Письмові завдання з української мови для учнів 5 класу.Ці завдання допоможуть учителю перевірити знання своїх учнів як під час тематичного оцінювання,так і під час самостійної роботи.
5 клас.Тематичне оцінювання № 5
1.Переписати текст в зошит, поділяючи слова за складами і розставляючи наголоси. Херсонець Іван Петрович Семінський пройшов дорогами війни аж до Берліна. За ратні подвиги його нагороджено орденами Слави II та III ступенів, Червоної Зірки, Вітчизняної Війни II ступеня. Деякі з цих нагород І. П. Семінський одержав саме за визволення Херсонщини.
2.Переписати слова,поставити наголос. Виділені слова записати фонетичною транскрипцією.
Болотистий, високо, мабуть, веземо, разом, металургія, ненависть,перекис, перехідний, п’яниця, причіп, колія, косий, течія.
3. Переписати слова,вставити букви –е,-и поставити наголос.
С…ло, сп…нитися, бер…г, бер…гти, тр вога, кр…ниця, вел…чезні, пр…чинити.
4.Розділити слова на склади.
Письменник,зачитати,благородність,прикріплений,безцінний.
5 клас.Тематичне оцінювання № 5
1.Переписати текст в зошит, поділяючи слова за складами і розставляючи наголоси. Херсонець Іван Петрович Семінський пройшов дорогами війни аж до Берліна. За ратні подвиги його нагороджено орденами Слави II та III ступенів, Червоної Зірки, Вітчизняної Війни II ступеня. Деякі з цих нагород І. П. Семінський одержав саме за визволення Херсонщини.
2.Переписати слова,поставити наголос. Виділені слова записати фонетичною транскрипцією.
Болотистий, високо, мабуть, веземо, разом, металургія, ненависть,перекис, перехідний, п’яниця, причіп, колія, косий, течія.
3. Переписати слова,вставити букви –е,-и поставити наголос.
С…ло, сп…нитися, бер…г, бер…гти, тр вога, кр…ниця, вел…чезні, пр…чинити.
4.Розділити слова на склади.
Письменник,зачитати,благородність,прикріплений,безцінний.
5 клас.Тематичне оцінювання № 5
1.Переписати текст в зошит, поділяючи слова за складами і розставляючи наголоси. Херсонець Іван Петрович Семінський пройшов дорогами війни аж до Берліна. За ратні подвиги його нагороджено орденами Слави II та III ступенів, Червоної Зірки, Вітчизняної Війни II ступеня. Деякі з цих нагород І. П. Семінський одержав саме за визволення Херсонщини.
2.Переписати слова,поставити наголос. Виділені слова записати фонетичною транскрипцією.
Болотистий, високо, мабуть, веземо, разом, металургія, ненависть,перекис, перехідний, п’яниця, причіп, колія, косий, течія.
3. Переписати слова,вставити букви –е,-и поставити наголос.
С…ло, сп…нитися, бер…г, бер…гти, тр вога, кр…ниця, вел…чезні, пр…чинити.
4.Розділити слова на склади.
Письменник,зачитати,благородність,прикріплений,безцінний.
5 клас.Тематичне оцінювання № 5
1.Переписати текст в зошит, поділяючи слова за складами і розставляючи наголоси. Херсонець Іван Петрович Семінський пройшов дорогами війни аж до Берліна. За ратні подвиги його нагороджено орденами Слави II та III ступенів, Червоної Зірки, Вітчизняної Війни II ступеня. Деякі з цих нагород І. П. Семінський одержав саме за визволення Херсонщини.
2.Переписати слова,поставити наголос. Виділені слова записати фонетичною транскрипцією.
Болотистий, високо, мабуть, веземо, разом, металургія, ненависть,перекис, перехідний, п’яниця, причіп, колія, косий, течія.
3. Переписати слова,вставити букви –е,-и поставити наголос.
С…ло, сп…нитися, бер…г, бер…гти, тр вога, кр…ниця, вел…чезні, пр…чинити.
4.Розділити слова на склади.
Письменник,зачитати,благородність,прикріплений,безцінний.
5 клас.Тематичне оцінювання № 6
Уподібнення.Спрощення.Чергування приголосних.
1.Записати слова фонетичною транскрипцією.
Ягідка, , одинадцять, фашистський, агентський, хвастливий, берізка,прикріплюється.
2.Вставити потрібні букви,підкреслити їх.
Ски…ка, ні…ті, н…нависний, гіган…ський, зах…сник, во…кість,г…лубка, про...ьба, т…жневий, інт…ліген…ський, контрас…ний, балас…ний.
3.Чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и].Наприклад:
Пекти — випікати.
Нести,мести,нога,воля,текти,плести,ревти.
4.Переписати текст,поставити потрібні букви,підкреслити їх.
ХУДОЖНЄ ВИШИВАННЯ
В…шива…ня — одне з найдавн..ших видів д…коративно-пр..кладного м..стецтва слов’ян. Українс..ка виш…вка сягає своїм корін…ям у сиву давн…ну. Літописні дж…рела доводять, що слов’яни Пр…дніпров’я пишно оздоблювали свій одя… виш…ваними узорами. Традиція пр….крашан…я одягу набула дал…шого ро…витку в Київській Русі.
5 клас.Тематичне оцінювання № 6
Уподібнення.Спрощення.Чергування приголосних.
1.Записати слова фонетичною транскрипцією.
Ягідка, , одинадцять, фашистський, агентський, хвастливий, берізка,прикріплюється.
2.Вставити потрібні букви,підкреслити їх.
Ски…ка, ні…ті, н…нависний, гіган…ський, зах…сник, во…кість,г…лубка, про...ьба, т…жневий, інт…ліген…ський, контрас…ний, балас…ний.
3.Чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и].Наприклад:
Пекти — випікати.
Нести,мести,нога,воля,текти,плести,ревти.
4.Переписати текст,поставити потрібні букви,підкреслити їх.
ХУДОЖНЄ ВИШИВАННЯ
В…шива…ня — одне з найдавн..ших видів д…коративно-пр..кладного м..стецтва слов’ян. Українс..ка виш…вка сягає своїм корін…ям у сиву давн…ну. Літописні дж…рела доводять, що слов’яни Пр…дніпров’я пишно оздоблювали свій одя… виш…ваними узорами. Традиція пр….крашан…я одягу набула дал…шого ро…витку в Київській Русі.
5 клас.Тематичне оцінювання № 6
Уподібнення.Спрощення.Чергування приголосних.
1.Записати слова фонетичною транскрипцією.
Ягідка, , одинадцять, фашистський, агентський, хвастливий, берізка,прикріплюється.
2.Вставити потрібні букви,підкреслити їх.
Ски…ка, ні…ті, н…нависний, гіган…ський, зах…сник, во…кість,г…лубка, про...ьба, т…жневий, інт…ліген…ський, контрас…ний, балас…ний.
3.Чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и].Наприклад:
Пекти — випікати.
Нести,мести,нога,воля,текти,плести,ревти.
4.Переписати текст,поставити потрібні букви,підкреслити їх.
ХУДОЖНЄ ВИШИВАННЯ
В…шива…ня — одне з найдавн..ших видів д…коративно-пр..кладного м..стецтва слов’ян. Українс..ка виш…вка сягає своїм корін…ям у сиву давн…ну. Літописні дж…рела доводять, що слов’яни Пр…дніпров’я пишно оздоблювали свій одя… виш…ваними узорами. Традиція пр….крашан…я одягу набула дал…шого ро…витку в Київській Русі.
5 клас.Тематичне оцінювання № 7
1.Записати слова фонетичною транскрипцією.
розповідати, загадковий,просьба, боротьба.
2.Вставити потрібні букви.
Зб..рати, м..настир, вип..кати, с..лдатський, г..няти, завм..рати, ву..
ко, шк..льний, щ..ка, к..ня, Льв..в, л..ду, підп..рати, ру..ці, вим..сти.
3.Переписати речення,записати всі слова фонетичною транскрипцією.
Писанка — символ України,пам’ять про рідну землю, про рідний край, оберіг на цій землі.
4. Наприклад: носити — ношу.
Казати,летіти,кликати,пекти,робити,терпіти,ловити,товкти,котити.
5.Переписати речення,поставити апостроф.
1) У всякім подвірї — свої повіря. 2) Хто стане медом, того мухи зїдять. 3) Прирівняв соловя до зозулі. 4) Подбай живим про те, щоб було чим добрим тебе помянути. 5) Ледачому і в будень свято.
5 клас.Тематичне оцінювання № 7
1.Записати слова фонетичною транскрипцією.
розповідати, загадковий,просьба, боротьба.
2.Вставити потрібні букви.
Зб..рати, м..настир, вип..кати, с..лдатський, г..няти, завм..рати, ву..
ко, шк..льний, щ..ка, к..ня, Льв..в, л..ду, підп..рати, ру..ці, вим..сти.
3.Переписати речення,записати всі слова фонетичною транскрипцією.
Писанка — символ України,пам’ять про рідну землю, про рідний край, оберіг на цій землі.
4. Наприклад: носити — ношу.
Казати,летіти,кликати,пекти,робити,терпіти,ловити,товкти,котити.
5.Переписати речення,поставити апостроф.
1) У всякім подвірї — свої повіря. 2) Хто стане медом, того мухи зїдять. 3) Прирівняв соловя до зозулі. 4) Подбай живим про те, щоб було чим добрим тебе помянути. 5) Ледачому і в будень свято.
5 клас.Тематичне оцінювання № 7
1.Записати слова фонетичною транскрипцією.
розповідати, загадковий,просьба, боротьба.
2.Вставити потрібні букви.
Зб..рати, м..настир, вип..кати, с..лдатський, г..няти, завм..рати, ву..
ко, шк..льний, щ..ка, к..ня, Льв..в, л..ду, підп..рати, ру..ці, вим..сти.
3.Переписати речення,записати всі слова фонетичною транскрипцією.
Писанка — символ України,пам’ять про рідну землю, про рідний край, оберіг на цій землі.
4. Наприклад: носити — ношу.
Казати,летіти,кликати,пекти,робити,терпіти,ловити,товкти,котити.
5.Переписати речення,поставити апостроф.
1) У всякім подвірї — свої повіря. 2) Хто стане медом, того мухи зїдять. 3) Прирівняв соловя до зозулі. 4) Подбай живим про те, щоб було чим добрим тебе помянути. 5) Ледачому і в будень свято.
5 клас.Тематичне оцінювання № 7
1.Записати слова фонетичною транскрипцією.
розповідати, загадковий,просьба, боротьба.
2.Вставити потрібні букви.
Зб..рати, м..настир, вип..кати, с..лдатський, г..няти, завм..рати, ву..
ко, шк..льний, щ..ка, к..ня, Льв..в, л..ду, підп..рати, ру..ці, вим..сти.
3.Переписати речення,записати всі слова фонетичною транскрипцією.
Писанка — символ України,пам’ять про рідну землю, про рідний край, оберіг на цій землі.
4. Наприклад: носити — ношу.
Казати,летіти,кликати,пекти,робити,терпіти,ловити,товкти,котити.
5.Переписати речення,поставити апостроф.
1) У всякім подвірї — свої повіря. 2) Хто стане медом, того мухи зїдять. 3) Прирівняв соловя до зозулі. 4) Подбай живим про те, щоб було чим добрим тебе помянути. 5) Ледачому і в будень свято.
5 клас. Тематичне оцінювання №2
1.Переписати словосполучення,знайти головне і залежне слово,поставити питання.
Ранкова зоря,побачити здалеку,барвистий килим,вийти на галявину,кленовий листок,сісти на пеньок,різко повернути.
2.Переписати слова,поставити потрібні букви.
Н…оцінен…ий,пр…кмета,у ка…ці,ставл…ння,н…чесний,щеб…т,пр…міс…кий,століт…я.
3. Переписати речення,підкреслити підмет і присудок.
1) Дерево пізнається за плодами. 2) Дерево з глибоким корінням
менше боїться вітру. 3) Кора дерево береже. 4) Нема дерева без гілки.
4.Яким членом речення виражається обставина,означення,додаток?
5.Написати два додатки,два означення і дві обставини.
6.Переписати речення,підкреслити головні й другорядні члени речення.
Я доїхала до табору успішно! У перший день пройшов теплий літній дощик. Але вже ввечері була чудова погода.Уранці другого дня сонечко пригрівало як ніколи. Після сніданку ми пішли до моря купатися. Водичка була теплою і ніжною.
5 клас. Тематичне оцінювання №2
1.Переписати словосполучення,знайти головне і залежне слово,поставити питання.
Ранкова зоря,побачити здалеку,барвистий килим,вийти на галявину,кленовий листок,сісти на пеньок,різко повернути.
2.Переписати слова,поставити потрібні букви.
Н…оцінен…ий,пр…кмета,у ка…ці,ставл…ння,н…чесний,щеб…т,пр…міс…кий,століт…я.
3. Переписати речення,підкреслити підмет і присудок.
1) Дерево пізнається за плодами. 2) Дерево з глибоким корінням
менше боїться вітру. 3) Кора дерево береже. 4) Нема дерева без гілки.
4.Яким членом речення виражається обставина,означення,додаток?
5.Написати два додатки,два означення і дві обставини.
6.Переписати речення,підкреслити головні й другорядні члени речення.
Я доїхала до табору успішно! У перший день пройшов теплий літній дощик. Але вже ввечері була чудова погода.Уранці другого дня сонечко пригрівало як ніколи. Після сніданку ми пішли до моря купатися. Водичка була теплою і ніжною.
5 клас. Тематичне оцінювання №2
1.Переписати словосполучення,знайти головне і залежне слово,поставити питання.
Ранкова зоря,побачити здалеку,барвистий килим,вийти на галявину,кленовий листок,сісти на пеньок,різко повернути.
2.Переписати слова,поставити потрібні букви.
Н…оцінен…ий,пр…кмета,у ка…ці,ставл…ння,н…чесний,щеб…т,пр…міс…кий,століт…я.
3. Переписати речення,підкреслити підмет і присудок.
1) Дерево пізнається за плодами. 2) Дерево з глибоким корінням
менше боїться вітру. 3) Кора дерево береже. 4) Нема дерева без гілки.
4.Яким членом речення виражається обставина,означення,додаток?
5.Написати два додатки,два означення і дві обставини.
6.Переписати речення,підкреслити головні й другорядні члени речення.
Я доїхала до табору успішно! У перший день пройшов теплий літній дощик. Але вже ввечері була чудова погода.Уранці другого дня сонечко пригрівало як ніколи. Після сніданку ми пішли до моря купатися. Водичка була теплою і ніжною.
5 клас. Тематичне оцінювання №4
1.Переписати діалог,поставити необхідні розділові знаки.
Нарешті Чорнокоса мати спитала:
Ким же став твій син?
Видатним музикантом з гордістю мовила Білокоса.Він користується величезним успіхом, його ім’я відоме багатьом, він має успіхи за кордоном.
А твій син ким став спитала Білокоса.
Хліборобом. Він оре землю і сіє хліб збирає урожай і знову оре землю сіє і знову збирає. У сина сім’я двоє дітей.
А, щастя тебе обминуло сказала Білокоса Твій син став простим селянином, яких мільйони...
2.Переписати речення з прямою мовою,поставити всі розділові знаки.
Мені подобається міркувати про майбутнє сказала Оленка
Чому ти не кажеш правду закричала бабуся
Мама сказала Дмитрику чому ти зажурився
Марійка сказала радісно Який прекрасний день
3.Скласти речення з прямою мовою за схемою.
1) А: «П». 2) А: «П?».
3) «П?» — а. 4) «П»,— а.
5 клас. Тематичне оцінювання №4
1.Переписати діалог,поставити необхідні розділові знаки.
Нарешті Чорнокоса мати спитала:
Ким же став твій син?
Видатним музикантом з гордістю мовила Білокоса.Він користується величезним успіхом, його ім’я відоме багатьом, він має успіхи за кордоном.
А твій син ким став спитала Білокоса.
Хліборобом. Він оре землю і сіє хліб збирає урожай і знову оре землю сіє і знову збирає. У сина сім’я двоє дітей.
А, щастя тебе обминуло сказала Білокоса Твій син став простим селянином, яких мільйони...
2.Переписати речення з прямою мовою,поставити всі розділові знаки.
Мені подобається міркувати про майбутнє сказала Оленка
Чому ти не кажеш правду закричала бабуся
Мама сказала Дмитрику чому ти зажурився
Марійка сказала радісно Який прекрасний день
3.Скласти речення з прямою мовою за схемою.
1) А: «П». 2) А: «П?».
3) «П?» — а. 4) «П»,— а.
5 клас. Тематичне оцінювання №4
1.Переписати діалог,поставити необхідні розділові знаки.
Нарешті Чорнокоса мати спитала:
Ким же став твій син?
Видатним музикантом з гордістю мовила Білокоса.Він користується величезним успіхом, його ім’я відоме багатьом, він має успіхи за кордоном.
А твій син ким став спитала Білокоса.
Хліборобом. Він оре землю і сіє хліб збирає урожай і знову оре землю сіє і знову збирає. У сина сім’я двоє дітей.
А, щастя тебе обминуло сказала Білокоса Твій син став простим селянином, яких мільйони...
2.Переписати речення з прямою мовою,поставити всі розділові знаки.
Мені подобається міркувати про майбутнє сказала Оленка
Чому ти не кажеш правду закричала бабуся
Мама сказала Дмитрику чому ти зажурився
Марійка сказала радісно Який прекрасний день
3.Скласти речення з прямою мовою за схемою.
1) А: «П». 2) А: «П?».
3) «П?» — а. 4) «П»,— а.