Конкурс «МІС КМІТЛИВІСТЬ» можна проводити між дівчатами(хлопці виступають у ролі ведучих або помічників учителя) з метою розвитку комбінованих здібностей, образного, логічного, просторового мислення, формування уміння аналізувати, узагальнювати, розвивати кмітливість, навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості, виховувати акуратність, увагу.
Конкурс «МІС КМІТЛИВІСТЬ»
Мета: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення,продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати, розвивати кмітливість, навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості, виховувати акуратність, увагу.
Конкурс № 1 «Шоколадка». (Участь беруть 10 учасниць)Усі ми знаємо, що …Тому розпочнемо ми наші змагання із солодкого подарунку − конкурсу «Шоколадка». Завдання конкурсу – з’їсти шоколадку. Хто не зможе справитися із завданням до кінця, той покине наш конкурс, тому що, найбільшу кількість балів(10) отримає той, хто швидше впорається із завданням ; другий результат – 9 балів, і т. д. Обладнання: шоколадки, серветки.
Конкурс № 2 «Розв’яжи рівняння». (Участь беруть 9 учасниць)Потрібно за 2 хв розв’язати якнайбільше тригонометричних рівнянь. За кожне правильно розв’язане рівняння – 2 бали, за частково правильне – 1 бал. Конкурс покидає той, у кого найменша кількість балів. Обладнання: папір, ручка.
Рівняння:
c
Конкурс № 3 «Анаграми». (Участь беруть 8 учасниць)За 1 хв потрібно скласти якнайбільше слів із даного слова(іменники у називному відмінку). Називаючи по порядку слова одна за одною, аж поки вони не закінчаться(за кожне слово 1 бал), визначиться той, хто покине конкурс(у кого найменша кількість балів). Обладнання: папір, ручки.
Конкурс № 4 «Показуха». (Участь беруть 7 учасниць)Дівчатам потрібно відгадати слова, які показуватимуть хлопці(всі слова будуть стосуватися предмету). За кожне правильно відгадане слово – 2 бали. Конкурс покидає той, у кого найменша кількість балів. Обладнання: аркуші із завданням.
Слова для показу: абсциса, арккосинус, бісектриса, вектор, висота, відсоток, гіпербола, гіпотенуза, синусоїда, дріб, знаменник, дискримінант, круг, паралелепіпед, периметр, площа, похила, проекція, радіан, рівняння, ребро.
Конкурс № 5 «Танграм». (Участь беруть 6 учасниць)Існує одна цікава гра, назва якої «Танграм». Для цієї гри використовують квадрат розміром см. Його розрізають на 7 частин, щоб отримати 7 геометричних фігур: 2 великих, 1 середній і 2 маленьких трикутники, квадрат і паралелограм. Із цих фігур можна скласти силуети різних тварин. Завдання: скласти фігурку із геометричних форм та наклеїти її на папір. Час виконання: 2хв. Максимальна кількість балів – 5 балів. Конкурс покидає той, у кого найменша кількість балів. Обладнання: квадрат «Танграм», папір, клей, серветки.
Конкурс № 5(ІІ варіант) «Мужність». За визначений час надути, щоб тріснули, як найбільше повітряних кульок. За кожну тріснуту кульку 2 бали. Конкурс покидає той, у кого найменша кількість балів. Обладнання: повітряні кульки.
Конкурс № 6 «Геометричні бутерброди». (Участь беруть 5 учасниць)Потрібно за відведений час зробити найбільшу кількість бутербродів, з використанням геометричних фігур. Конкурсні бали нараховуються за: кількість виготовлених бутербродів; кількість використаних геометричних фігур; окремий бал за естетичність. Конкурс покидає той, у кого найменша кількість балів. Обладнання: дощечки, ножі, тарілки, рушнички, скатертини, батони, масло, зелень, ковбаса, сир, огірок.
Конкурс № 7 «Краватка». (Участь беруть 4 учасниці)Потрібно зав’язати краватку. Хто справиться із завданням правильно і найшвидше – отримає 3 бали, правильно – 2 бали.
Конкурс № 8 «Народна мудрість». (Участь беруть 3 учасниці)Називаючи по черзі народні прислів’я та приказки в яких зустрічаються числа(за кожне – 2 бали) аж поки вони не закінчаться(або у кого найменша кількість балів), визначиться той, хто покине конкурс.
Конкурс № 9 «Фінал». (Участь беруть 2 учасниці)Учасницям конкурсу дають дві книжки, відкриті на певній сторінці, і 1 хв на ознайомлення. Після того, задається питання по змісту: «На якій сторінці була відкрита сторінка?». Тому, хто дасть правильну відповідь – 10 балів.
У конкурсі перемагає той, хто одержить найбільшу кількість балів.
Конкурсна таблиця
|
К №1 «Шоко-ладка»
|
К №2 «Розв’яжи рівняння» |
К №3 «Анаграми» |
К №4 «Показуха» |
К №5 «Мужність» |
К №6 «Геометричні бутерброди» |
К №7 «Краватка» |
К №8 «Народна мудрість» |
К №9 «Фінал» |
Переможець |
||||||||||
Бали |
від 10 до 1 |
2; 1; 0 |
по 1 |
по 2 |
по 2 |
|
по 2 +1 |
по 2 |
10 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||