Корекційно – розвивальне заняття для дітей молодшого шкільного віку з розвитку емоційного інтелекту. Тема : «Світ Емоцій»

Про матеріал

Заняття складені з метою розвитку емоційного інтелекту молодших школярів, у заняттях переплітаються психогімнастичні, емоційні вправи та ігри, етюди, казкові перевтілення, елементи арт-терапії,тощо. Такі заняття виконають важливі завдання: допоможуть дітям зрозуміти себе, свої почуття й емоції та емоції оточуючих, регулювати власний настрій і поведінку співпрацювати та домовлятися з дорослими й однолітками. Також навчать дітей не лише висловлювати власні переживання, а й зважати на почуття інших,проявляти емпатію,сприятимуть установленню довірливих взаємин із оточенням та довкіллям формуватимуть уміння жити в гармонії із собою.

Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ

 

ТЕМА :СВІТ ЕМОЦІЙ.

 

МЕТА : Діагностика особливостей емоційного світу дітей. Вести поняття

 « емоції », « почуття », ознайомити  дітей з базовими емоціями. Навчити дітей довільно спрямовувати свою увагу на емоційні відчуття.навчити дітей розуміти свій емоційний стан, виражати свої відчуття й розпізнавати відчуття інших людей через міміку, жести, виразні рухи, інтонацію. Навчити способу вираження емоцій завдяки малюнку.

Створення позитивної мотивації й зацікавленності дітей.

1. Хвилинка привітання.

Вправа « Подаруй ласку ».

Зараз в коло всі вставайте,

Гарний настрій передавайте.

Голосно імя по черзі називайте -

Долоньку дружби простягайте.

 

 Діти промовляють імена і говорять ласкові слова.

 

2. Мультик Смішарики  серія "А тепер посміхніться"  Пропоную зараз подивитися цікавий мультфільм.

Обговорення мультфільму. У серії "А тепер посміхніться" докладно і зрозуміло описуються різні емоції: радість, гнів, відраза, цікавість, образа. Також розповідаються які значення мають дані емоції в житті людини. Поміркувавши над всією отриманою інформацією, дитина зрозуміє в яких випадках емоції - наші помічники, а в яких - вороги.

  

 

 

3. Бесіда про емоції:

  • Згадайте, які емоції ви знаєте?
  • Які частіше переживаєте?
  • Яку емоцію виражають ці картинки? (демонструються піктограми емоцій.)

 

 

4. Вправа « Тренуємо емоції »

Діти повині :

Насупитися, як :

  • Роздратована людина;
  • Зла чарівниця.

Посміхнутися, як;

  • Хитра лисиця;
  • Радісна дівчинка.

Розізлитися, як:

  • Два борони на місточку;
  • Хлопчик , якого вдарили;
  • Дитина, у якої забрали цукерку.

Злякатися, як:

  • Заєць, зустрівши вовка;
  • Кошеня, на яке гавкає пес.

Втомитися, як;

  • Матуся після роботи;
  • Лоша, притягнувши великий ціпок.

Відпочити, як:

  • Турист, що зняв важкий рюкзак;
  • Втомлений воїн після перемоги.

 

5. Кольоровий  тест диагностики психических состояний младших школьников.

 

Обладнання: аркуш білого паперу, кольорові олівці(червоний, жовтий, синій, зелений, чорний, коричневий, помаранчовий, голубий,рожевий). На аркуші паперу з лівої сторони повинен бути намальован квадрат розмір якого 50/50 мм (права сторона аркуша для малюнку).

 

 Інструкція № 1: «діти , перед кожним з вас  лежить  аркуш паперута кольорові олівці. На аркуші з лівої сторони намальован квадрат. Зараз ви повині будете у цьому квадраті кольором намалювати ваш настрій (почуття). Якщо ваше почуття не можливо намалювати одним кольором, можиш поєднати декілька кольорів.

 

Інструкція №2: «діти зараз ви намалювати ваш настрій (почуття), а тепер подумайте, на щосхожий ваш настрій , Це можуть бути які завгодно предмети : парта, доска, аа можуть бути предмети , яких тут не має, але саме наних схожий ваш настрій (квітка, мя ч, дощ, сонечко, хмарка, і т.д. ). Малювати можно і малюнок.малювати потрібно на правій стороні аркуша.».

 

6.  Прощання.

МЕТА: розвивати навички групової взаємодії.

Знову в коло всі вставайте,

Гарний настрій передавайте.

Один на одного дивіться -

І ласкаво посміхніться.

Зворотній звязок:

  • Що сподобалось?
  • Що зацікавило і тд...

 

                        

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
1 червня 2020
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку