Завдання для роботи на уроці "Чарлі і шоколадна фабрика"

Про матеріал
Завдання для роботи на уроці "Чарлі і шоколадна фабрика". Матеріал краще використати на уроці узагальнення вивченого матеріалу
Перегляд файлу

Завдання: розставити події в правильній хронологічній послідовності.

  1. Містер Віллі Вонка та його фабрика
  2. А ось і Чарлі із сім’єю
  3. Августус Глуп вилітає у трубу.
  4. Шоколадний цех
  5. Верука в горіховому цеху
  6. Велика жуйкова машина
  7. Золоті квитки
  8. Телевізійно-шоколадний цех

 

 

«Хто це?»

  1.  «Ой не треба! Благаю ! Не треба такого робити! Людська рука не повинна торкатися до мого шоколаду! ». «Мого хлопчика засмоктало у ваш помадковий цех, а ви смієтесь, наче це дуже вдалий жарт?!» (Август Глуп)
  2. «Перевіряють , чи не зіпсута в середині. Дивіться далі…Ой лихо, вона таки зіпсутий горішок . Куди вони її тягнуть ? – Туди де викидають зіпсуті горішки. До сміттєпроводу». ( Верука Спот)
  3. «Яке ж то було жахливе видовище! Її лице , руки, ноги, шия – власне кажучи , все тіло ,вся шкіра , а заодно й копиця кучерявого волосся стали сліпучо- фіолетово – чорні – як чорничний сік!» ( Віолета Борегард)
  4. « Ти гарний хлопчик,- сказав містер Вонка,- але говориш забагато. Отож!Коли я вперше побачив ,як діє звичайне телебачення , то мені в голову стрельнула чудова ідея…». «Привіт , мамусю!Татку! Дивіться на мене! Мене першого в світі передали по телевізору!» (Майк Тіві)
  5. « І що то був за дивовижний чоловік!На голові він мав чорний циліндр. Штани мав зелені . Рукавички – перламутрові- сірі….»(Вілі Вонка)
  6. «Йдучи вранці до школи, він бачив у вітринах крамничок цілі стоси величезних шоколадних плиток. Він зупинявся й дивився на них, притискаючись носом до скла і стікаючи слиною. Щодня він бачив , як інші діти виймали з кишень шоколадні цукерки й пожадливо їх поглинали, і це , звичайно ,була для нього велика мука…»(Чарлі)

 

 

Гра : «Правда – неправда»

 

 

Чарлі жив тільки з батьками.

 

Містер Вонка побудував палац із шоколаду.

 

Чарлі знайшов однодоларову купюру.

 

Тато Чарлі на його Д. Н. подарував йому «золотий квиток».

 

Августин дуже сильно любив дивитись телевізор.

 

Любителька жуйок, Віолетта, стала схожа на чорницю.

 

Улампа- лумпи просто заважали містеру Вонці створювати шоколад.

 

Найвередливішою дитиною на фабриці була Верука.

 

Майк через свою любов до телебачення став шоколадкою.

 

Чарлі прийшов на фабрику зі своїм дідусем Джо.

 

 

Відтворити сюжетний план:
 

Експозиція:

  1. щасливий квиток Чарлі
  2. життя і мрії родини Бакетів
  3. Чарлі разом з родиною переїздить на фабрику Віллі Вонкі.
  4. Чарлі залишився один на фабриці
  5. пригоди в чарівному світі шоколадної фабрики

 

Зав’язка

Розвиток дії

кульмінація

Розв’язка

 

 

 

 

 

Знайти відповідність між героєм та цитатою

 

1

а

Це вередлива, заздрісна, нахабна дитина. Вона має багатого батька, який робить для своєї дочки все, що та забажає. Щоб виконати забаганку Веруки й знайти золотий квиток, він купив мільйон шоколадок.

2

б

Це дурнувата та нахабна дівчинка, яка стала чемпіонкою з жування жуйок. Її власний рекорд у жуванні однієї жуйки — три місяці підряд. 

3

в

«Я дуже люблю поїсти, особливо шоколад. Мені його завжди мало. Добре, що я знайшов золотий квиток і поїду на шоколадну фабрику — там справжня шоколадна річка. Ох, яка смакота! Я там наїмся…».

4

г

Родина хлопчика дуже бідна, проте дружна та добра.

«…чуйний, вихований, терплячий, щедрий, безкорисливий, нежадібний, люблячий свою родину, турботливий, невимогливий, уважний, чемний, витривалий, дисциплінований тощо»

5

д

Це дивний хлопчик, який володіє певними знаннями, проте є неввічливим, агресивним та злим. Він дуже любить дивитися телевізор та грати у комп’ютерні ігри, замість того щоб жити цікавим та різноманітним життям.

 

docx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
9136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку