Заняття за мотивом казки "Колобок" з використанням нетрадиційної форми розвитку дрібної моторики рук у дітей 4 року життя

Про матеріал
Нетрадиційна форма роботи на розвиток дрібної моторики рук за допомогою методу (кульки) Су-Джок.
Перегляд файлу

«Веселий м’ячик»

Заняття з дітьми 4 р. ж.

 

МЕТА: створити позитивний емоційний настрій у дітей; розвивати дрібну моторику через використання елементів вправ Су-джок, мислення, увагу, зорове сприйняття (форма,кольор).

Матеріали та обладнані: персонажі казки, театр, кольорова стрічка, м’ячики .

 

Хід заняття

ПСИХОЛОГ: Вправа «Привітання»

Добрий ранок, всі малята

Мої любі дошкільнята

Ви на мене подивіться

Веселенько  усміхніться

(пошепки) Вмощуйтеся зручніше  (звучить музика) ми потрапимо з вами  в казку, врятуємо героя казки. А якого саме ви мені самі скажете!  Жили були дід та баба.(ширма з’являється баба і дід).

ДІД: Спечи-но, бабо, Колобка.

БАБА: Гаразд, зараз спечу.

ПСИХОЛОГ: Замісила баба тісто  і спекла Колобка.

БАБА: Ось діти беріть.  Подивіться який він чудовий (показує трикутник жовтого кольору)

ПСИХОЛОГ: Діти, сподобався вам такий Колобок?

ДІТИ:  Ні

ПСИХОЛОГ:  Чому?

ДІТИ:  Бо це трикутник

ПСИХОЛОГ: Чому трикутник не може бути колобком?

ДІТИ : Він не покотиться.

ПСИХОЛОГ:  А що, заважає йому котитися?

ДІТИ: Кути

ПСИХОЛОГ: А скільки у трикутника кутів?

ДІТИ:Три

ПСИХОЛОГ: Не підходить, бабо, нам такий колобок

БАБА: Ой лишенько, гаразд! Зараз, зараз, зроблю! Зараз замішу!О-йо-йо! Ось тримайте (дає чотирикутник жовтого кольору)

ПСИХОЛОГ: А такий, діти колобок  нам підходить?

ДІТИ: Ні

ПСИХОЛОГ: А чому?

ДІТИ: Бо це чотирикутник.

ПСИХОЛОГ: Чим відрізняється?  Чим схожі?

ДІТИ: кольором, на один більше кутами

БАБА: зачекайте зараз я виправлю. А якою форми Колобок?

ДІТИ: Круглої

(Баба достає коло)

ПСИХОЛОГ: Діти ,ми приймемо такого Колобка?

ДІТИ: Приймаємо 

ПСИХОЛОГ: діти, а в мене є м’ячики давайте ми пограємо. Поклала баба Колобка на підвіконня (діти кладуть м’ячика на долоньку) Щоб вистиг, а сама з дідом пішла відпочивати . Покотився колобок ( по долоньці коловими рухами переходячи на пальчики).

Котиться, котиться а на зустріч йому стрибає Зайчик. Діти що Зайчик хоче зробити з Колобком?

ДІТИ: З’їсти

ПСИХОЛОГ:  Щоб Зайчик не з’їв на колобка. Треба показати як Зайчик стрибає.(м’ячик підкидувати та ловити).

Котиться,котиться колобка назустріч йому біжить Вовк (діти виконують колові рух по долоні та рухи на пальчик)

ВОВК: Колобок,колобок, я тебе з’їм.

ПСИХОЛОГ:  А що  треба зробити щоб Вовк не з’їв Колобка?

ДІТИ: Злякати

ПСИХОЛОГ: А щоб прогнати Вовка нам потрібно потупати ніжками.

(Вовк злякався та втік)

ПСИХОЛОГ: Котиться,котиться колобок а назустріч Ведмідь (діти виконують колові рухи).

ВЕДМІТЬ: Колобок, Колобок я тебе з’їм.

ДІТИ: Ти Ведмідь не їж колобка ми тобі меду дамо.

ВЕДМІТЬ: бере мед і зникає.

ПСИХОЛОГ: Котиться,котиться колобок далі(діти виконують колові рух по долоні та рухи на пальчик)а на зустріч Лисичка.

ПСИХОЛОГ: Діти а, що Лисичка хоче зробити?

ДІТИ:  З’їсти.  Лисичко ти колобка не їж !

ЛИСИЧКА: Добре, не з їм, але я заблукала в лісі, якщо ти покажеш мені дорогу додому.

Я тебе не чіпатиму.

 (Діти показують Лисичка дорогу до лісу котячи м’ячики по стрічка)

ЛИСИЧКА: Дякує!

ПСИХОЛОГ: Кого ми спасали? Так від кого ми спасали Колобка?

ДІТИ: Відповідають Лисички, Ведмідь, Вовк, Зайці.

ПСИХОЛОГ: ось ми і врятували своїх колобків. Треба допомагайте одне одному. Не покидати в біді.

Вправа «Прощання»

Із звірятами ми дружимо

Залюбки ми допоможемо

У біді їх не залишимо

Час прощятис, обійматис.

До нових  зустрічей

До побачення!

 

 

doc
Додано
30 липня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку