Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Про матеріал
Конспект уроку-марафону на тему "Числівники". Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння і навичоки у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань; розвивати кмітливість, аналітичне мислення,увагу; формувати комунікативну компетентність; виховувати взаємоповагу, вміння працювати в команді.
Перегляд файлу

Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

 Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння і навичоки у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань; розвивати кмітливість, аналітичне мислення,увагу; формувати комунікативну компетентність; виховувати взаємоповагу, вміння працювати в команді.

Обладнання: маршрутні листи, таблиця з анаграмою, таблички з назвами станцій, смайлики для рефлексії, фінішна стрічка.

Тип уроку: урок закріплення знань.

Форма проведення: марафон.

Освітні галузі: мовно-літературна, математична, соціальна, здоров’язбережувальна,

 

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

1. Емоційне налаштування.

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

2. Повідомлення теми уроку.

- Відновіть анаграму та прочитайте слово.

МОНАФРА

(марафон)

- Чи знаєте ви що таке марафон?

- Марафон - це вид змагань з легкої атлетики, біг. Справа в тому, що ми сьогодні проведемо урок у формі марафону.

 

3. Складання правил участі у марафоні.

 

- Будь-які  змагання проводять за певними правилами, тож і ми маємо скласти правила проведення марафону.

- Як потрібно виконувати завдання на станціях?( швидко та організовано)

- Як необхідно працювати щоб отримати задоволення від цього уроку?( бути активним, старанним, творчим).

 

Під час проведення марафону потрібно рухатися від станції до станції за маршрутним листом і виконувати всі завдання які вам пропонують.

 

4. Обрання капітанів. Отримання маршрутних листів.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

( Станції розміщуєте у довільному порядку. На листку вказана назва станції і завдання. Діти рухаються за маршрутним листом)

 

Станція 1. “Магічне число”.

Станція 2 “Ребуси”.

Станція 3 “Шукачі скарбів”.

Станція 4 “ Загадкова”.

Станція 5 “Розвідники”

Станція 6 “Математична”.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНИ.

 

1. Підбиття підсумків марафону.

Учитель  підбиває підсумки проведеного  уроку-марафону й нагороджує медальками.

 

2. Рефлексія.

- Прикріпіть смайлик на фінішну стрічку нашого марафону

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку