«Знаходження значень виразів на дві дії різних ступенів. Задачі на дві дії.»

Про матеріал

Урок математики у 2 класі
«Знаходження значень виразів на дві дії різних ступенів. Задачі на дві дії.»



Перегляд файлу

Кирилівський НВК

 

 

 

 

Урок математики у 2 класі 
«Знаходження значень виразів на дві дії різних ступенів. Задачі на дві дії.»

 

 

 

Демченко Олена Павлівна 
учитель початкових класів 

                                                                                                              Кирилівський НВК

 

 

 

 

 

 

 

2016 р.

 


Тема уроку : Знаходження значень виразів на дві дії різних ступенів. Задачі на дві дії. 
Мета уроку : закріплювати вміння учнів обчислювати вирази на дві дії різних ступенів; організувати засвоєння таблиці множення числа 2 при розв”язуванні прикладів і задач; удосконалю- вати навички розв”язання складених задач ; розвивати логічне мислення, математичну мову; формувати комунікативну та соціальну компетентності; виховувати бережне ставлення до води. 
 

Хід уроку:


І.Організаційний  етап

Ось дзвінок сигнал подав 
До роботи час настав 
Ось і ми часу не гаймо, 
А урок свій починаймо. 
Мотивація навчальної діяльності. Передбачення теми уроку

 -Відкрийте підручник на ст. 107. Уважно роздивіться та скажіть , чим ми будемо займатися сьогодні на уроці математики? 
- А які з цих завдань вам найбільше хотілося б виконати 7 
-Для чого вам потрібні ці навички ? 
- Наприкінці уроку ми з”ясуємо, чи все, що намітили, встигли зробити . 
Краплинки із завданнями уроку 
 

ІІ. Акуалізація опорних знань.

Мозковий штурм.

-Що ви бачите на ілюстрації ?(басейн) 
-Що таке басейн ? 
-Для чого він потрібен людям ? 
-Звідки потрапляє туди вода ? 
_Що получається при складанні крапельок ? 
- А що получається при складанні чисел? 
-Як потрапляє вода у крани? 
- А як виконуються дії у виразах ? 
-Куди зникає вода з басейну ? 
-Сьогодні на уроці я пропоную вам помандрувати разом з маленькою крапелькою . Мандрувати ви будете у групах. В кожній групі буде командир, який буде за правильну відповідь давати крапельку. Той, хто набере найбільше крапельок, - отримає подарунок.

Малюнок басейну, фішки-крапельки 


Каліграфічне письмо.

Щоб ми не заблукали, крапелька надіслала нам свій портрет. Але портрет не звичайний – в ньому зашифроване число, яке ми сьогодні маємо прописати на каліграфічному письмі. Малюнок –завдання на каліграфічне письмо. 
Математичний диктант Послухайте, що розповіла крапелька про себе та запишіть всі числа з її розповіді. 
Я –одна з багатьох крапельок великого світового океану, який об”єднує у собі4 океани і 3 десятки морів.Всього 7 десятків відсотків поверхні Землі покрито водою. У нас на Україні є 2 моря – Чорне та Азовське, більше 3 десятків річок.Без води наш організм може прожити тільки 4 доби.Людина випиває за день біля 2 літрів води. 
-Запишіть у другому рядочку ряд чисел. 1,4,30,70,2,30,4,2. Виконайте самоперевірку. 
За правильне написання математичного диктанту ,командирам видати крапельки. 
-Підкреслити двозначні числа. Які однозначні числа зустрічалися у математичному диктанті ? Магнітофонний запис розповіді. 


ІІІ. Закріплення знань, формування умінь та навичок

 Складання та обчислення прикладів.

Групи № 1,2. Скласти вирази за схемами, використовуючи числа з математичного диктанту. 
Групи № 3, 4. Скласти вирази на одну дію, використовуючи числа з математичного диктанту. 

Перевірка : представники кожної групи мають записати на дошці по одному виразу. Схема : 
** - * . * 
* . * + ** 
Схема : 
** + ** 
* * - * * 

Обчислення виразів.

№ 630 Самостійно обчисліть вирази з підручника. 
Перевірка : на дошці ряд крапельок з відповідями, треба перевірити і знайти зайву. Крапельки з відповідями: 
15,9,19/18,7 
 

Усна лічба

Мандруємо далі. Готуючись до уроку, я заготувала картки з прикладами, але жартівниця крапелька змила деякі числа. Відновіть картки : 
2.* =14 2. * =10 
2.*=18 2.*=12 
2.*=8 2.*=16 
Групова робота (в малих групах)

Доповнити ряд чисел .

Підказка : таблиця множення числа 2. 

Перевірка – взаємоперевіка (робота в парах) Група № 1,2. 
2,4, …,…,…,…,…. 
 

Група № 3,4, 
2,4,6,8,….,…,…,…. 
 

Карка-перевірка 
Обчислення кругових прикладів

У природі всі крапельки проходять коло, а називається він круговорот води у природі. Ми говорили про нього на уроці "Я і Україна”, а зараз спробуємо пройти круговорот, розв”язуючи "кругові” приклади.(по два учні з кожної групи на дошці, інші-в зошитах)

Запис на дошці: 
80-60= 20+75= 
69-30= 95-13= 
39-9= 62+7= 
82-20= 30+50= 

Задача з логічним навантаженням

Одні крапельки зібралися глибоко під землею разом і утворили підземні озера. Люди почали качати з них воду для своїх потреб, а інші крапельки зібралися у струмочок, який пробився з-під землі та побіг у річку. Зібрала вона такі струмочки, зашуміла та понесла їх далі.. Ось і ми з вами підійшли до річки, де нас чекає цікава задача. 
Що ми можемо взяти з річки крім води ? (рибу).Ось і один мій знайомий хлопчик пішов на риболовлю. Він піймав 7 рибин. Вдома хлопчик посмажив всю рибу крім трьох. Скільки ж рибин залишилося ?. 
 

ІV. Фізхвилинка 


V. Розв”язання задачі.

 Задача розв”язується колективно. Ст. 107 № 632. 
Порівняння виразів. У чому можна переносити воду ? Крапелька дала нам завдання – порівняти воду у відрах . Макети відер з записами виразів. 
Геометричний матеріал -У чому у наших домах може бути вода (акваріум) 
-А яка фігура лежить в основі акваріума? (прямокутник). 
-Знайдіть картку з прямокутником та обчисліть його периметр. 
Перевірка: один учень на дошці. Картки –прямокутники. 
Обчислення виразів. Коли крапельки під дією сонечка піднімаються нагору, вони об”єднуються у легкі хмарки. Наша крапелька пропонує вам зібрати всі хмарки та прочитати її зверення. Зображення хмарок зі словами : "Без води нема життя на землі” 
 

VІ.  Підсумок уроку

Узагальнююча бесіда

 - Поясніть цей вислів. Чому без води немає життя на землі ? 
- Що ми маємо зробити, щоб зберегти водні багатства ? 

Самооцінка

 -Подивіться на наші плани на початку уроку.

- Чи все ми встигли зробити ? 
- Ви всі добре попрацювали. Командири, підведіть підсумки. Діти, що отримали найбільше крапельок отримують подарунок – малюнки із зображенням нашої

Мандрівниці. 
Домашнє завдання

Групи № 1,2 - №634, 635 
Групи № 3,4 - № 634, 635 обчислити всі приклади

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 січня
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку