Завдання теоретичного туру І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці) 8 -9 клас

Про матеріал
Завдання може використати вчитель трудового навчання для проведення І етапу шкільної олімпіади.
Перегляд файлу

Завдання

теоретичного туру

І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання

(обслуговуючі види праці)

8 -9 клас

1

При виконанні мережок у тканині підрізають нитки в напрямку.

  1. вертикальному;
  2. горизонтальному;
  3. діагональному.
  4. будь-якому

 

2

 

Ширина закріпки мережки залежить.

1) від товщини ниток тканини;

2) ширини мережки;

3) ширини тканини;

 

 

3

Який сировинний матеріал використовують для виготовлення шовку.

  1. льон;
  2. шовк-сирець;
  3. бавовна;
  4. шерсть.

 

 

4

Які з машин використовують для пошиття одягу.

 

1) трамвай

2) швейна машина

3) м’ясорубка

4) екскаватор

 

5

Який вид переплетення зображено на малюнку.

 

 

 https://www.sites.google.com/site/prakticeskierabotymdk0101/_/rsrc/1398310924348/home/tema-2-tekstilnye-tovary/pr-2-1-vidy-perepletenij-tkanej/3.png

 

А -

Б  -

В -

 

6

Який вид оздоблення зображено на малюнку.

                 1) кант;                                                      

                 2) рюші;                             

3) тасьма;  

4) мереживо.

 

https://cs2.livemaster.ru/storage/7b/d4/3948136446f0dab22d61a27ef93r--raboty-dlya-detej-pyshnaya-naryadnaya-sirenevaya-yubka-dlya-d.jpg

 

 

7

Знайди мірки необхідні для побудови креслення прямої спідниці.

  1. зріст – обхват грудей – обхват стегон;
  2. довжина виробу – обхват стегон- обхват талії;
  3. зріст – обхват грудей – довжина виробу;
  4. довжина виробу - обхват грудей– обхват стегон.

 

 

8

Знайди відповіднісь. Який вид орнаменту зображений на малюнку

https://cf2.ppt-online.org/files2/slide/w/ws5luFLhEZOHzVfi6Urm9o2D3BWpAaKICXR1k8xjP/slide-5.jpghttps://ds05.infourok.ru/uploads/ex/0639/0004e838-ebd8d289/640/img7.jpg

 

        1                                       2                    3                             4

 А - рослинний;        

 Б - геометричний;               

 В - зооморфний;

 Г - антропоморфний.

 

А  -

Б   -

В  -

Г  -

 

 

 

9

Умовні позначення режиму прасування шовкових тканин.

 

 

 

 

 

10

Об’єкт проектування це –

А - виріб, що виготовляється;

Б - виріб побачений в інформаційних джерелах;

В - виріб (послуга), що необхідно створити;

Г - виріб, що сподобався.

 

 

 

 

 

 

11

З чого починається виконання творчого проекту.

А пошуку інформації;

Б виявлення проблеми;

В виготовлення виробу;

Г творчого задуму.

 

 

12

На якому етапі проектування виконується економічне обґрунтування виробу:

а - організаційно-підготовчий;

б – конструкторський;

в – технологічний;

г – заключний;

 

 

13

Установіть відповідність між умовними позначеннями мірок і правилами їх знімання.

А  горизонтально навколо стегон із урахуванням виступу живота.;

Б   горизонтально навколо тулуба по самому вузькому місцю фігури;

В   по середині спини від лінії талії вниз до бажаної довжини.;

 

  Дв -

  От -

  Ос -

 

14

Установіть відповідність між ознаками спідниць:

 А)  за призначенням;            1) максі, міді, міні;

 Б)  за довжиною;                   2) повсякденні, святкові, домашні;

 В)  за покроєм;                      3) прямі, клинові, конічні;         

 Г)  за силуетом;                     4) прямі, трапецієподібні, розширені

                                                   донизу;  завужені до низу;

Д) за фасоном.                            5)одно- або двошовна, зі складками, у                                    зборку, на кокетці.

А  -

Б  -

В  -

Г  -

Д  -

15

Розрахуйте необхідну кількість тканини для пошиття спідниці, якщо ширина тканини 140 см , Дв = 60 см, С т = 32 см, Сс = 45 см.

 

16

Будова швейної машинки.

 

 

 

 

https://subject.com.ua/textbook/work/6klas_3/6klas_3.files/image332.jpg

 

 

 

 

 

 

Виконати моделювання спідниці.

 

 

 

https://pandia.ru/text/81/289/images/img16_6.pnghttp://lecalo.kuznk.ru/image/lecalo/skirt/6/model_skirt39.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

до завдань теоретичного туру

І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання

(обслуговуючі види праці)

8-9 клас

  1.   2
  2.   1
  3.   2
  4.   2
  5. А - полотняне

Б - саржеве

В – сатинове

  1.  2
  2.  2
  3.   А - 1

  Б - 3

  В - 2

  Г – 4

  1. 3
  2.  А
  3.   Г
  4.   2
  5.  Дв – В

Сс -  А

Ст –  Б

  1.   А  - 2

  Б  - 1

  В  - 3

  Г  - 4

  Д  - 5

  1.   Дв+ От+15

  60+64+15=139 см

16. Будова швейної машини.

1 — рейковий механізм;

2 — притискна лапка;

3 — човниковий механізм;

4 — засувна пластина;

5 — нитконапрямляч;

6 — платформа;

7 — стояк;

8 — регулятор довжини стібка;

9 — махове колесо;

10 — моталка;  

11 — котушковий стержень; 12 — рукав;

 

 

 

 

 

Моделювання спідниці.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Зубик Наталія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фадеев Александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Костак Мар`яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 серпня 2019
Переглядів
42057
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку