Заняття з використанням АРТ-технологій
Тема: Горнятко гарного настрою
Мета: розвиток уяви; підвищення впевненості в собі, зняття напруги, створення гарного настрою.
Вік: молодший шкільний
І. Самоорганізація. «Вимірювання» настрою за допомогою «Тепломіру настрою»
ІІ. Виконання «Пісні про щастя».
ІІІ. Бесіда
(вчитель читає вірш, виконуємо вправи)
Сьогодні ми будемо настрій варити
Для цього нам треба хвилину шуміти,
Стрибати, кричати і тупотіти,
І руки угору нам треба підняти,
Щоб там у долоні 5 раз поплескати.
Від шуму наш настрій починає кипіти!
Продовжуєм настрій ми з вами варити!
100 грам додаємо веселого жарту
І сміху гучного цілую кварту!
Ми станемо знову зілля варити,
Мішати, солити, довкола ходити.
Сюди покладемо шматочок від хмари
І променів сонячних трошечки, пару.
Цукерки і тістечка, мрії і сни,
І мамині очі ласкаві, ясні,
І татові руки сильні й міцні.
Варили, творили, заглянем під кришку –
Там настрій чудовий й веселі усмішки!
ІV. Творча робота учнів (діти обирають посуд для малюнка і починають малювати, додаючи інгридієнти для гарного настрою).
V. Презентація робіт. (Діти розповідають, що вони зобразили, називають головний складник, без якої не можна створити настрою, потім говорять, що ще можна до цього додати)
VІ. Рефлексія