Теми уроків
з української мови та завдання для 5-А, 5-Б класів
111 |
Будова слова. Словотвір. Орфографія |
1 |
12.05 |
12.05 |
|
112 |
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія |
1 |
13.05 |
13.05 |
|
113 |
Контрольний диктант
|
1 |
14.05 |
14.05 |
|
114 |
РМ №33 Формулювання основної думки тексту |
1 |
15.05 |
15.05 |
|
115 |
РМ №34 Розвиток характеристик, які стосуються техніки читання |
1 |
19.05 |
19.05 |
|
116 |
Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія |
1 |
20.05 |
20.05 |
|
117 |
Контрольна робота №8 «Будова слова. Словотвір. Орфографія. Елементи стилістики. Повторення й узагальнення вивченого у 5 класі» (Тестові завдання) |
1 |
22.05 |
22.05 |
|
Завдання 12.05
С. 164, повторити визначення будова слова та словотвір.
С. 208, виконати вправу 387.
Завдання 13.05
С. 66, повторити визначення фонетика, орфоепія.
С.209, виконати вправу 511.
Завдання 14.05
Написати диктант на онлайн уроці, або виконати за посиланням:
Завдання 15.05
Сформулювати тему й основну думку тексту.
Кожен текст містить у своїй змістовій основі тему та основну думку.
Тема – це ті події, явища, про які йдеться у висловлюванні.
Основна думка – ідея, що закладена в тексті, це те, чому хотів навчити автор, до чого закликати.
Заголовок, підібраний автором або читачем, відображає тему та основну думку висловлювання. Визначена тема та основна думка тексту допомагають осмислити зміст викладеного повідомлення, висловлювання тощо.
Прочитайте текст. Про що в ньому розповідається? Визначте тему й основну думку. Доберіть заголовок.
Випікання хліба в українській родині було не буденною справою. А священним дійством, тонкощі якого передавалися з покоління в покоління. Допомігши висадити паляницю у піч, діти виходили з хати, щоб «хліб не злякався», доки він буде рости. Відчувши запах спеченого хліба, стукали у двері:
- Дозволь, мамо, в хату ввійти,
Хліб з печі вийняти допомогти.
Мати відповідала:
- Заходь, доню, будем хліб виймати,
На рушник долі його викладати.
Мати подавала дівчинці або й хлопчикові хлібини, щоб покласти їх на чистому рушнику, застеленому на столі. Потім вони покривалися чистою полотниною або рушником, розшитим квітами, «щоб відпочив та господаря дождався».
(О. Кириченко).
Завдання 19.05
С. 249, ознайомитися із словничком наголосів, виписати 15 слів із найскладнішими для вас у наголошуванні словами.
Завдання 20.05
С. 66, повторити визначення орфографія, графіка.
С.209, виконати вправу 513.
Завдання 20.05
Виконати контрольний тест, посилання на який буде розміщено у групі у Вайбер. Проходьте відразу, не затягуйте.
Виникнуть питання щодо проходження тесту, пишіть в особисту переписку. Хто надсилає мені роботи для перевірки через пошту, посилання теж відправлю туди.
Теми уроків
з української літератури та завдання
для 5-Б класу
63. |
М. Вінграновський. «Сіроманець». Гуманізм повісті. Проблеми екології, відповідальності за братів менших. |
13.05 |
|
64. |
Контрольна робота № 5 за темою «Рідна Україна. Світ природи» (творчість М.Рильського, Г.Тютюнника, М.Вінграновського (тестові завдання). |
15.05 |
|
65. |
Література рідного краю № 3. Історичне минуле нашого народу у творах поетів Харківщини. |
20.05 |
|
66. |
Література рідного краю № 4. Рідна Україна і світ природи. Образ природи рідного краю в творах письменників Харківщини для дітей. |
22.05 |
|
Завдання 13.05
С. 223-250, прочитати повість повністю, відповідати на запитання. Написати власне закінчення (фанфік) повісті «Сіроманець».
Завдання 15.05
Виконати контрольний тест, посилання на який буде розміщено в групі після 13.05. Проходьте відразу, не затягуйте.
Завдання 20.05
Історичне минуле нашого народу у творах поетів Харківщини.
Прочитати твори за посиланням:
http://chytanka.com.ua/ebooks/index.php?action=url/view&url_id=1518
Записати назви й теми творів (одне оповідання- одне два речення).
Завдання 22.05
Написати аналіз вірша Бориса Чичибабіна, харківського письменника.
Краса природи рідного краю описана поетом у чималій кількості віршів, у тому числі в сонетах („Осінь”, „Вітер”, „Палатка наша наскрізь вся за ніч промокла...”, „Сніг” та інших).
Ось далеко не повний перелік віршів Бориса Чичибабіна про природу.
„Дощик”, „Яблуня”, „Квітень – а весна ще не ладиться...”, „Вже картопля викопана...”, „Біле латаття”, „Цей березень”, „На мій поріг зима прийшла...”, „Весна – одне, відлига – зовсім інше...”, „На вулицях вода у січні...”, „Весінній станс”, „Ода горобчику”, „Елегія лютневого снігу”, „Елегія Білого озера”, „Ода тополям”, „Сяяння снігів”, „Ода кульбабці”, „Цвітіння картоплі”, „Поплутав нас лихий з тобою...” та інші.
Працюйте уважно, достатньо часу приділяйте для вивчення або повторення правил, звертайте увагу на винятки, обов’язково підкреслюйте орфограми.
Кожен тиждень надсилайте виконані завдання мені у Вайбер.