Зірка Мензатюк"Новорічна пригода з відьмою".

Про матеріал
Конспект уроку з мовно-літературної галузі за програмою О.Савченко до підручника " Літературне читання"3 клас за темою: Зірка Мензатюк "Новорічна пригода з відьмою".
Перегляд файлу

Тема уроку: Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».                                                            Мета уроку: познайомити учнів з творчістю сучасної  української письменниці Зірки Мензатюк; розвивати  критичне мислення ; формувати читацькі навички; виховувати мовну етику.

Тип уроку: комбінований.

Форми і методи: групова,бесіда(евристичний),інтерактивні вправи: «Асоціативний кущ», «Передбачення», « Продовж речення», « Числова мозаїка», « Мікрофон».

Обладнання: портрет З.Мензатюк, інтерактивна дошка, аркуші паперу, новорічні репродукції,Тлумачний словник.

                                         Хід уроку

І.Організаційна частина.

Пролунав уже дзвінок,

Всіх покликав на урок,

Тож сідайте тихо ,діти,

Домовляймось - не шуміти.

На уроці - не дрімати,

А знання нові хапати!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Відгадайте загадку:

На веселім маскараді –

Співи, танці, біг та скік.

Завжди зустрічати раді

Гучне свято …(Новий рік).

2. Метод «Асоціативний кущ».

- Що у вас асоціюється зі словом – відгадкою? (Запишіть свої відповіді на аркушах паперу)

 Презентації відповідей учнів.

ІІІ. Засвоєння нових знань.

1.Повідомлення вчителя.

Сьогодні ми познайомимося з творчістю Зірки Мензатюк. Пригадайте,які твори цієї української письменниці ми читали в Хрестоматії сучасної української дитячої літератури. (Відповіді дітей).

Презентація на інтерактивній дошці « Життя і творчість Зірки Мензатюк).

2.Робота за підручником ст.62.

3.Вправа « Передбачення».

- Прочитайте назву тексту.

- Як ви вважаєте, про що буде розповідатися у тексті?

( Відповіді дітей).

4. Словникова робота.

Перестріла,пересваряться,дошкандибаю,зіщулилася,баляндраси.

5.Читання тексту за особами ст.62-64.

6. Гра «Числова мозаїка».

- Скільки разів намагався Василько повернути відьму додому?

7. Гра « Продовж речення».

1.- А в прогнозі сказано, що сьогодні…

2.- Вертайтеся! Бо вітер…

3.- Це дуже сумно - захворіти на …

4.- Заваріть собі кухлик чаю...

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

1.Метод « Мікрофон».

- До якого жанру належить даний текст?

- Чим сподобалася казка?

- Чи справдилися ваші передбачення?

- Що вас  найбільш здивувало у творі?

- Як називаються слова,які використовував Василько для переконання відьми?

- Які слова ви не зрозуміли?

2. Робота із Тлумачним словником.

3. Робота над прислів’ями.

- Поєднайте частини прислів’я та поясніть їх значення.

До уміння треба                                        і сам по мудрішаєш.

Вчи іншого  -                                              розум і терпіння.

4.Домашнє завдання.

Знайдіть і запишіть 2-3 прислів’я про значення знань в житті людини.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
681
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку