Завдання з використанням технологій розвитку критичного мислення «Влучна сімка»

Про матеріал

Виконання завдань з використанням технологій розвитку критичного мислення, допоможе здобувачам освіти закріпити почуте, краще зрозуміти та усвідомити зміст і використати набуті знання у своєму житті.

Перегляд файлу

Завдання з використанням технологій розвитку

критичного мислення

«Влучна сімка»

Підготувала: Алла Козенко

Виконання завдань з використанням технологій розвитку критичного мислення, допоможе здобувачам освіти  закріпити почуте,  краще зрозуміти та усвідомити зміст і використати набуті знання у своєму житті.

  1. Ігри з картками «Калейдоскоп ідей»

(картки розрізаються)

Представники різних професій потрапляють до майстерень один одного. Які знаряддя праці вони там знаходять?

Наприклад: вчитель(ка) (або перукар(ка), лікар(ка), кухар(ка)) потрапив до майстерні будівельника. Які знаряддя праці він(вона) там знайшов(ла)? Де б вони знаходились у цій майстерні? Як би він(вона) їх використав(ла) у своїй діяльності?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. «А це чиє?» (на розвиток асоціативного мислення)

Вчитель(ка) показує картку з зображенням якогось, предмету, приладу або навіть явища,(або сам предмет, прилад, чи явище) а діти мають назвати до якої професії це належить.

 

  1. «Професійний сенкан»

Вчитель(ка) показує дітям картку з зображенням на ній людини чи предмета, що належить до тієї чи іншої професії, і пропонує скласти сенкан.

Сенкан – це неримований вірш з п’яти рядків.

Перший рядок – ключове слово;

Другий рядок – два прикметники (характеристика об’єкта);

Третій рядок – три рухи (дієслова пов’язаних з об’єктом);

Четвертий рядок – розкриття основної думки стосовно об’єкта, ставлення до об’єкта.  (чотири слова);

 П’ятий рядок – відображення ключового слова, перефразування змісту.

 

  1. «Кубування» для світу професій

Вчитель(ка) пропонує дітям дослідити предмет, що належить до тої чи іншої професії за допомогою кубика Блума. Предмет діти обирають зі скрині на дотик.

  1. Опиши – описати зовнішній вигляд предмета, вказати його колір, форму, розмір;
  2. Порівняй – цей предмет такий як…; цей предмет схожий на…;
  3. Встанови асоціацію – дивлячись на цей предмет я думаю про…;
  4. Проаналізуй – яким чином утворився цей предмет;
  5. Застосуй – де даний предмет можна застосувати у реальному житті;
  6. За і проти – що в цьому предметі дає користь а що шкодить. Моє ставлення до цього предмету.

 

  1. «Чарівна скринька професій»

Діти по черзі тримають невелику скриньку в якій заховано предмет. Вони можуть її крутити, трясти, нюхати, слухати як звучить. Потім задають запитання стосовно предмета, на яке вчитель(ка) відповідає «так» чи «ні». Коли діти вгадують що за предмет то мають озвучити до якої професії він належить.

 

  1. «Знатоки»

Вчитель(ка) показує дітям картку з зображенням людини тієї чи іншої професії. Дитина має поставити до зображеного на картці найцікавіше запитання. А інші мають відповісти.

Завдання можна виконувати в групах.

 

 

  1. «Живі малюнки» (робота в малих групах)

Вчитель(ка) роздає кожній групі  картки з зображенням професій. Діти у групі мають показати отриману професію іншим групам через пантоміму, міміку, жести, міні-сценки. А інші мають вгадати що за професія зображена на картці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Козенко Алла
Додано
20 серпня 2019
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку