Тема. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань.
Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння і навичоки у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань; розвивати кмітливість, аналітичне мислення,увагу; формувати комунікативну компетентність; виховувати взаємоповагу, вміння працювати в команді.
Обладнання: маршрутні листи, таблиця з анаграмою, таблички з назвами станцій, смайлики для рефлексії, фінішна стрічка.
Тип уроку: урок закріплення знань.
Форма проведення: марафон.
Освітні галузі: мовно-літературна, математична, соціальна, здоров’язбережувальна,
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.
1. Емоційне налаштування.
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
2. Повідомлення теми уроку.
- Відновіть анаграму та прочитайте слово.
МОНАФРА
(марафон)
- Чи знаєте ви що таке марафон?
- Марафон - це вид змагань з легкої атлетики, біг. Справа в тому, що ми сьогодні проведемо урок у формі марафону.
3. Складання правил участі у марафоні.
- Будь-які змагання проводять за певними правилами, тож і ми маємо скласти правила проведення марафону.
- Як потрібно виконувати завдання на станціях?( швидко та організовано)
- Як необхідно працювати щоб отримати задоволення від цього уроку?( бути активним, старанним, творчим).
Під час проведення марафону потрібно рухатися від станції до станції за маршрутним листом і виконувати всі завдання які вам пропонують.
4. Обрання капітанів. Отримання маршрутних листів.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
( Станції розміщуєте у довільному порядку. На листку вказана назва станції і завдання. Діти рухаються за маршрутним листом)
Станція 1. “Магічне число”.
Завдання1. Скласти прислів’я і приказки що містять
цифру 7.
Завдання 2. Де в повсякденному житті нас
супроводжує число 7?
Станція 2 “Ребуси”.
Завдання 1: відгадайте ребуси.
Завдання 2: складіть фантастичну історію зі словами
відгадками.
40А |
Г 1 А |
ТІ 100 |
3 тон |
Станція 3 “Шукачі скарбів”.
Завдання: знайти в тексті числівники та підкреслити
їх разом з іменниками, що з ними пов’язані
Їжак вухатий
Їжак вухатий - невелика комахоїдна тварина, спина якого покрита довгими голками. Довжина тіла дорослої особини може досягати двадцяти восьми сантиметрів. Мешкають переважно у степах і пустелях, у викопаних нірках, також може використовувати і чужі нори, глибиною до двох метрів. У їжака тридцять шість зубів і приблизно десять тисяч голок.
Станція 4 “ Загадкова”.
Завдання: відгадати загадку, підкреслити числівники.
Станція 5 “Розвідники”
Завдання: уважно розглянути ілюстрацію, дописати до
іменників відповідні числівники.
Станція 6 “Математична”.
Завдання: розв’язати задачі, написати повну відповідь,
підкреслити числівники.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНИ.
1. Підбиття підсумків марафону.
Учитель підбиває підсумки проведеного уроку-марафону й нагороджує медальками.
2. Рефлексія.
- Прикріпіть смайлик на фінішну стрічку нашого марафону
|
|
|
Усе вийшло! Уроком задоволений(а)! |
Не зовсім усе виходило, але я старався(лася)! |
Мало що вийшло, не зрозумів(ла)! |