Завдання
теоретичного туру
І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
8 -9 клас
1 |
При виконанні мережок у тканині підрізають нитки в напрямку. |
|||
|
|
|||
2
|
Ширина закріпки мережки залежить. |
|||
1) від товщини ниток тканини; 2) ширини мережки; 3) ширини тканини;
|
|
|||
3 |
Який сировинний матеріал використовують для виготовлення шовку. |
|||
|
|
|||
4 |
Які з машин використовують для пошиття одягу. |
|
||
1) трамвай 2) швейна машина 3) м’ясорубка 4) екскаватор |
|
|||
5 |
Який вид переплетення зображено на малюнку. |
|
||
|
А - Б - В -
|
|||
6 |
Який вид оздоблення зображено на малюнку. |
|||
1) кант; 2) рюші; 3) тасьма; 4) мереживо.
|
|
|||
7 |
Знайди мірки необхідні для побудови креслення прямої спідниці. |
|||
|
|
|||
8 |
Знайди відповіднісь. Який вид орнаменту зображений на малюнку |
|||
1 2 3 4 А - рослинний; Б - геометричний; В - зооморфний; Г - антропоморфний. |
А - Б - В - Г -
|
|||
9 |
Умовні позначення режиму прасування шовкових тканин. |
|||
|
|
|||
10 |
Об’єкт проектування це – |
|||
А - виріб, що виготовляється; Б - виріб побачений в інформаційних джерелах; В - виріб (послуга), що необхідно створити; Г - виріб, що сподобався.
|
|
|||
11 |
З чого починається виконання творчого проекту. |
|||
А пошуку інформації; Б виявлення проблеми; В виготовлення виробу; Г творчого задуму.
|
|
|||
12 |
На якому етапі проектування виконується економічне обґрунтування виробу: |
|||
а - організаційно-підготовчий; б – конструкторський; в – технологічний; г – заключний;
|
|
|||
13 |
Установіть відповідність між умовними позначеннями мірок і правилами їх знімання. |
|||
А горизонтально навколо стегон із урахуванням виступу живота.; Б горизонтально навколо тулуба по самому вузькому місцю фігури; В по середині спини від лінії талії вниз до бажаної довжини.;
|
Дв - От - Ос -
|
|||
14 |
Установіть відповідність між ознаками спідниць: |
|||
А) за призначенням; 1) максі, міді, міні; Б) за довжиною; 2) повсякденні, святкові, домашні; В) за покроєм; 3) прямі, клинові, конічні; Г) за силуетом; 4) прямі, трапецієподібні, розширені донизу; завужені до низу; Д) за фасоном. 5)одно- або двошовна, зі складками, у зборку, на кокетці. |
А - Б - В - Г - Д - |
|||
15 |
Розрахуйте необхідну кількість тканини для пошиття спідниці, якщо ширина тканини 140 см , Дв = 60 см, С т = 32 см, Сс = 45 см.
|
|||
16 |
Будова швейної машинки. |
|
||
|
|
|
||
Виконати моделювання спідниці.
Відповіді
до завдань теоретичного туру
І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання
(обслуговуючі види праці)
8-9 клас
Б - саржеве
В – сатинове
Б - 3
В - 2
Г – 4
Сс - А
Ст – Б
Б - 1
В - 3
Г - 4
Д - 5
60+64+15=139 см
16. Будова швейної машини.
1 — рейковий механізм;
2 — притискна лапка;
3 — човниковий механізм;
4 — засувна пластина;
5 — нитконапрямляч;
6 — платформа;
7 — стояк;
8 — регулятор довжини стібка;
9 — махове колесо;
10 — моталка;
11 — котушковий стержень; 12 — рукав;
Моделювання спідниці.