Тема . Розв'язування показникових рівнянь та нерівностей. Мета: узагальнити та систематизувати знання і вміння учнів із теми «Показникова функція»: властивості показникової функції, способи розв'язання показникових рівнянь і нерівностей; перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми, вміння користуватися вивченим матеріалом; розвивати активність, прагнення до пошуку оптимальних рішень, вміння швидко орієнтуватися в різних ситуаціях; формувати вміння та навички аналізувати, узагальнювати, систематизувати; сприяти активізації розумової діяльності учнів, прищеплювати любов до математики; виховувати наполегливість у досягненні мети, дисципліно- ваність, вміння раціонально використовувати час уроку. Розум полягає не лише у знанні, але й у вмінні застосовувати ці знання. Арістотель
Запитання команді 1. 1. 9,80 2. у=ах . При а>1 функція … 3. 51/3 · 52/3 = 4. Множина значень х, для яких визначені значення у(х), називається … 5. Область визначення показникової функції …… 6. (1/3)-2 = 7. Метод розв'язування рівняння 3х+1 – 3х-2 = 26 8.Розв'яжіть нерівність 3х < 34 9. 3х = 1, х = 10.Чи зростає функція у = (0,5)х
Запитання для команди 2 1. 3-2 = 2. Вкажіть точки перетину графіка функції у = ах з віссю абсцис 3. Через яку точку обов'язково пройде графік функції у = ах ? 4. Множина значень показникової функції … 5. а>1, ах1>ах2 . Порівняйте х1 і х2 6. Обчисліть 63 · 6-2 = 7. Порівняйте числа π -3 і 1 8. Метод розв’язування нерівності 3 · 9х + 11 · 3х – 4 < 0 9. 6250,5 = 10. Чи зростає функція у =(√ 5 ) х
Раунд 4 «Практикум» Алгоритм розв’язування показникових нерівностей Зведемо обидві частини нерівності до спільної основи Встановимо : чи є функція зростаючою чи спадною. Врахуємо монотонність функції з даною основою, складемо нерівність із показників степенів. Розв’яжемо одержану нерівність. Запишемо відповідь