Презентація до виступу на педагогічній раді: "Аналіз результатів опитування учнів за анкетою "Класний керівник очима учнів"

Про матеріал
Зміст анкетування. Анкетування охоплювало психологічний та операційний, організаційний зміст діяльності класного керівництва, а саме: бачення учнями основної ролі класного керівника в НВП; визначення учнями найважливіших психологічних характеристик педагога; очікування вихованців стосовно дій класного керівника в конфліктних ситуаціях; висловлювання дітьми своїх побажань щодо проведення класних заходів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналіз результатів опитування учнів за анкетою «Класний керівник очима учнів»Практичний психолог. Лалакулич М. М.

Номер слайду 2

Актуальність проведення опитування Якісна освіта є основою інтелектуально-го, культурного, духовного, соціального, економіч-ного розвитку особистості, суспільства, нації і держави. Це – процес формування знань, духовного обличчя людини під впливом інтелектуальних надбань, моральних і духовних цінностей, процес виховання і самовиховання. Вирішальну роль у забезпеченні якості освітніх послуг відіграють класні керівники, які безпосередньо взаємодіють зі своїми вихованцями і повинні максимально присто-совуватися до їх освітніх запитів. Тому одним із важливих відомостей для класних керівників є знання основних освітніх потреб учнів, задоволення яких безпосередньо залежать від нього.

Номер слайду 3

Контингент опитування Учні 2-го класу (13 осіб) Учні 3-4 класів (23 осіб) Учні 6-7 класів (21 осіб) Учні 8-9 класів (20 осіб)

Номер слайду 4

Мета опитування Виявлення потреб та очікувань учнів від класного керівника з метою вибору ним найбільш оптимальної педагогічної позиції у процесі взаємодії з учнівським колек-тивом.

Номер слайду 5

Зміст анкетування бачення учнями основної ролі класного керівника в НВП визначення учнями найважливіших психологічних характеристик педагога очікування вихованців стосовно дій класного керівника в конфліктних ситуаціях висловлювання дітьми своїх побажань щодо проведення класних заходів

Номер слайду 6

Бачення учнями основної ролі класного керівника в НВП Питання: Якою, на ваш погляд, має бути роль класного керівника?

Номер слайду 7

Визначення учнями найважливіших психологічних характеристик педагога Питання: Яка риса характеру, на вашу думку, є найважливішою для класного керівника?

Номер слайду 8

Очікування вихованців стосовно дій класного керівника в конфліктних ситуаціях. Питання: Хтось з учнів здійснив поганий вчинок. Що, на вашу думку повинен зробити класний керівник?

Номер слайду 9

Очікування вихованців стосовно дій класного керівника в конфліктних ситуаціях. Питання: Винуватець знову завинив. Яка реакція класного керівника, на вашу думку, повинна бути?

Номер слайду 10

Висловлювання дітьми своїх побажань щодо проведення класних заходів. Питання: Які класні заходи, на вашу думку, були б цікавішими?

Номер слайду 11

РекомендаціїАдміністрації:1. Надання методичної допомоги класним керівникам в розробці та реалізації ефективних форм та методів виховної роботи з учнями. Класним керівникам:1. Врахування аналізів результатів опитування учнів за анкетою «Класний керівник очима учнів» при організації виховної роботи з класним колективом.2. Застосування анкетування та тестування з учнями на визначення їхніїх інтересів, схильностей, ставлення до навчального закладу та однокласників з метою задоволення освітніх потреб учнів. Психологу: 1. Вивчення психологічних аспектів педагогічної діяльності класних керівників для подальшої розробки та надання рекомендацій для оптимізації взаємин в системі «класний керівник – учні».2. Допомога класним керівникам в пошуку та застосуванні діагностичних методик (анкет, тестів, проективних методик) для вивчення особистості учня, їхніх потреб, а також для самооцінки власної професійної діяльності.3. Розробка та реалізація психолого-педагогічних заходів для класних керівників (тренінг, круглий стіл, психологічна просвіта).

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
31 липня 2019
Переглядів
1668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку