Теми уроків з української мови та завдання для 8-Б класу
58 |
Розділові знаки при прямій мові. Синонімічність різних способів передачі прямої мови. |
1 |
27.04 |
|
59 |
Заміна прямої мови непрямою. Контрольне аудіювання |
1 |
30.04 |
|
60 |
Цитата як спосіб передачі чужого мовлення. Розділові знаки при цитаті. |
1 |
04.05 |
|
61 |
Діалог і полілог. Розділові знаки в діалозі та полілозі (повторення). Інтонація речень з прямою мовою, діалогом. |
1 |
07.05 |
|
Завдання 27.04
Повторити параграф 38, виконати вправи 387.
Завдання 30.04
С. 178. Вивчити правило, виконати вправу 390.
Завдання 04.05
Вивчити параграф 39, виконати вправи 394.
Завдання 07.05
Вивчити параграф 40, виконати вправи 398 і тест, який я розміщу на сторінці 07.05.
Теми уроків з української літератури та завдання для 8-Б класу
58 |
Ю. Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. |
1 |
27.04 |
|
59 |
Ю. Винничук. «Місце для дракона». Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. |
1 |
30.04 |
|
60 |
Ю. Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. |
1 |
04.05 |
|
61 |
Український гумор В. Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. |
1 |
07.05 |
|
Завдання 27.04
С. 187- 195 читати, відповідати на питання.
Завдання 30.04
С. 196- 207 читати, відповідати на питання (1 з домашнього завдання письмово).
Завдання 04.05
Записати в зошити характеристику образів повісті-казки «Місце для дракона».
Виконати тест, який розміщу на сторінці 04.05.
Завдання 07.05
С. 208- 220 читати, відповідати на запитання.
Працюйте уважно, достатньо часу приділяйте для вивчення або повторення правил, звертайте увагу на винятки, обов’язково підкреслюйте орфограми.
Кожен тиждень надсилаєте виконані завдання мені у Вайбер.