Завдання для аудіювання та матеріал для слухання

Про матеріал

Аудіоматеріали та розроблені до них тестові завдання. Для 3 та 4 класу. Теми: "Шкільне життя" та "Домашні справи" Мета:перевірити знання лексики за темою; перевірити рівень сформованості навичок аудіювання. Може бути використаний для тренування вмінь за темою.

Перегляд файлу

Form 3 Listening

Name:__________________________ form___________

1.  Listen and match

1. mother              a) doctor

2. father                b) vet

3. grandma            c) teacher

4. grandpa             d) driver

 

2. Listen and choose the correct item

1. The boy’s name is ___

a) Tom   b) Ben   c) Fred

2. He goes to ___ school.

a) new    b) old      c) bad

3. They have ____ tennis courts.

a) 2    b) 4    c) 1

4. There is ___ outside.

a) gym    b) football field      c) tennis court

5. He has ___ subjects in his timetable.

a) 9     b) 8     c) 7

6. He has ___ five times a week.

a) English    b) Art     c) Maths

7. They have Sport ___

a) on Monday    b) 3 times   c) every day

8. He has Music on ___.

a) Friday     b) Monday    c) Wednesday

 

 

 

Form 3 Listening

Name:__________________________ form___________

 

1.  Listen and match

1. mother              a) doctor

2. father                b) vet

3. grandma            c) teacher

4. grandpa             d) driver

 

2. Listen and choose the correct item

1. The boy’s name is ___

a) Tom   b) Ben   c) Fred

2. He goes to ___ school.

a) new    b) old      c) bad

3. They have ____ tennis courts.

a) 2    b) 4    c) 1

4. There is ___ outside.

a) gym    b) football field      c) tennis court

5. He has ___ subjects in his timetable.

a) 9     b) 8     c) 7

6. He has ___ five times a week.

a) English    b) Art     c) Maths

7. They have Sport ___

a) on Monday    b) 3 times   c) every day

8. He has Music on ___.

a) Friday     b) Monday    c) Wednesday

 

docx
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку