Завдання на відповідність з математики для учнів 6 класів з теми: "Раціональні числа та дії над ними".

Про матеріал

Завдання на відповідність з теми: "Раціональні числа та дії над ними.

Додатні і від'ємні числа.

Координатна пряма.

Цілі числа. Раціональні числа.

Модуль числа.

Порівняння чисел".

Перегляд файлу

Завдання на відповідність з математики для учнів 6 класів з теми:

 « Раціональні числа та дії над ними».

1. Установіть відповідність між точкою (1-4) і її координатою (А-Д)

         В              К      M                       А    

                             

                                              0      1                                          х

 

Точки

Координати

1.

А

А) -4

2.

К

Б) -1

3.

В

В) 2

4.

М

Г) 4

 

 

Д) -2

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

2. Установіть відповідність між точкою (1-4) і її координатою (А-Д)

                 F       Д                                 С               Р

                             

                                              0      1                                       х

 

Точки

Координати

1.

С

А) -4

2.

Д

Б) -3

3.

Р

В) 4

4.

F

Г) 2

 

 

Д) -2

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

3. Установіть відповідність між нерівністю (1-4) та кількістю усіх цілих чисел, для яких виконується умова:

 

Нерівність

Кількість усіх цілих чисел, для яких виконується умова

1.

< 4

А) 4

2.

< 1

Б) 5

3.

< 2,53

В) 1

4.

< 2

Г) 3

 

 

Д) 7

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

4.  Установіть відповідність між нерівністю (1-4) та кількістю усіх цілих чисел, для яких виконується умова:

 

Нерівність

Кількість усіх цілих чисел, для яких виконується умова

1.

< 3

А) 8

2.

<

Б) 3

3.

< 5

В) 5

4.

< 1,9

Г) 9

 

 

Д) 1

                                                                                          А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5. Розв’яжіть рівняння. Установіть відповідність між кожним рівнянням (1-4) та його коренями (А-Д):

 

Рівняння

Корені

1.

- 0,3 = 2

А) -1,8; 1,8

2.

4 + = 6

Б) розв’язків немає

3.

= 0

В) -1

4.

2 - 1,6 = 2

Г) -2; 2

 

 

Д) -2,3; 2,3

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

6. Розв’яжіть рівняння. Установіть відповідність між кожним рівнянням (1-4) та його коренями (А-Д):

 

Рівняння

Корені

1.

+ 1 = 5

А) 1,8

2.

- 3 = 2

Б) -1,8; 1,8

3.

= 0

В) 1

4.

4 -2 = 0,4

Г) -5; 5

 

 

Д) -4; 4

                                                                                                А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

7. До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження:

 

 

Початок речення

Закінчення речення

1.

Невід’ємні числа

А) натуральні, протилежні їм і число 0

2.

Недодатні числа

Б) усі від’ємні числа

3.

Цілі числа

В) усі від’ємні числа і нуль

4.

Раціональні числа

Г) усі додатні числа і нуль

 

 

Д) цілі і дробові числа

                                                                                                А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

8. До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження:

 

Початок речення

Закінчення речення

1.

Протилежні числа

А) протилежне йому додатне число

2.

Модуль від’ємного числа

Б) додатне число

3.

Модуль додатного числа

В) відстань від початку координат до точки з заданою координатою

4.

Модуль числа

Г) додатне число і число 0

 

 

Д) два числа, що відрізняються одне від одного лише знаком

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

9. Знайдіть значення виразів. Установіть відповідність між виразом (1- 4)  та його значенням (А-Д).

 

 

 

Вираз

Значення виразу

1.

14-*

А) 1,8

2.

- 4,2

Б) 6,54

3.

* 1,3 - 1

В) 5,8

4.

- 0,2

Г) 13,3

 

 

Д) 13,48

                                                                                                А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

10. Знайдіть значення виразів. Установіть відповідність між виразом (1- 4)  та його значенням (А-Д).

 

Вираз

Значення виразу

1.

- 0,1

А) 11,4

2.

* - 4

Б) 15,92

3.

- *

В) 1

4.

19 +

Г) 6,9

 

 

Д) 12,32

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

11. Розв’яжіть рівняння. Установіть відповідність між кожним рівнянням  (1- 4)  та його коренями (А-Д).

 

 

Рівняння

Корені рівняння

1.

= 1

А) -4; 7

2.

- 6 = 0

Б) -1; 3

3.

= 2

В) -3; 9

4.

- 3,5 =2

Г) 1; 2

 

 

Д) -7; 4

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

12. Розв’яжіть рівняння. Установіть відповідність між кожним рівнянням  (1- 4)  та його коренями (А-Д).

 

Рівняння

Корені рівняння

1.

= 6

А) -1,4; 4,6

2.

= 2,7

Б) - ;

3.

6,5 + = 8,1

В) 1,4; 4,6

4.

=

Г) -0,65; 2,05

 

 

Д) -10; 2

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

13. Між парами чисел (1 - 4) поставте знак (А-Д), щоб отримати вірну нерівність:

 

Пари чисел

Знак

1.

-0,09 і -0,1

А) >

2.

7,09 і 7,1

Б) <

3.

-5,17 і -5,172

В) =

4.

-12,3 і -12,29

Г)

 

 

Д)

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

14. Між парами чисел (1 - 4) поставте знак (А-Д), щоб отримати вірну нерівність:

 

Пари чисел

Знак

1.

-1,08 і -1,1

А)

2.

4,08 і 4,2

Б) <

3.

-3 і -2,99

В) >

4.

-2,31 і -2,3

Г) =

 

 

Д)

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

15. Для заданих чисел (1-4) вкажіть назву множини (А-Д), до якої вони належать.

 

Числа

Назва множини

1.

10,5; +12; 15; +20; 24,1

А) додатні числа

2.

0; 1; 2; 3; 4

Б) недодатні числа

3.

-10; -25; -35; -65; -100

В) від’ємні числа

4.

-4; -3; -2; -1; 0.

Г) натуральні числа

 

 

Д) невід’ємні числа

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

16. Для заданих чисел (1-4) вкажіть назву множини (А-Д), до якої вони належать.

 

Числа

Назва множини

1.

-25; -24; -23; -22; -21

А) додатні числа

2.

0; 3; 4; 5; 6

Б) недодатні числа

3.

-6; -5; -4; -3; 0

В) від’ємні числа

4.

1,2; +2; 10; +14,3; 27.

Г) невід’ємні числа

 

 

Д) натуральні числа

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

17. Установіть відповідність між нерівністю (1-4) та сумою всіх цілих додатних розв’язків нерівності (А-Д).

 

Нерівність

Сума всіх цілих додатних розв’язків нерівності

1.

-7,3 < x < 2,1

А) 21

2.

-5 < x < 9,7

Б) 28

3.

-3,8 < x < 8,3

В) 36

4.

-4 < x 7.

Г) 45

 

 

Д) 3

 

 

 

                                                                                              А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

18. Установіть відповідність між нерівністю (1-4) та сумою всіх цілих додатних розв’язків нерівності (А-Д).

 

Нерівність

Сума всіх цілих додатних розв’язків нерівності

1.

-5,4 < x < 3

А) 36

2.

-4 < x < 8,5

Б) 21

3.

-6,3 < x 5

В) 28

4.

-3 < x < 6,2.

Г) 15

 

 

Д) 3

                                                                                                А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

19. Установіть відповідність між числом (1-4) та цілими числами, між якими воно розташоване на координатній прямій в порядку зростання (А-Д).

 

Числа

 

1.

-0,89

А) 13; 14

2.

-5,24

Б) -1; 0

3.

-1,29

В) -2; -1

4.

13,85.

Г) -6; -5

 

 

Д) -7; -6

 

 

 

                                                                                             А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

20. Установіть відповідність між числом (1-4) та цілими числами, між якими воно розташоване на координатній прямій в порядку зростання (А-Д).

 

Числа

 

1.

-1,2

А) -1; -2

2.

-3,8

Б) 2; 3

3.

-11,95

В) -2; -1

4.

2,4.

Г) -12; -11

 

 

Д) -4; -3

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

21.  Для кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

 

Початок речення

Закінчення речення

1.

Із двох від’ємних чисел більшим є те

А) модуль якого дорівнює нулю

2.

Із двох від’ємних чисел меншим є те

Б) менше додатного

3.

Будь-яке додатне число

В) модуль якого більший

4.

Будь-яке від’ємне число

Г) більше від’ємного

 

 

Д) модуль якого менший

 

 

 

                                                                                                А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

22. Для кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

 

Початок речення

Закінчення речення

1.

Із двох від’ємних чисел більшим є те

А) лівіше, а більше - правіше

2.

Із двох від’ємних чисел меншим є те

Б) симетрично відносно початку відліку

3.

На координатній прямій більше число розташоване

В) зображення якого на координатній прямій міститься правіше

4.

На координатній прямій зображення протилежних чисел

Г) правіше, а менше - лівіше

 

 

Д) зображення якого на координатній прямій міститься лівіше

                                                                                               А     Б    В      Г    Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
1524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку