«Застосування ігрових технологій на уроках української мови в початкових класах»

Про матеріал
Ігрова технологія будується як цілісне утворення, яке охоплює певну частину навчального процесу та об'єднане загальним змістом, сюжетом, персонажем. Складання ігрових технологій з окремих ігор і елементів – турбота кожного вчителя початкової школи. Дидактичні ігри активізують пізнавальну діяльність на всіх стадіях вивчення нового матеріалу, використовуючи можливості методичних прийомів, спрямованих на вивчення української мови. Навчаючи за допомогою гри, ми вчимо дітей не так, як нам, дорослим, зручно дати навчальний матеріал, а як дітям зручно і природно його взяти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Застосування ігрових технологійна уроках української мови в початкових класах.

Номер слайду 2

яка дозволяє зробити цікавою і захоплюючою роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, робить позитивною, емоційно-забарвленою монотонну діяльність із запам'ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, активізує всі психічні процеси і функції дитини. Іншою позитивною стороною гри є те, що вона сприяє використанню знань у новій ситуації, таким чином, вивчений учнями матеріал проходить через своєрідну практику, вносить різноманітність і інтерес у навчальний процес. Ігрові технології є однією з унікальних форм навчання,

Номер слайду 3

Актуальність гри в даний час підвищується і через перенасиченість сучасного школяра інформацією. У всьому світі, і в Україні в тому числі, незмірно розширюється предметно-інформаційне середовище. Актуальним завданням школи стає розвиток самостійної оцінки та відбору одержуваної інформації.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Гра - це природна для дитини і гуманна форма навчання, що сприяє практичному використанню знань, отриманих на уроці і в позаурочний час. Навчаючи за допомогою гри, ми вчимо дітей не так, як нам, дорослим, зручно дати навчальний матеріал, а як дітям зручно і природно його взяти.

Номер слайду 6

активізації пізнавальної діяльності учнів;осмисленню засвоєння знань;підвищенню міцності і якості знань;чіткій організації учнів на уроці; інтересам і пізнавальним можливостям учнів. Використання ігрових технологій при вивченні нового матеріалу сприяють:

Номер слайду 7

розважальну (основна функція гри - розважити, доставити задоволення, надихнути, розбудити інтерес); комунікативну: освоєння діалектики спілкування; самореалізації в грі; терапевтичну: подолання різних труднощів, що виникають в інших видах життєдіяльності; діагностичну: виявлення відхилень від нормативної поведінки, самопізнання в процесі гри; корекційну: внесення позитивних змін в структуру особистісних показників; міжнаціональної комунікації: засвоєння єдиних для всіх людей соціо-культурних цінностей; соціалізації: включення в систему суспільних відносин, засвоєння норм людського гуртожитку. В житті дитини гра виконує такі найважливіші функції:

Номер слайду 8

1. За видом діяльності: фізичні (рухові); інтелектуальні (розумові); трудові; соціальні; психологічні. Класифікація дидактичних ігор за декількома принципами:

Номер слайду 9

Навчальні, тренувальні, контролюючі, узагальнюючі; Пізнавальні, виховні, розвиваючі; Репродуктивні, продуктивні, творчі; Комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні, психотехнічні та інші2. За характером педагогічного процесу:

Номер слайду 10

предметні, сюжетні, рольові, ділові, імітаційні, ігри-драматизації. 3. За характером ігрової методики:

Номер слайду 11

ігри з предметами і без них, настільні, кімнатні, вуличні, на місцевості, комп'ютерні з різними засобами пересування. 4. За ігровим середовищем:

Номер слайду 12

Результативність дидактичних ігор залежить по-перше, від систематичного їх використання; по-друге, від цілеспрямованості програми ігор у поєднанні із звичайними дидактичними вправами.

Номер слайду 13

Ігрова технологія будується як цілісне утворення, яке охоплює певну частину навчального процесу та об'єднане загальним змістом, сюжетом, персонажем. Складання ігрових технологій з окремих ігор і елементів – турбота кожного вчителя початкової школи.

Номер слайду 14

діяльністьцікавість. В грі поєднуєтьсяrrrrrrrrrr

Номер слайду 15

Вивчений в процесі ігрової діяльності матеріал забувається учнями у меншій мірі і повільніше, ніж матеріал, при вивченні якого гра не використовувалася. Це пояснюється, перш за все, тим, що в грі органічно поєднується цікавість, що робить процес пізнання доступним і захоплюючим для школярів, і діяльність, завдяки участі якої в процесі навчання, засвоєння знань стає більш якісним і міцним.

Номер слайду 16

Дидактичні ігри активізують пізнавальну діяльність на всіх стадіях вивчення нового матеріалу, використовуючи можливості методичних прийомів, спрямованих на вивчення української мови.

Номер слайду 17

Дякую за увагу

pptx
Додано
9 жовтня 2022
Переглядів
1089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку