Застосування ейдетичних методик на інтегрованому уроці української мови та інформатики у 7 класі. "РМ. Особливості будови розповіді про процес праці"

Про матеріал


Свидівоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Черкаської районної ради Черкаської області

Застосування ейдетичних методик

на інтегрованому уроці української мови та інформатики у 7 класі

РМ. Особливості будови розповіді про процес праці.

Розв'язування компетентнісних задач

Мета:

навчальна: пояснити особливості будови розповіді про процес праці; формувати текстотворчі вміння, зокрема вміння переказувати та складати таку розповідь; формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв'язувати компетентнісні задачі, що передбачають: змістовий аналіз формулювання задачі; побудову інформаційної моделі; пошук інформаційних матеріалів; добір одного засобу опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів); подання результатів розв'язування задачі;

розвивальна: розвивати образне та логічне мислення,спостережливість, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів; розвивати естетичні смаки та навички роботи з інформацією, увагу, логічне мислення, пам'ять;

виховна: виховувати повагу до праці, майстерності, наполегливості, старанності; виховувати охайність, акуратність, пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, дотримання правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час роботи в комп'ютерному класі.

Тип уроку: інтегрований урок

Обладнання: підручник, картки, мультимедійний проектор, комп'ютери.

Форма уроку: групова, фронтальна.

Перегляд файлу

Свидівоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Черкаської районної ради Черкаської області

 

Застосування ейдетичних методик

на інтегрованому уроці української мови та інформатики у 7 класі

Руденко І.А., вчитель української мови

 

 

РМ. Особливості будови розповіді про процес праці.

Розв’язування компетентнісних задач

 

Мета:

навчальна: пояснити особливості будови розповіді про процес праці; формувати текстотворчі вміння, зокрема вміння переказувати та складати таку розповідь; формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі, що передбачають: змістовий аналіз формулювання задачі; побудову  інформаційної моделі; пошук інформаційних матеріалів; добір одного засобу  опрацювання даних (текстовий процесор, графічний редактор, редактор презентацій, табличний процесор, навчальне середовище виконання алгоритмів); подання результатів розв’язування задачі;

розвивальна: розвивати образне та логічне мислення,спостережливість, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів; розвивати естетичні смаки та навички роботи з інформацією, увагу, логічне мислення, пам’ять;

 виховна: виховувати повагу до праці, майстерності, наполегливості, старанності; виховувати охайність, акуратність, пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, дотримання правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час роботи в комп’ютерному класі.

Тип уроку: інтегрований урок

Обладнання: підручник, картки, мультимедійний проектор, комп’ютери.

Форма уроку: групова, фронтальна.

Хід уроку

І. Організаційна частина

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.

II. Умова задачі

Уявіть, що ви хочете створити сайт вашого 7 класу. Платформу для сайта вже створив учень 11класу. Вам потрібно створити контент, тобто зміст, аби сайт відразу можна було заповнити і запустити.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

Вчитель інформатики

Хто може нині обійтися без мобільного телефона? Хто мислить своє життя без комп’ютера? Хто не користується інформаційними ресурсами Інтернету: сайтами, блогами, форумами?

Вчитель української мови

Ми у своєму житті дуже часто спостерігаємо за працею людей чи виконуємо певну роботу самі. А як описати процес праці? Сьогодні на уроці ви навчитеся робити це правильно, грамотно, змістовно, застосовуючи знання з української мови та інформатики.

Складіть формулу уроку

Учні складають формулу своєї майбутньої роботи на уроці, використовуючи умовні позначення всіх якостей, що необхідні для плідної роботи, наприклад, у - увага, о - організованість, в - взаємодопомога, с - спілкування, р - робота, з – знання.

Така вправа розвиває у дітей навички самоорганізації, логічне мислення, вміння ставити мету і досягати її.

Наприклад: (у+о)* (в+с)*р=з

Після цього пропонуємо учням об’єднатися у групи.

Тож, завдання уроку такі: створити інформаційну структуру і контент сайта та описати процес праці (зміст).

ІV Актуалізація опорних знань та вмінь учнів з інформатики

Методичний прийом «Словесний баскетбол»

Перший учень називає тип інформаційної моделі (словесні, карти, словесні, графічні, алгоритмічні, математичні), другий учень наводить приклад.

Вчитель української мови

Вправа «Гра в асоціації»

Доберіть асоціації до слова «праця» (Прогнозовано: важка, наполеглива, результативна, оплачувана, корисна, плідна….).

Названі вами асоціації до слова «праця» є «відомим» чи «новим»?

Вправа «Мозковий штурм»

  •                   Що таке текст?
  •                   Які стилі мовлення ви знаєте?
  •                   Які типи мовлення вам відомі?
  •                   Яке загальне питання  ви ставите до тексту-розповіді?
  •                   Що є «відомим» та  «новим» у тексті-розповіді?

V. Вивчення нового матеріалу

Сьогодні на уроці інформатики ми створимо інформаційну модель (зміст), а з української мови створимо зміст, тобто контент сайту.

Вчитель української мови

C:\Users\Ira)))))\Desktop\проце праці.jpgПеред початком роботи скористайтеся інструкцією до плану твору-опису процесу праці.

 

 

 

 

 

 

Вчитель інформатики

Для того, щоб створити структуру, скористаємося вивченим раніше редактором створення інформаційної моделі (інтелект-карт) програмою FreeMind.

Інструкція до виконання практичної роботи (на партах).

1.Обговоріть у групі і оберіть назву сайта (створіть центральний образ у програмі FreeMind.).

2.Створіть дочірні гілки, які відображають назву сторінок сайта.

Наприклад: «Новини», «Про нас», «Успіхи», «Цікавинки класу»

3. До кожної гілки підберіть властивість об’єкта (стаття, фото, презентація, малюнок).

4. Вкажіть, уякому редакторі це буде створюватись.

5. Збережіть.

6. Представте інтелект-карту класу.

 

E:\ВСЕ. Старий комп. Витягла 21.01.2014\ОСВІТА ЧЕРКАЩИНИ\Освіта Черкащини2016\Освіта Руденко Тихолоз 2016\Наш сайт.jpeg

Вчитель української мови

У своїх інтелект-картках ви представили  розповідь про процес праці, який включає перелік певних трудових операцій у тій послідовності, в якій їх потрібно виконати, щоб одержати продукт праці. «Відомим» у реченнях такої розповіді є вказівка на особу, яка працює. «Новим» є назви трудових операцій.

Розповідь про трудовий процес може бути складена в науковому, діловому або художньому стилях.

У наукових та ділових розповідях про процес праці названі трудові операції стосуються не конкретного їх виконавця, а особи узагальненої – йдеться про те, що саме так потрібно робити всім. Тому назва виконавця в такому тексті може опускатися – найчастіше вживаються дієслова третьої особи множини: так роблять (будують, шиють, вирізьблюють, фарбують).

У наукових та ділових розповідях про трудовий процес часто використовують поєднання слів можна, треба, необхідно, слід з неозначеною формою дієслова: можна викроїти, необхідно прикріпити. Така розповідь має характер інструкції, її мета – передати конкретні узагальнені відомості про те, як це потрібно робити. Розповідь позбавлена емоційності, усі слова вживаються тільки в прямому значенні.

Вчитель інформатики

Порівняйте інформацію подану на вашій головній сторінці із інформацією, поданою на сайтах інших класів.

(Демонстрація головних сторінок із мережі Інтернет).

У якому стилі можна оформити головну сторінку?

Чим можна доповнити головну сторінку, щоб вона стала цікавою для відвідувачів? (фото, малюнки, відео).

Робота в зошиті

Вправа «Хвилинка мудрих думок»

Дібрати фразеологізми для оформлення головної сторінки і поєднати із малюнком (Дітям завчасно приготовані фразеологізми + малюнки).

C:\Users\Ira)))))\Desktop\фразеолог.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

У рубриці «Новини» напишіть інструкцію у діловому стилі «Як прикрасити класну кімнату до Нового року?»

Порівняйте написану вами інструкцію із прикладами інструкцій із мережі Інтернет.

Доведіть, що вони належать до ділового стилю.

Вкажіть, що характерно для опису процесу праці у діловому стилі.

У рубриці «Цікавинки класу» розкажіть про цікаві події, які відбулися у вашому класі у розмовному стилі

Фізкультхвилинка

Робота в зошиті

У рубрику «Про нас» складіть і запишіть інструкцію про процес праці у художньому стилі.

Вправа «Перевір текст» відповідно до інструкції

Учням роздається текст із хаотичним набором речень. Їм потрібно логічно та послідовно ввести речення у текст.

VІ. Закріплення вивченого

Представлення керівниками груп своїх робіт (усно).Оцінювання.

VІІ. Підсумок уроку

Вправа «Мікрофон»

Домашнє завдання. Українська мова: скласти і написати гумористичне оповідання про процес праці. Інформатика: створити макет візитки для мами.

  1.        Приклад застосування елементів латерального мислення та інтелект-карт на інтегрованому уроці української літератури

та інформатики

Руденко І.А., вчитель української літератури,

Тихолоз  О.І., вчитель інформатики

 

Сучасна українська дитяча література.

Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».

Повість про пригоди українського силача.

Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше».  Алгоритми з розгалуженням

Мета:

навчальна: ознайомити учнів із життям і творчістю сучасного письменника, поета, журналіста і драматурга Олександра Гавроша, з історією створення та особливостями повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили».

формувати уміння записувати істинні та хибні висловлювання, висловлювання у вигляді «Якщо – то – інакше», записувати алгоритми з розгалуженням у вигляді послідовності команд для виконавця.

розвивальна: розвивати латеральне мислення, розширити кругозір учнів, допомогти у визначенні ідейної та художньої цінності сучасної дитячої літератури.

розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи із середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.

виховна: виховувати інтерес до вивчення сучасної літератури, формувати загальнолюдські цінності, світоглядні орієнтири.

виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу.

Тип уроку: інтегрований урок з української літератури та інформатики

Обладнання: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, проектор з інтерактивною дошкою.

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Доброго дня, у вас сьогодні буде інтегрований урок української літератури та інформатики, тому об’єднайтеся у три групи.

Повторення правил техніки безпеки у комп’ютерному класі.

ІІ. Актуалізація знань

Вчитель інформатики

Для плідної роботи на уроці згадаємо основні поняття з інформатики.

Ейдетичний прийом «Фонтан знань»

Кожній дитині роздається роздрукована картинка, що ілюструє поняття з інформатики. Наприклад, текстовий редактор, електронна пошта, алгоритм, команда, інтелект-схема, електронний лист.

Перший учень називає слово, другий утворює з ним речення,третій – запитання, четвертий – відповідь на це запитання.

IІ. Мотивація навчальної діяльності школярів

Вчитель інформатики

Використовуючи ці поняття на уроці вам буде легше опанувати нову тему з української літератури.

Вчитель української літератури

Темою сьогоднішнього уроку з української літератури буде «Сучасна українська дитяча література. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача».

А вивчати ми її будемо в екстремальних умовах. Отже, уявіть, що ви працюєте у журналі і вам потрібно підготувати до друку літературну вікторину за темою «Неймовірні пригоди Івана Сили».

Вправа «Мозковий штурм»

Учням потрібно визначити ключові слова до розв’язання даної компетентнісної задачі. Вчитель уточнюючими питаннями  активізує творчу діяльність учнів.

Вчитель інформатики

  •                   Як ви гадаєте, що вам потрібно зробити?

Орієнтовні відповіді учнів (Прочитати твір, виконати літературний аналіз твору, дізнатись, що таке сучасна українська література, хто автор, хто такий літературний редактор, сформулювати чіткі та логічні запитання до твору, дізнатися, що таке вікторина, сформулювати чіткі та логічні запитання різних типів).

Вправа «Центральна ідея»

Діти разом з учителем складають інтелект-карту до уроку, об’єднуючи поняття із попередньої вправи у загальну інтелект-схему і визначили почерговість виконання (компетентнісне завдання).

C:\Users\Ira)))))\AppData\Local\Temp\ВІКТОРИНА.jpeg

Вчитель інформатики

Отже, ми склали алгоритм у вигляді інтелект-карти для того, щоб виконати роботу літературного редактора.

А хто ж такий літературний редактор?

Щоб ознайомитись із професією літературного редактора, перейдіть за вказаним посиланням.

Діти, використовуючи мережу Інтернет здійснюють пошук характеристики професії  «Літературний редактор».

Відповіді учнів.

Вчитель української літератури

Ви ознайомилися із професією літературного редактора. Отже, переходимо до виконання його обов’язків: вивчення сучасної української дитячої літератури.

Дитяча література сьогодні, залишаючись засобом отримання необхідної інформації, стає середовищем спілкування, самопізнання, збагачує знаннями про життя людей, сприяє виробленню навичок поведінки у сучасному суспільстві, навчає будувати взаємостосунки з однолітками та дорослими.

Література для дітей стає дедалі різноманітнішою, що дуже втішає. Вона представлена багатьма жанрами: детектив, казка, роман, сага, фентезі, фантастика, новела, повість.

Вправа «Електронний лист»

Так як ви вмієте користуватися електоронною поштою, вам на e-mail прийшов лист від учителя інформатики. Відкрийте його, перейдіть за посиланням, випишіть у зошит інформацію про представників сучасної дитячої літератури та представте свої роботи.

Відповіді учнів

Робота з підручником

Розгорніть підручник на 254 сторінці, прочитайте матеріал про О.Гавроша, передайте прочитане у вигляді інтелект-карти. Запишіть у зошит.

Звіримо результат (гілка з відповідями).

E:\ВСЕ. Старий комп. Витягла 21.01.2014\ОСВІТА ЧЕРКАЩИНИ\Освіта Черкащини2016\Освіта Руденко Тихолоз 2016\Олександр Гаврош.jpeg

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Вчитель української літератури читає вступ до повісті та звертає увагу на прототип головного героя.

Перегляд буктрейлеру «Іван Фірцак»

Робота у зошиті

Прототип - це конкретна особа, факти життя або риси характеру якої покладені в основу образу персонажа.

Отже, прототипом Івана Сили є реальний український силач Іван Фірцак, на прізвисько Кротон.

Читання вголос 1-4 розділів твору О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили».

Проведення інтерактивної вправи на закріплення прочитаного (онлайн-тестування за прочитаними 1-4 розділами твору).

Інтерактивна вправа (приклад).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читання 5-7 розділів твору. Обговорення

Вчитель інформатики

Давайте до цього тексту складемо 4 запитання, на які можна дати відповіді «так» або «ні».

Учитель веде мову про те, що існують не лише питання, а й оповідальні речення, про які можна сказати «icтиннi» вони або «хибні». Такі питання та оповідальні речення, відповідно до яких можна стверджувати icтиннi вони чи хибні, називаються висловлюваннями.

Знаючи теорію, складіть декілька запитань до нашої вікторини  (до 1-7 розділу), які будуть «icтиннi» чи «хибні» висловлювання, тобто відповідь на них буде «так» або «ні».

Учні складають питання.

Наприклад:

  •                   Іван Сила приїхав з міста до столиці?
  •                   Іван працював на заводі?
  •                   Прототипом Івана Сили був Іван Фірцак? (істинне).
  •                   Прототипом Івана Сили був Василь Вірастюк? (хибне).
  •                   Іван побив республіканський рекорд?

Вчитель інформатики

Із даних висловлювань можна скласти алгоритм дій головного героя, перевести це на мову програмування, наприклад у програмі Scratch. Таким чином ми отримаємо лінійний алгоритм для виконавця, але іноді він занадто простий і не враховує всі обставини у які потрапляє герой.

Тому набагато частіше зустрічається другий тип алгоритму -розгалужений. Цей алгоритм обов'язково містить в собі хоча б одну умову (як правило, їх набагато більше) і виконується він в залежності від цієї умови.

Прикладом такого висловлювання можуть бути такі речення: «Коли Іван Сила переміг, то його помітив доктор Брякус», «Якщо Іван підніме вагу 160 кг, то він стане чемпіоном Республіки».

Давайте розширимо умову цього висловлювання, адже в житті часто доводиться приймати рішення за багатьох умов.

«Якщо Іван перестане працювати на вокзалі і тільки тренуватиметься, то доктор Брякус подвоїть гонорар, інакше він відмовиться тренувати Івана».

В інформатиці умови можуть бути складеними. Вони містять кілька простих умов і об'єднуються між собою словами «або», «і», «не». 

Наприклад, «Якщо Іван перестане працювати на вокзалі і тільки тренуватиметься, то чи доктор Брякус подвоїть йому гонорар?»

Тобто, отримати підвійний гонорар Іван Сила зможе, якщо він не працюватиме на вокзалі, а тільки тренуватиметься.

Доктор Брякус тренував Івана Силу або розмовляв з ним про життя і таким чином пробуджував цікавість до всього.

«Як доктор Брякус пробуджував цікавість у Івана до життя: тренував або розповідав про міське життя?»

«Якщо Іван не працюватиме на вокзалі або не тренуватиметься, то доктор Брякус не буде його тренувати».

Із цього висловлювання можна скласти декілька запитань із запереченням. Наприклад: «Іван Сила не покинув працювати на вокзалі?», «Доктор Брякус продовжив тренувати Івана?»

VІ.Закріплення знань, умінь та навичок

Робота в групах

Завдання: скласти логічні висловлювання до тексту. Перше і друге висловлювання має бути простим (істинне і хибне), третє – скорочене розгалуження, четверте – повне розгалуження, п’яте – розгалуження, що містить складену умову.

І група – до 5 розділу ; ІІ група – до 6 розділу;ІІІ група – до 7 розділу

Приклад висловлювань до 4 розділу

«Якщо переможете Велета на атракціоні, то отримаєте кругленьку суму» (скорочене розгалудження).

«Якщо боротися без вступного і переможете Велета, то отримаєте всю суму, інакше не отримаєте грошей» (розгалуження, що містить складену умову).

«Іван Сила переміг Велета» (істинне).

«Велет переміг Івана Силу» (хибне).

«Коли власник затягнув Івана на бій, то дійство продовжилось, інакше б люди розійшлися» (повне розгалуження).

Учні зачитують висловлювання, учителі вносять корективи та оцінюють роботи груп

Практична робота . Робота на Яндекс.Диску

Вчитель української літератури

І етап

У режимі онлайн (за допомогою Яндекс.Диску) за наявними висловлюваннями скласти запитання до вікторини.

Приклади питань:

Чи правда, що Іван Сила переміг Велета?

Чи правда, що Велет переміг Івана Силу?

Коли Іван Сила переміг Велета, то він.......... і т.д.

Вчитель інформатики

ІІ етап

Розглянемо, як будуть виглядати відповідні блоки у Scratch.

У середовищі Scratch блоки умовних операторів розташовано в категорії Керувати.

Блоки перевірки умови

https://lh5.googleusercontent.com/IIEijgqi6q6w05B0sRIO-KtQs4QtXQMTMdAP_XS4zhWKpdsaWFAcFRw821t7oRs-2WiFobZFADdseUA101a2LDK9FQFzAp6ynDjbnB2j6jZCRThGTNEЯкщо умова дійсна запускає(виконує) внутрішні блоки.

https://lh6.googleusercontent.com/V25h4hu7kFBpTim8O2mZLPP5lF_zkhYhUeUs8lAmg4h7gd3JOIjEf0KkFksbb7Bshr8mLFYSaQl1QtX2gPJVNcyiZMCNgiuhHtIoxCKytf62jf0xYOEОчікування, поки умова не вірна, потім управляє  блоками нижче.

https://lh6.googleusercontent.com/909_vI2Ui-Zfjm_725o2pn8bNYgVUrasbOyp2U-QskXnpejn1MCsFW9PaAALvoTYIwu7pIwz8csnsHPhg-Dlyvil_ap8NgYUNrd_LMgyrwxrc4gMNg0Якщо умова вірна запускає блоки верхньої частини;

інакше запускає блоки усередині нижньої частини.

Умови

https://lh5.googleusercontent.com/UGbX-6EKKhvNludBXcIafdyvdy_ZHnbkjNcruo3d6dPCzsoxPIrQCqj4-p9kPTdYbMW-35zCvmt1rf3bWOcOxfekPupnQoK0NDsHNTSfkqwCSulEiUo Істинно, якщо клавішу миші натиснуто

https://lh6.googleusercontent.com/0NhlL6sueoUShYpsUotOVnBYhh5Ln8mqB7oLkt91KmbcHZJQ1xKeNdwfGiGoUbxwSlgnbeh-j7i5aEs3Q5oKHlxNDzqRbq3qZ9tYpzQGh0LRTUYEGMM Істинно, якщо вказану клавішу натиснуто

https://lh3.googleusercontent.com/0OtRWRPFdxRajRUCUnajYDRHCQi9e-NkWJzak7W7cVP0zvua_Mgyw66yQ3eCiAe6HQYanYhnzVxKJ1lq4P1uXfAo78xEB9ra_o11Vz80bEGKw-uHaMAІстинно, якщо спрайт торкається вказаного

спрайта, краю, або покажчика миші (вибирайте із  опускного меню.)

https://lh5.googleusercontent.com/k30qiStVq8bzBfgJ1Vwi2Pk3fCGuMBkBzPKDfJIJtgOcdkzm5A59u5hd3ptv4Uq4ouPYSQlhM0ftbUzz33bZkz4TtZbD-wzI5REtAdgfEC3Jasjhgeo Істинно, якщо спрайт торкається вказаного кольору

(клацніть по кольоровій палітрі, потім використовуйте піпетку, щоб вибрати колір)

https://lh5.googleusercontent.com/GngV7nZ-oolG3X7XJZJKlR1JAsy5ltAEzqIIt1p8UsPQhE-biekjwZRGiOz_Sy2rihN8iwn6G_npducayl21Rz50QVMvkmAEx_BiS59RXPnTbMnOx8E Істинно, якщо перший колір (в межах спрайта)

торкається другого кольору (у фоні або іншому  спрайтові)(клацніть по кольоровій палітрі, потім  використовуйте папетку, щоб вибрати колір)

https://lh6.googleusercontent.com/oOvlwvgvyFDV-GLngF8gEI9FIvxXPQFhpKMkZ8SyKREptDuwjc71exUJsZgLDoCSJ0pgDaZIV9GPqLC8kj7WFbCBV4g_a7z5GT-sVbFWdeuZMwb5lnM Істинно, якщо комп'ютерний мікрофон виявляє  гучність звуку, більше, ніж 30 (у межах від 1 до 100)

Умови (арифметичні)

https://lh6.googleusercontent.com/hk36hsZ4y0TFFYBSzRLcgKhVKwmaL1e9viUYc_ZHBi0RzclWM6S_DpFQjQqzCWLph6DsFS427JRbNjoCRskvxyA2MYXpxVvqh6VmjhzexxDNh3am4LQІстинно, якщо перше значення є менше ніж друге

Істинно, якщо два значення рівні

Істинно, якщо перше значення більше, ніж друге

https://lh3.googleusercontent.com/u2ORZmy64DQypZLvJwEFuRXBCQEHX6j9jLHAoI45phVqQu3dCkcDgbVBjfVjpv94E6sbffDoMYRVQaM8OkpAmzEICBpGEiUaRLdCeSSu03U9SBKFDWIСкладені умови

Істинно, якщо обидві умови справджуються

Істинно, якщо будь-яка умова справджується

Істинно, якщо умова не справджується; хибно, якщо

умова справджується

Практичне завдання на комп’ютері

Інструктаж з техніки безпеки.

Учні займають місця біля комп’ютерів і виконують команди вчителя.

Завдання №1 (Вчитель демонструє складання даного проекту). Створити проект, у якому було б реалізовано розв’язування такої задачі: Міха Голий вирішив з'ясувати, чи знаєте ви таблицю множення. Для цього він подасть приклад на множення чисел від 3 до 9 і перевірить вашу відповідь.

Новый рисунок (3)

Релаксація «Вправи для очей»

V. Підсумок уроку. Оцінювання

Ви сьогодні, при вивченні нової теми з української літератури, використовували поняття з інформатики.

Поділіться своїми враженнями від уроку, виконавши вправу «Плюс – мінус - цікаво» (поділити сторінку на три частини, записати думки).

«Плюс» (+) записуємо ті факти, які можуть відповідати на запитання: «Що позитивне?» «Мінус» (-) записуємо всі ті факти і думки, які можуть відповідати на запитання : «Що тут погане?» «?» - призначений для запису різноманітних фактів і думок, які зацікавили учня. «Що тут цікаве?»

VІ. Домашнє завдання

Українська література: прочитати 8-12 розділи повісті, створити фліпбук.

Інформатика: Скласти  алгоритм «Яке із чисел а та в більше?

1

 

docx
Додано
16 квітня 2018
Переглядів
1010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку