Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.
Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння і навичоки у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань; розвивати кмітливість, аналітичне мислення,увагу; формувати комунікативну компетентність; виховувати взаємоповагу, вміння працювати в команді.
Обладнання: маршрутні листи, таблиця з анаграмою, таблички з назвами станцій, смайлики для рефлексії, фінішна стрічка.
Тип уроку: урок закріплення знань.
Форма проведення: марафон.
Освітні галузі: мовно-літературна, математична, соціальна, здоров’язбережувальна,
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.
1. Емоційне налаштування.
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
2. Повідомлення теми уроку.
- Відновіть анаграму та прочитайте слово.
МОНАФРА
(марафон)
- Чи знаєте ви що таке марафон?
- Марафон - це вид змагань з легкої атлетики, біг. Справа в тому, що ми сьогодні проведемо урок у формі марафону.
3. Складання правил участі у марафоні.
- Будь-які змагання проводять за певними правилами, тож і ми маємо скласти правила проведення марафону.
- Як потрібно виконувати завдання на станціях?( швидко та організовано)
- Як необхідно працювати щоб отримати задоволення від цього уроку?( бути активним, старанним, творчим).
Під час проведення марафону потрібно рухатися від станції до станції за маршрутним листом і виконувати всі завдання які вам пропонують.
4. Обрання капітанів. Отримання маршрутних листів.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
( Станції розміщуєте у довільному порядку. На листку вказана назва станції і завдання. Діти рухаються за маршрутним листом)
Станція 1. “Магічне число”.
Станція 2 “Ребуси”.
Станція 3 “Шукачі скарбів”.
Станція 4 “ Загадкова”.
Станція 5 “Розвідники”
Станція 6 “Математична”.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНИ.
1. Підбиття підсумків марафону.
Учитель підбиває підсумки проведеного уроку-марафону й нагороджує медальками.
2. Рефлексія.
- Прикріпіть смайлик на фінішну стрічку нашого марафону