Корекційно – розвивальне заняття для дітей молодшого шкільного віку з розвитку емоційного інтелекту. Тема : «Радість»

Про матеріал

Заняття складені з метою розвитку емоційного інтелекту молодших школярів, у заняттях переплітаються психогімнастичні, емоційні вправи та ігри, етюди, казкові перевтілення, елементи арт-терапії,тощо. Такі заняття виконають важливі завдання: допоможуть дітям зрозуміти себе, свої почуття й емоції та емоції оточуючих, регулювати власний настрій і поведінку співпрацювати та домовлятися з дорослими й однолітками. Також навчать дітей не лише висловлювати власні переживання, а й зважати на почуття інших,проявляти емпатію,сприятимуть установленню довірливих взаємин із оточенням та довкіллям формуватимуть уміння жити в гармонії із собою.

Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ

 

ТЕМА : РАДІСТЬ.

 

МЕТА : Підтримувати у дітей мотивацію на пізнання себе через світ емоцій. Дати змогу дітям виразити свою радість. Розвивати здатність розуміння емоційного стану іншої людини. Закріпити знання прислів’їв про емоції.  Виховувати у дітей інтерес до емоційного стану один одного.

 

1. Хвилинка привітання.

Вправа « Подаруй ласку ».

 

2. Знайомство з РАДІСТЮ.

 

Радість хоче ,щоб ми усміхались,

Пісні співали і разом грались.

Радість хоче ,щоб ми дружили,

І подаруночки друзям дарили.

 

Сьогодні ми з вами познайомимось по ближче з РАДІСТЮ.

  • Хто мені скаже на що схожа радість?
  • А що люди роблять коли радіють?

 

3. Демонструється піктограма радості

 

 

 

 

 

 

Демонстративний матеріал.

 

   

 

4.Читання вірша Т. Цидзіної « Що таке радість? »

 

5. Вправа « Закінчити речення »

 

Діти, а що для вас радість? Ви завжди відчуваєте радість? Що ви робити від радості? Пригадайте будь ласка  це щасливе почуття, і закінчіть речення.

« Я радію коли…»

« Учень радіє коли…»

« Мама радіє коли…»

« Дорослі радіють коли…»

« Друг радіє, коли…»

« Тато радіє, коли…»

« Вчителька радіє, коли…»

 

6.Етюд « Сонячні промінчики  »

 

Діти підставляють долоньки до сонечка. Як тепло ! Усі радіють!

 

7. Етюд « Після дощу »

 

Спекотливе літо. Тільки-но пройшов дощ. Діти обережно ступають навколо уявних калюж, намагаючись не замочити ноги. Потім розбешкетувалися, стрибають по калюжах так сильно, що бризки летять у всі боки, їм дуже весело. Всі радіють!

 

8. Вправа «  Коли радіють тварини? »

 

Хмар нема,

Дощу кінець,

Сонце в небі сяє.

По калюжі горобець

Вистрибує – кружляє,

Цвірінь – цвірінь,

Цінь – цвірінь.

 

Чим тішиться горобець?

Поміркуйте, коли й чому можуть радіти зайці, лисиці, ведмеді.

 

9. Вправа « Острів плакс »

 

Говоруша приїхав на казковий острів, де живуть самі плакси. Він намагається втішити то одного, то іншого, але всі діти відштовхують його та продовжують рюмсати.

 

Тоді він вирішує навчити їх посміхатися – підходить до одного і весело всміхається йому. Той припиняє плакати і теж починає посміхатися. Коли всі діти по черзі змінять сльози на посмішку, мандрівник розповідає їм, сміючись, як він здивувався, побачивши, що всі плачуть. Діти пригадують і зображають, як вони плакали. Потім весело сміються. Всі разом танцюють під музику.

 

10. Діти , а хто назве прислів'я або народні приказки пов'язані з таким почуттям, як радість?

А як ви розумієте ці прислів’я ?

  • ЯК ТИ ДО ЛЮДЕЙ – ТАК І ЛЮДИ ДО ТЕБЕ.
  • ЛАСКАВЕ СЛОВО – ЩО ВЕСНЯНИЙ ВІТЕР.
  • ДОБРІ СЛОВА ДОРОЖЧІ ЗА БАГАТСТВО.

 

11. Гра « День радісних зустрічей »

 

Психолог тримає у руках кольорові кружечки, на яких написане слово

 « дякую!». Діти називають радісного, веселого казкового або мультиплікаційного героя і отримують своє « дякую!».

 

12.   Обговорення і прощання.

МЕТА: розвивати навички групової взаємодії.

Діти діляться своїми почуттями від заняття.

ЗАВДАННЯ: попрощатися  один з одним різними способами, не повторюючись.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
1 червня 2020
Переглядів
922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку