Завдання для дистанційного навчання з української мови та літератури під час карантину для 5-А, 5-Б класів з 12.05.2020 по 22.05.2020

Про матеріал
Завдання для дистанційного навчання з української мови та літератури під час карантину для 5-А, 5-Б класів з 12.05.2020 по 22.05.2020
Перегляд файлу

D:\ОКСАНА\ЗАВДАННЯ під час КАРАНТИНУ\дистанційне домашнє завдання.png

Теми уроків

 з української мови та завдання  для  5-А, 5-Б класів

 

111

Будова слова. Словотвір. Орфографія

1

12.05

12.05

 

112

Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія

1

13.05

13.05

 

113

Контрольний диктант

 

1

14.05

14.05

 

114

РМ №33  Формулювання основної думки тексту

1

15.05

15.05

 

115

РМ №34  Розвиток характеристик, які стосуються техніки читання

1

19.05

19.05

 

116

Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія

1

20.05

20.05

 

117

Контрольна робота №8  «Будова слова. Словотвір. Орфографія. Елементи стилістики. Повторення й узагальнення вивченого у 5 класі» (Тестові завдання)

1

22.05

22.05

 

 

Завдання  12.05

С. 164, повторити визначення будова слова та словотвір.

С. 208, виконати вправу  387.

 

Завдання  13.05

С. 66,  повторити визначення фонетика, орфоепія.

С.209, виконати вправу 511.

 

Завдання  14.05

Написати диктант на онлайн уроці, або виконати за посиланням:

 

 https://youtu.be/0EmTGENnRJs

 

Завдання  15.05

Сформулювати тему й основну думку тексту.

 

Кожен текст містить у своїй змістовій основі тему та основну думку.

Тема – це ті події, явища, про які йдеться у висловлюванні.

Основна думка – ідея, що закладена в тексті, це те, чому хотів навчити автор, до чого закликати.

Заголовок, підібраний автором або читачем, відображає тему та основну думку висловлювання. Визначена тема та основна думка тексту допомагають осмислити зміст викладеного повідомлення, висловлювання тощо.

 

Прочитайте текст. Про що в ньому розповідається? Визначте тему й основну думку. Доберіть заголовок.  

 

Випікання хліба в українській родині було не буденною справою. А священним дійством, тонкощі якого передавалися з покоління в покоління. Допомігши висадити паляницю у піч, діти виходили з хати, щоб «хліб не злякався», доки він буде рости. Відчувши запах спеченого хліба, стукали у двері:

  - Дозволь, мамо, в хату ввійти,

   Хліб з печі вийняти допомогти.

Мати відповідала:

 - Заходь, доню, будем хліб виймати,

   На рушник долі його викладати.

Мати подавала дівчинці або й хлопчикові хлібини, щоб покласти їх на чистому рушнику, застеленому на столі. Потім вони покривалися чистою полотниною або рушником, розшитим квітами, «щоб відпочив та господаря дождався».

(О. Кириченко).

 

 

Завдання  19.05

С. 249, ознайомитися із словничком наголосів, виписати 15 слів із найскладнішими для вас у наголошуванні словами.

 

Завдання  20.05

С. 66,  повторити визначення орфографія, графіка.

С.209, виконати вправу 513.

 

Завдання  20.05

Виконати контрольний тест, посилання на який буде розміщено у групі у Вайбер. Проходьте відразу, не затягуйте.

 

Виникнуть питання щодо проходження тесту, пишіть в особисту переписку. Хто надсилає мені роботи для перевірки через пошту, посилання теж відправлю туди.

 

 

Теми уроків

 з української літератури та завдання

 для  5-Б  класу

 

 

63.

М. Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті. Проблеми екології, відповідальності за братів менших.

13.05

 

64.

Контрольна робота № 5 за темою «Рідна Україна. Світ природи»  (творчість М.Рильського, Г.Тютюнника, М.Вінграновського (тестові завдання).

15.05

 

65.

Література рідного краю № 3. Історичне минуле нашого народу у творах поетів Харківщини.

20.05

 

66.

Література рідного краю № 4. Рідна Україна і світ природи. Образ природи рідного краю в творах письменників Харківщини для дітей.

22.05

 

 

 

Завдання  13.05

С. 223-250, прочитати повість повністю, відповідати на запитання. Написати власне закінчення (фанфік) повісті «Сіроманець».

 

Завдання  15.05

Виконати контрольний тест, посилання на який буде розміщено в групі після 13.05. Проходьте відразу, не затягуйте.

 

Завдання  20.05

 Історичне минуле нашого народу у творах поетів Харківщини.

Прочитати твори за посиланням:

http://chytanka.com.ua/ebooks/index.php?action=url/view&url_id=1518

Записати назви й теми творів (одне оповідання- одне два речення).

Завдання  22.05

Написати аналіз вірша Бориса Чичибабіна, харківського письменника.

 

https://stihi.ru/pics/2009/12/15/1512.jpg

 

 

Краса природи рідного краю описана поетом у чималій кількості віршів, у тому числі в сонетах („Осінь”, „Вітер”, „Палатка наша наскрізь вся за ніч промокла...”, „Сніг” та інших).
Ось далеко не повний перелік віршів Бориса Чичибабіна про природу.
„Дощик”, „Яблуня”, „Квітень – а весна ще не ладиться...”, „Вже картопля викопана...”, „Біле латаття”, „Цей березень”, „На мій поріг зима прийшла...”, „Весна – одне, відлига – зовсім інше...”, „На вулицях вода у січні...”, „Весінній станс”, „Ода горобчику”, „Елегія лютневого снігу”, „Елегія Білого озера”, „Ода тополям”, „Сяяння снігів”, „Ода кульбабці”, „Цвітіння картоплі”, „Поплутав нас лихий з тобою...” та інші.

 

 

Працюйте уважно, достатньо часу приділяйте для вивчення або повторення правил, звертайте увагу на винятки, обовязково підкреслюйте орфограми.

Кожен тиждень надсилайте виконані завдання мені у Вайбер.

 

docx
Додано
11 травня 2020
Переглядів
1562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку