17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Завдання для письмового заліку . 6 клас. Тема "Дроби"

Про матеріал

Завдання складаються з 5 залікових карток-варіантів, кожна з яких містить 4 завдання типу "сіормулюй", "наведи приклад", "поясни". З практики можу сказати. що такого виду залік дає можливість вчитися учням формулювати свої думки, розвивати математичне мовлення.

Перегляд файлу

Галина Михайлівна Дудар

Вчитель -методист ЗОШ І-ІІІ ступенів №19. м. Тернопіль

Завдання для заліку з теми «Дроби» у 6 класі.

Задання виконуються письмово.

Картка 1.

1.Сформулюйте правило додавання двох дробів із різними знаменниками. Наведіть 2 приклади.

2.Як порівняти два дроби із різними знаменниками? Наведіть два приклади.

3.Сформулюйте основну властивість дробу. Наведіть два приклади застосування цієї властивості

4.Який дріб називається нескоротним? Наведи три приклади нескоротних дробів.

 

Картка 2

1.Сформулюйте правило віднімання двох дробів. Наведіть два приклади.

2.Сформулюйте правило зведення дробу до нового знаменника. Наведіть два приклади.

3.Чи кожний дріб можна скоротити? Поясніть на прикладах.

4.Яке число називають найменшим спільним знаменником двох дробі? Наведіть два приклади

 

Картка 3

1.Поясніть як додати або відняти два мішаних числа, у яких дробова частина має різні знаменники. наведіть два приклади.

2.Яке число називають додатковим множником? Навести два приклади.

3.Чи кожний дріб можна скоротити? Поясніть на прикладах.

4.Сформулюйте правило зведення дробу до нового знаменника. Наведіть два приклади.

Картка 4

1.Сформулюйте правило зведення дробів до найменшого спільного знаменника. Наведіть два приклади.

2.Що означає звести дріб до нового знаменника? Навести два приклади.

3.Поясніть на прикладі, як знайти додатковий множник.

4.Сформулюй правило скорочення дробів. Наведи приклад.

Картка 5

1.На яке число треба скоротити, щоб отримати нескоротний дріб? Навести два приклади.

2. У якому випадку найменшим спільним знаменником двох дробів буде їх добуток? Навести два приклади.

3. Чи зміниться значення дробу, якщо тільки чисельник помнжити на якесь число? Навести приклад.

4. Запиши 4 рівних між собою дроби. Поясни, чому ці дроби  рівні.

Кожна повна відповідь оцінюється трьома балами. Максимальна кількість балів 12.

docx
Додано
28 червня 2018
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку