Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

Про матеріал
Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань. Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння і навичоки у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань; розвивати кмітливість, аналітичне мислення,увагу; формувати комунікативну компетентність; виховувати взаємоповагу, вміння працювати в команді.
Перегляд файлу

Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.

 

 Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння і навичоки у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань; розвивати кмітливість, аналітичне мислення,увагу; формувати комунікативну компетентність; виховувати взаємоповагу, вміння працювати в команді.

 

Обладнання: маршрутні листи, таблиця з анаграмою, таблички з назвами станцій, смайлики для рефлексії, фінішна стрічка.

 

Тип уроку: урок закріплення знань.

 

Форма проведення: марафон.

 

Освітні галузі: мовно-літературна, математична, соціальна, здоров’язбережувальна,

 

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

1. Емоційне налаштування.

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

2. Повідомлення теми уроку.

- Відновіть анаграму та прочитайте слово.

МОНАФРА

(марафон)

- Чи знаєте ви що таке марафон?

- Марафон - це вид змагань з легкої атлетики, біг. Справа в тому, що ми сьогодні проведемо урок у формі марафону.

 

3. Складання правил участі у марафоні.

 

- Будь-які  змагання проводять за певними правилами, тож і ми маємо скласти правила проведення марафону.

- Як потрібно виконувати завдання на станціях?( швидко та організовано)

- Як необхідно працювати щоб отримати задоволення від цього уроку?( бути активним, старанним, творчим).

 

Під час проведення марафону потрібно рухатися від станції до станції за маршрутним листом і виконувати всі завдання які вам пропонують.

 

4. Обрання капітанів. Отримання маршрутних листів.

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

( Станції розміщуєте у довільному порядку. На листку вказана назва станції і завдання. Діти рухаються за маршрутним листом)

 

Станція 1. “Магічне число”.

 

           Завдання1.  Скласти прислів’я і приказки що містять

            цифру 7.

           Завдання 2. Де в повсякденному житті нас

           супроводжує число 7?

 

 

Станція 2 “Ребуси”.

              Завдання 1: відгадайте ребуси.

              Завдання 2: складіть фантастичну історію зі словами          

              відгадками.

40А

Г 1 А

ТІ 100

3 тон

 

 

Станція 3 “Шукачі скарбів”.

Завдання: знайти в тексті числівники та підкреслити

                їх разом з іменниками, що з ними пов’язані

 

 

 

 

 

 

 

Їжак вухатий

Їжак вухатий - невелика комахоїдна тварина, спина якого покрита довгими голками. Довжина тіла дорослої особини може досягати двадцяти восьми сантиметрів. Мешкають переважно у степах і пустелях, у викопаних нірках, також може використовувати і чужі нори, глибиною до двох метрів. У їжака тридцять шість зубів і приблизно десять тисяч голок.

 

 

Станція 4 “ Загадкова”.

        Завдання: відгадати загадку, підкреслити числівники.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 5 “Розвідники”

Завдання: уважно розглянути ілюстрацію, дописати до     

             іменників відповідні числівники.

 

Станція 6 “Математична”.

            Завдання: розв’язати задачі, написати повну відповідь,   

            підкреслити числівники.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНИ.

 

1. Підбиття підсумків марафону.

Учитель  підбиває підсумки проведеного  уроку-марафону й нагороджує медальками.

 

 

2. Рефлексія.

- Прикріпіть смайлик на фінішну стрічку нашого марафону

Усе вийшло!

Уроком задоволений(а)!

Не зовсім усе виходило, але я старався(лася)!

Мало що вийшло,

не зрозумів(ла)!

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Світлана Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Тіора Ауріка Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
4297
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку