Виконання завдань з використанням технологій розвитку критичного мислення, допоможе здобувачам освіти закріпити почуте, краще зрозуміти та усвідомити зміст і використати набуті знання у своєму житті.
Завдання з використанням технологій розвитку
критичного мислення
«Влучна сімка»
Підготувала: Алла Козенко
Виконання завдань з використанням технологій розвитку критичного мислення, допоможе здобувачам освіти закріпити почуте, краще зрозуміти та усвідомити зміст і використати набуті знання у своєму житті.
(картки розрізаються)
Представники різних професій потрапляють до майстерень один одного. Які знаряддя праці вони там знаходять?
Наприклад: вчитель(ка) (або перукар(ка), лікар(ка), кухар(ка)) потрапив до майстерні будівельника. Які знаряддя праці він(вона) там знайшов(ла)? Де б вони знаходились у цій майстерні? Як би він(вона) їх використав(ла) у своїй діяльності?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель(ка) показує картку з зображенням якогось, предмету, приладу або навіть явища,(або сам предмет, прилад, чи явище) а діти мають назвати до якої професії це належить.
Вчитель(ка) показує дітям картку з зображенням на ній людини чи предмета, що належить до тієї чи іншої професії, і пропонує скласти сенкан.
Сенкан – це неримований вірш з п’яти рядків.
Перший рядок – ключове слово;
Другий рядок – два прикметники (характеристика об’єкта);
Третій рядок – три рухи (дієслова пов’язаних з об’єктом);
Четвертий рядок – розкриття основної думки стосовно об’єкта, ставлення до об’єкта. (чотири слова);
П’ятий рядок – відображення ключового слова, перефразування змісту.
Вчитель(ка) пропонує дітям дослідити предмет, що належить до тої чи іншої професії за допомогою кубика Блума. Предмет діти обирають зі скрині на дотик.
Діти по черзі тримають невелику скриньку в якій заховано предмет. Вони можуть її крутити, трясти, нюхати, слухати як звучить. Потім задають запитання стосовно предмета, на яке вчитель(ка) відповідає «так» чи «ні». Коли діти вгадують що за предмет то мають озвучити до якої професії він належить.
Вчитель(ка) показує дітям картку з зображенням людини тієї чи іншої професії. Дитина має поставити до зображеного на картці найцікавіше запитання. А інші мають відповісти.
Завдання можна виконувати в групах.
Вчитель(ка) роздає кожній групі картки з зображенням професій. Діти у групі мають показати отриману професію іншим групам через пантоміму, міміку, жести, міні-сценки. А інші мають вгадати що за професія зображена на картці.