Завдання з геометричними фігурами

Про матеріал
Завдання з геометричними фігурами значною мірою впливають на розвиток образного і конструктивного мислення, адже розв’язуючи такі завдання відбувається збагачення емоційного та чуттєвого досвіду дитини, формування сенсорної культури (розрізнення форм, кольорів, розмірів тощо), сприяння розвитку основних психічних процесів (сприймання, пам’ять, увага, мислення, мовлення) та пізнавальних здібностей (допитливість, винахідливість, раціональність)
Перегляд файлу

Завдання з геометричними фігурами

Завдання з геометричними фігурами значною мірою впливають на розвиток образного і конструктивного мислення, адже розв’язуючи такі завдання відбувається збагачення емоційного та чуттєвого досвіду дитини, формування сенсорної культури (розрізнення форм, кольорів, розмірів тощо), сприяння розвитку основних психічних процесів (сприймання, пам’ять, увага, мислення, мовлення) та пізнавальних здібностей (допитливість, винахідливість, раціональність)

При вирішенні таких завдань мислення дітей стає більш гострим і вони можуть аналізувати, проводити порівняння, узагальнювати факти та робити висновки. Міркування учнів стають зрозумілими, переконливими, послідовними, логічними. Саме в процесі вирішення таких завдань найбільш природним шляхом учні можуть формувати елементи творчого математичного мислення.

 

Завдання 1 «Що зайве і чому?»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованою на ньому схемою. Завдання учня визначити, що зайве у кожному з квадратів та обґрунтувати свою відповідь.

 

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\13.jpg

 

Завдання 2. Судоку

Необхідно заповнити вільні клітинки запропонованими фігурами так, щоб в кожному рядку, в кожному стовпці і в кожному малому квадраті, кожна фігура зустрічалася лише один раз.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\14.jpg

 

Завдання 3. «Заповни таблицю»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованою на ньому таблицею Завдання учня правильно заповнити порожні клітинки.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\15.jpg

Завдання 4. «Порахуй та запиши»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованою на ньому схемою Завдання учня правильно порахувати фігури та заповнити відповідні порожні клітинки.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\16.jpg

 

Завдання 5. «Порахуй та розфарбуй»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованою на ньому схемою Завдання учня правильно порахувати фігури та заповнити відповідні порожні клітинки.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\17.jpg

Завдання 6. «Збери на ниточку намисто»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованими на ньому намистинами Завдання зібрати на ниточку намисто за зразком

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\18.jpg

 

Завдання 7. «Знайди 2 однакові зображення»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованими на ньому намистинами Завдання учня знайти 2 однакові зображення

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\19.jpg

 

Завдання 8. Склади частини у ціле

З’єднайте зазначені в таблицях дві частини деталей і намалювати фігури, що вийшли, в порожніх рамочках. (Деталі можна повертати в голові в будь-який бік, щоб знайти саме те положення, яке з’єднає ці деталі в одну геометричну фігуру)

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\20.jpg

 

Завдання 9. Цікаві фігури

Назвати фігури, з яких складаються картинки та розфарбувати їх зазначеними кольорами

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\21.jpg

Завдання 10. «Відремонтуй килимок»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованими на ньому різнобарвними килимками. Знайдіть необхідний клаптик для їх ремонту.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\22.jpg

 

Завдання 11. «Що зайве?»

Перед учнем знаходиться листок з надрукованими на ньому смужками з різними фігурами. Завдання учня знайти зайвий малюнок у кожному рядку.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\23.jpg

Завдання 12. Гра «Тетріс»

Перед учнем знаходиться листок з схемою та вирізані деталі з гри Тетріс. Завдання учня скласти деталі згідно схеми.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\24.jpg

Завдання 13. «Цифри і фігури»

Перед учнем знаходиться листок з цікавим прикладом з фігур. Завдання учня знайти, яке число буде замість знака питання.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\25.jpg

Завдання 14. «Будь уважним»

Перед учнем знаходиться листок з різними фігурами. Завдання учня знайти і порахувати фігури. Результат записати у відповідні комірки.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\28.jpg

Завдання 15. «Квіточки»

Знайдіть на малюнку усі трикутники, прямокутники, ромби та круги і розфарбуйте за зразком.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\27.jpg

Завдання 16. Накладання фігур

У кожному із завдань три кольорові фігури, які необхідно послідовно (в умі) накласти одна на одну, та після знака «=» намалювати результат накладання.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\29.jpg

 

Завдання 17. «Відремонтуй квадрат»

З’єднай деталі так, щоб отримати цілий квадрат.

C:\Users\1\OneDrive\Робочий стіл\Формування креативного мислення на уроках математики в початкових класах\Рисунки\26.jpg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 грудня 2022
Переглядів
2299
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку