Завдання з використання кубиків LEGO на уроках математики в початковій школі

Про матеріал
Деякі цікаві завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики. Мета використання LEGO для освіти — у візуалізації багатьох процесів. Кубики LEGO дозволяють перетворити числа, слова і поняття в реальні моделі, які можна чіпати, обговорювати, змінювати. Наприклад, на заняттях математики можливе вирішення завдань за допомогою LEGO: використання LEGO при вивченні складу числа, демонстрація відповідей при усному рахунку, побудова логічних ланцюжків, закономірностей, вивчення геометричного матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Завдання з використанням кубиків LEGO на уроках математики»ПідготувалаЄфименко Ірина. КИЇВ, 2019

Номер слайду 2

Історія ЛЕГО веде свій початок з 1932 року. У 1980 році в фірмі LEGO був відкритий освітній відділ, який почав розробку нової педагогіки і навчальних іграшок з математики, мов, конструювання.«Вчитися - граючи» - ось девіз компанії LEGO. Оле Кірк Крістіансен - засновник компанії

Номер слайду 3

Мета використання LEGO для освіти — у візуалізації багатьох процесів. Виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок LEGO, діти тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо.

Номер слайду 4

«Вчимося рахувати»

Номер слайду 5

Гра «Побудуй місто»Мета: вчити співвідносити цифру з кількістю предметів. Розвивати наочно – дійове та образне мислення. Обладнання: цеглинки конструктора LEGO, папір розкреслений на квадрати. Правило: Діти будують «будинки», використовуючи кількість блоків, яка відповідає числу в квадраті, а потім поміщає будівлю на ігрове поле.

Номер слайду 6

Використання LEGO при вивченні СКЛАДУ ЧИСЛА54+1,3+2,2+3,1+4,

Номер слайду 7

4+37=

Номер слайду 8

«Арифметичні приклади»

Номер слайду 9

ВІДПОВІДЬ:6475110

Номер слайду 10

Гра «Більше, менше»Мета: діти вчаться аналізувати, розвивають просторові поняття, уміння співпрацювати. Обладнання: цеглинки конструктора LEGO,картки з цифрами та знаками порівняння. Правила: будуємо дві вежі з блоків LEGO згідно заданий кількості. Правильну відповідь знаходимо дуже легко, порівнявши висоту

Номер слайду 11

Гра «Кориспондент»Мета: навчитися збирати й обробляти інформацію. Будувати діаграми. Виховувати творчий підхід до вирішення проблемних запитань. Розвивати вміння спілкуватися з однолітками, формулювати та ставити запитання. Обладнання: цеглинки конструктора LEGO кількох різних кольорів.

Номер слайду 12

«Графічні і математичні диктанти»Можна використовувати цеглинки як одного кольору, так і різних. Запитання до дітей після виконання завдання: На що схоже? Що вийшло? Скільки цеглинок використали? Якого кольору?

Номер слайду 13

«Симетрія»

Номер слайду 14

Використання LEGO при вивченні таблиці множення. Як приклад вивчення табличного множення числа 4. Нам знадобляться цеглинки ЛЕГО 2х2 Беремо один кубик LEGO з чотирма крапочками: 4 взяли один раз. Запис: 4х1=4 Беремо два кубики LEGO з чотирма крапочками: 4 взяли два рази (4х2=8)Беремо три кубики LEGO з чотирма крапочками: 4 взяли три рази (4х3=12)

Номер слайду 15

Розв’язування задач за допомогою LEGOЗАДАЧА5 учнів подарували своїм вчителям по 3 шоколадки кожному. Скільки всього шоколадок подарували вчителям?3+3+3+3+3=3х5=15(шт)5+5+5=5х3=15(шт)РОЗВ’ЯЗОК

Номер слайду 16

ВИСНОВКИ:використання LEGO на уроках математики дозволяє вчителеві показати як утворюються числа, порівняння їх; знайомити з арифметичними діями та сприяти формуванню обчислювальних навичок; познайомити зі складом числа і закріпити його; формувати і розвивати вміння складати і вирішувати завдання вивчених видів; розвивати логіку і мислення; розвивати пізнавальні процеси і комунікативні навички; розвивати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі і в площині; виховувати акуратність, колективізм, взаємодопомогу, розвивати творчі здібності дитини.

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
25 червня 2019
Переглядів
2573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку