Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Здоров’я – найцінніший скарб

Про матеріал

Поглибити знання дітей про те, що для людини головне – це здоров’я. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров’я дітей, покращенню настрою.

Перегляд файлу

 

Пов’язане зображення

 

Тема. Здоров’я – найцінніший скарб.

 

Мета. Поглибити знання дітей про те, що для людини головне – це здоров’я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров’я дітей, покращенню настрою.

Розвивати вміння берегти здоров’я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки.

 Виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим.

 

Обладнання: демонстраційний матеріал (презентація, аудіо- та відео файли, уривок з мультфільму «Уроки тітоньки Сови»); комп’ютер, мультимедійна дошка, ілюстрації корисної їжі, пазли, конверти, пам’ятки.

 

Література.

1.Олена Шевчук. Основи здоров’я. – К.: Видавництво "шкільний світ", 2007. -112 с.

2.Навроцькі Г. Це треба знати всім: Навч. посіб. – К.: Дошкільник. 1998. 224 с.

3.Шевчук О. А. Валеологія. Розробки уроків для 5-7 класів. Метод. росіб. для вчителів та учнів. – Рівне.: Ліста, 2001. -200с.

Хід заняття

 

I.ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА (1хв).

- Доброго дня, діти.

- Сіли всі рівненько і приготувалися уважно слухати, адже тема нашої виховної години, і цікава, і корисна, і досить важлива.

 

II.ОСНОВНА ЧАСТИНА (30 хв)

-Діти, щоб дізнатися тему нашого виховного заняття нам потрібно подивитися мультфільм «Уроки тітоньки Сови» і сказати, яка ж тема виховної години.

 

1.Демонстрація мультфільму «Уроки тітоньки Сови».

- Діти, то чого нас навчала тітонька Сова?

-Так, правильно, вона розповідала нам, як бути здоровими.

-Отже, тема нашого виховного заняття «Здоров’я – найцінніший скарб».

 

2. Бесіда «Здоров’я – запорука успіху».

-Діти, ви знаєте, що всі люди на землі хочуть бути здоровими і щасливими.

Здорова людина - це щаслива людина, у неї міцний сон, хороший апетит, веселий настрій та гарний зовнішній вигляд.

7 квітня святкують Всесвітній день здоров’я, що відзначається щорічно.

Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя. Перш ніж починати планувати здоровий спосіб життя, потрібно знати основні його принципи: сон, ранкова зарядка, правильне харчування, дотримання особистої гігієни, режиму дня і обов’язково загартовування.

Здоровє може погіршитися за таких причин: 

-катастрофічне зниження фізичних навантажень і рухової активності дітей (наприклад при рекомендованій нормі 10 тис. кроків на добу деякі діти здійснюють лише 500);

-нераціональне харчування;

-хронічні стреси;

-згубні звички.

Людське здоров’я залежить:

на 20% від стан довкілля;

на 20% від спадковості;

на 10% від медичної допомоги;

на 50% від способу життя людини.

Як же ми можемо покращити своє здоров’я? 

По - перше має бути сбалансувати харчування, постійно слідкувати за своєю поставою, займатися фізичними вправами та спортом, якщо поганий зір – носити окуляри, загартовуватися, встановити режим сну та відпочинку, частіше бувати на свіжому повітрі, дотримуватися правил особистої гігієни .

 

 

 

 

3. Асоціативний кущ.

- Діти, а з яким словом у вас асоціюється слово здоров’я?

 

 

 

сон                   ЗДОРОВ’Я             спорт

 

 

зарядка       вітаміни       друзі

 

-Так, діти, правильно здоров’я – це і спорт, і правильне харчування, і дотримання режиму дня, і корисна їжа.

 4. Робота в групах. Гра «Склади прислів’я».

- Діти, зараз ми поділимося на групи і пограємо у гру «Склади прислів’я».

- У кожної групи на парті лежить конверт. У ньому  лежать розрізані слова з яких вам потрібно скласти прислів’я і пояснити, як ви його розумієте.

-Яка команда виконає першим завдання та і переможе.

(Здоровий не знає, який він багатий. Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий. Як про здоров’я дбаєш, так і маєш. Здоров'я мати – вік біди не знати.).

 

5. Гра « Корисні та шкідливі продукти».

-Діти, зараз ми пограємо у гру «Корисні та шкідливі продукти».

- На дошці зображені малюнки продуктів, ваше завдання розподілити їх на корисні та шкідливі та пояснити чому ви так вважаєте?

(На дошці зображені ілюстрації: яблуко, молоко, чіпси, сухарики, м'ясо, риба, газовані напої, помідор, кавун, майонез, гранат, картопля фрі, гамбургер, йогурт).

-Діти, ви правильно виконали завдання.

-І ми з’ясували, щоб зберегти своє здоров’я потрібно дійсно правильно харчуватися.

 

6. Робота в групах. Гра «Склади пазли».

- Діти, зараз ми знову  поділимося на три групи і пограємо у гру «Склади пазли».

-У вас на партах лежать пазли. Ваше завдання скласти їх і дізнатися, який казковий герой на ньому зображений?

- Чи можемо ми всіх героїв назвати здоровими і чому? (Тому що вони високі, сильні, красиві, спортивні.).

 

Результат пошуку зображень за запитом "ua картинки котигорошка"                 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "ua картинки Кирило Кожум'яка"                 Пов’язане зображення                   Пов’язане зображення

 Котигорошко       Кирило Кожум'яка         Три богатирі              Карлсон

– Подумайте, на кого з казкових героїв ви хотіли б бути схожими? Чому?

 

7.Гра «Рима».

 

-А зараз пропоную всім вам зіграти в гру «Рима».

- Я буду вам зачитувати вірш, а ви маєте продовжити його дібравши риму.

 

1.Щоб було усе в порядку,

Вранці робимо...(зарядку).

2.Свою ти силу покажи,

З водою кожен день... (дружи).

3. Потрібні організмові продукти,

Дуже корисні овочі та... (фрукти).

4. Дітям, дорослим дуже потрібно

Дихати часто свіжим... (повітрям).

 

III. ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ (3хв)

 

8. Гра «Коло здоров’я».

 

- Діти, а зараз ми перевіримо чи ведете ви здоровий спосіб життя погравши у гру «Коло здоров’я».

-Давайте, зробимо коло і по черзі будемо називати, що ми робимо задля того,  аби бути здоровими. Інші діти, якщо погоджуються з товаришем говорять: « Це – здорово!», а якщо ні, то розводять руками.

-Діти, правила зрозумілі усім? Тоді починаємо. Наприклад, я займаюся спортивним самбо.

-Це здорово. Далі ви…

 

9.Вправа «Поради як бути здоровими».

 

- Діти, кожному з вас я дарую пам’ятку - пораду, як бути здоровими.

- Давайте разом їх прочитаємо і завжди будемо прислухатися до цих порад.

1. Щоб міцне здоров'я мати,

Треба добре – добре знати

Дітям правила прості,

А за змістом – золоті!

2. Щоб нічого не боліло,

Полюбити треба мило!

Часто й чисто руки мити

Та охайному ходити.

3. Щоб здорові зубки мати,

Слід про них щоденно дбати:

Чистить, ротик полоскати

І твердого не кусати.

 

 

 

4. Овочі та фрукти мити,

Щоб ніколи не хворіти.

Бо мікроби щохвилини

– Так і липнуть до людини!

5. Та й волосся причесати.

Щоб красивий вигляд мати.

А в кишені кожну днинку

Носову носи хустинку.

6. Щоб здоровим довго жити,

Воду слід усім любити,

Мило, пасту, гребінець –

Будеш справжній молодець!

 

IV ВИСНОВОК (1хв)

 

-Діти, сьогодні ми з вами зясували, що здоров’я – це найбільший скарб для людини. Тому  бережіть його, зміцнюйте й примножуйте. Пам’ятайте, що ваше здоров’я – у ваших руках. Будьте здоровими! До побачення.

 

 

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку