мандрують цими планетами, спілкуються з їхніми мешканцями.
Вправа прощання (2хв.)
В коло знову всі ставайте,
Посмішку передавайте,
На сусіда подивіться
І ласкаво посміхніться.