ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Про матеріал

Головною рисою сучасної парадигми освіти є перехід від концепції набуття знань, умінь і навичок, необхідних для діяльності в стандартних умовах, до концепції освіти, розвиваючого особистість дитини. І на сьогодні з найважливіших концептуальних положень оновлення змісту освіти стає компетентнісний підхід. Він сприяє подоланню традиційних когнітивних орієнтацій освіти і веде до нового бачення самого змісту освіти, його методів і технологій.

Оскільки здоров'я є однією з головних цінністю то освітня траєкторія повинна бути спрямована на формування у дитини здоров'язбережувальних компетентностей. Під здоров'язбереженням в освіті розуміється єдність медико-гігієнічних, валеолого-педагогічних заходів, спрямованих на збереження і поліпшення здоров'я дітей, зростання їх освіченості.

Здоров'язбережувальні компетентність визначається готовністю і здатністю дитини самостійно вирішувати завдання, пов'язані з підтриманням, зміцненням і збереженням здоров'я.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з математики 5 клас. Тема «Ділення» ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ Вчитель: Кузьменко Антоніни Михайлівни. Розробка вчителя математики та інформатики КЗ «Сєвєродонецької обласної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІІ ступенів». м. Сєвєродонецьк Луганської області 

Номер слайду 2

Актуальність теми. Актуальність теми дослідження. Головною рисою сучасної парадигми освіти є перехід від концепції набуття знань, умінь і навичок, необхідних для діяльності в стандартних умовах, до концепції освіти, розвиваючого особистість дитини. І на сьогодні з найважливіших концептуальних положень оновлення змісту освіти стає компетентнісний підхід. Він сприяє подоланню традиційних когнітивних орієнтацій освіти і веде до нового бачення самого змісту освіти, його методів і технологій. Оскільки здоров'я є однією з головних цінністю то освітня траєкторія повинна бути спрямована на формування у дитини здоров’язбережувальних компетентностей. Під здоров’язбереженням в освіті розуміється єдність медико-гігієнічних, валеолого-педагогічних заходів, спрямованих на збереження і поліпшення здоров'я дітей, зростання їх освіченості. Здоров'язбережувальні компетентність визначається готовністю і здатністю дитини самостійно вирішувати завдання, пов'язані з підтриманням, зміцненням і збереженням здоров'я. «Перш, ніж зробити дитину розумною і кмітливою - зробіть його здоровим»! Ж. Ж. Руссо. ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Номер слайду 3

Тема уроку: Ділення Мета уроку. Формувати розуміння визначення розподілу як дії зворотного до множення, повторити назви компонентів ділення; формувати вміння ділення багатозначних чисел і застосування властивостей ділення. Задачі уроку:1. Сприяти формуванню інтересу до математики, розвитку навичок самостійної роботи.2. Виховувати прагнення берегти своє здоров'я, вести здоровий спосіб життя.3. Розвивати уміння аналізувати отриману інформацію і робити відповідні висновки. Тип уроку: урок вивчення нового.

Номер слайду 4

Структура уроку Етап 0. Організаційний етап. Мета етапу: підготовка учнів до роботи, швидке включення учнів в діловий ритм. Методи і форми діяльності вчителя.- перевірити наявність підручників і письмового приладдя,- перевірити гігієнічні умови в класі. Види діяльності учнів. Учні готуються до уроку. Прийоми здоров'язбереження: перевірити гігієнічні умови в класі: температуру і свіжість повітря, освітленість класу і т.д. Час - 2 хв.

Номер слайду 5

Етап 1. Постановка цілі уроку. Мета етапу: мотивація учнів на вивчення нового матеріалу. Методи і форми діяльності вчителя. Усне повідомлення вчителя мети уроку, важливо підкреслити практичну значущість теми. Види діяльності учнів. Запис теми в зошит. Прийоми здоров'язбереження: мотивація дітей на вивчення нового матеріалу і підвищення інтересу до досліджуваного матеріалу. Час - 1 хв.

Номер слайду 6

Мета етапу: підготовка до основного етапу занять. Методи і форми діяльності вчителя. Аудіовізуальний метод (поєднання словесного і наочного). На екрані мультимедійної установки презентація. Види діяльності учнів. Уміння слухати пояснення вчителя. ЕТАП 2. ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ПОПЕРЕДНІХ УРОКІВ. Час - 5 хв. Прийоми здоров'язбереження:- технічні засоби навчання застосовуємо відповідно до гігієнічних вимог;повторював правила здоров'я;- вироблення зовнішньої мотивації учнів: радість від активності під час фронтальної роботи.

Номер слайду 7

{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}809042401011010є`звдроо№655. стор. 112 . Підручник Тарасенкова

Номер слайду 8

Основні складові здорового способу життя: Правила здоров'я- Чисти зуби вранці і ввечері.- Мити руки перед їжею, після їжі і гри, обов'язково після туалету.- Мити фрукти перед їжею.- Носити чистий, охайний, за сезоном одяг.- Кожен день по розпорядку робити фізкультурну зарядку.

Номер слайду 9

ЕТАП 3. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. Мета етапу: забезпечення сприйняття, осмислення і первинного запам'ятовування знань. Методи і форми діяльності вчителя. Контроль вміння дітей слухати вчителя. Залучаємо дітей до активної розумової діяльності. Види діяльності учнів. Вироблення вміння слухати, вміння керувати своєю увагою. Прийоми здоров'язбереження :- вчитель стежить за правильною посадкою дітей під час письма, чергуванням поз дитини в залежності від виду роботи;- вчитель забезпечує позитивний вплив на емоційний стан учнів, як через зміст і форми викладання математичного навчального матеріалу;- вироблення внутрішньої мотивації: прагнення пізнати нове. Час - 10 хв.

Номер слайду 10

a : b = cділенедільникчасткаа : b = сb c = a. Поділити одне число на інше означає знайти третє число, яке в добутку з другим дає перше.

Номер слайду 11

10 : 1 = ...1073 : 1 = ...73288 : 1 = ...228a : 1 = а. При діленні будь якого числа на один –отримуємо теж саме число. Ділити на нуль не можно

Номер слайду 12

a : a = 110: 10 = ...100 : 100 = ...534 : 534 = ...1 При діленні числа само на себе завжди одержимо одиницю

Номер слайду 13

0 : а = 0a = 0 При діленні нуля на будь-яке відмінне від нуля число, отримуємо нуль.0 : 48 = ...0 : 12 = ...0 : 99 = ...0

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка. Мета етапу: зняття статичної напруги. Методи і форми діяльності вчителя. Вчитель показує вправи. Час - 2 хв. Встали рівно біля парт. Починаємо наш старт. Руки вгору, руки вниз,Подивились пильно скрізь. Головою покрутили, Потім разом всі присіли. Піднялись, понагинались І здоровими зостались. 

Номер слайду 15

Етап 4. ПЕРВИННА ПЕРЕВІРКА РОЗУМІННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. Мета етапу: вироблення умінь щодо застосування знань і раціональних способів вирішення. Методи і форми діяльності вчителя. Самостійне вирішення завдань. Час – 10 хв. Прийоми здоров'язбереження :- вчитель стежить за правильною посадкою дітей під час письма, чергуванням поз дитини в залежності від виду роботи;- вчитель після виконання завдань зі здоров’язбережувальним змістом робить висновок про необхідність для кожної людини здорового способу життя;- підтримка позитивного настрою учнів. Час – 15 хв.

Номер слайду 16

ДІЛЕНЕ11172935 ДІЛЬНИК21527 ЧАСТКА98428543х = 11172 : 98?х?х = 11 Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.хх = 935 : 85х = 114

Номер слайду 17

ДІЛЕНЕ11172935 ДІЛЬНИК21527 ЧАСТКА98428543?х???х11411хх = 215 42х = 9030 Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільникхх = 27 43х = 116190301161

Номер слайду 18

Вітаміни

Номер слайду 19

Виконайте дію ділення та дізнаєтесь, яка кількість вітамінів потрібна кожній дитині на добу:      {93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}а120026444010000003200 175450в2013211500000253а:в. Вітаміни. В6 В2 В3 В1 ВССРНАУКОВЕЦЬ     

Номер слайду 20

Час – 1 хв. Фізкультхвилинка. Вправи для зняття напруги очей. Методи і форми діяльності вчителя. Учитель показує вправи. Види діяльності учнів. виконання вправ. Прийоми здоров'я збереження : зняття напруги очей.

Номер слайду 21

Мета етапу: забезпечення засвоєння нових знань і способів дій на рівні застосування у зміненій ситуації, навчання роботі в групі. Методи і форми діяльності вчителя. Інтелектуальне стимулювання (виконання творчого практичного завдання). Форма: практична робота в групах. Види діяльності учнів. Практична самостійна робота в групах, для організації якої одна пара учнів пересідає до другої пари учнів, розгорнувши при цьому свої стільці.          ЕТАП 5. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, ОТРИМАНИХ НА УРОЦПрийоми здоров'язбереження :- зміна пози і переміщення дітей за загальний стіл призводить до зняття статичної напруги і сприяє профілактиці гіподинамії;- вчитель підкреслює практичну значимість роботи, яку належить виконувати учням;- робота в групах - це ділове співробітництво учнів. Між групами встановлюється невелике суперництво, яке стимулює необхідне досягнення результату. Час-7 хв

Номер слайду 22

Знайдіть значення виразу

Номер слайду 23

Розв'яжіть задачу

Номер слайду 24

Етап 6. Підведення підсумків Мета етапу: підведення підсумків уроку. Діти, сьогодні я з Вами поділилася новими знаннями по темі «Ділення». У житті можна поділитися багатьма речами, тільки здоров'ям неможливо ділитися. Дуже важливо берегти своє здоров'я. А що Ви сьогодні дізналися на уроці?А яку людину можна вважати здоровим? (Відповіді учнів). Здорова людина - це така людина, яка життєрадісно й охоче виконує обов'язки, покладені на неї життям, і повністю реалізує свої фізичні та розумові здібності. Від чого ж залежить наше здоров'я? Залежить воно від нас? (Відповіді учнів). Час-2 хв

Номер слайду 25

ПАМ`ЯТАЙЗдоров'я залежить від:

Номер слайду 26

Д/з. П. 13, стор113 № 468; 470. Дякую за урок!Будьте здорові!!!Творче завдання: підготувати до наступного уроку загадки про здоровий спосіб життя.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гра Гра \\ацйуаьлдуц
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
2368
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку