Дата_______________________
Лексична тема: « Меблі»
Завдання вихователям |
Індивідуальні завдання з дітьми та рівень виконання завдань |
|
|
1._______________________________ 2._______________________________ 3._______________________________ 4._______________________________ 5._______________________________ 6._______________________________ |
|
|
1._______________________________ __________ 2._______________________________ __________ 3._______________________________ __________ 4._______________________________ __________ 5._______________________________ __________ 6._______________________________ __________ |
|
|
1._______________________________ __________ 2._______________________________ __________ 3._______________________________ __________ 4._______________________________ __________ 5._______________________________ __________ 6._______________________________ __________ |
|
|
1._______________________________ __________ 2._______________________________ __________ 3._______________________________ __________ 4._______________________________ __________ 5._______________________________ __________ 6._______________________________ __________ |
|
|
1._______________________________ __________ 2._______________________________ __________ 3._______________________________ __________ 4._______________________________ __________ 5._______________________________ __________ 6._______________________________ __________ |
Навчання грамоти: Звук та літера Г. Поняття про приг. звуки, схеми приг. звука. Добирати слова із звуком Г. Визначати місце звука Г в словах. Звуковий аналіз чотирьохскладових слів. Ознайомити з літерою Г, правила написання. Вчити читати слова з літерою Г.