"Знавці мистецтва" Брейн - ринг 6-7 клас

Про матеріал
Правила гри • Гра проводиться в 6 турів. Виграє та команда, яка відповість на більшу кількість запитань. • Питання необхідно слухати до кінця, потім капітан піднімає прапорець і говорить, хто відповідає. • Уточнювати відповідь іншому гравцеві не можна. • Відповідає першої та команда, яка раніше підняла прапорець. • Якщо відповідь відразу не дається, надається одна хвилина на обговорення. Відповідь необхідно дати раніше, поки одна хвилина не має терміну дії. • Якщо відповідь неточний або невірний, то другій команді дається час, що залишився до хвилини, на міркування.........
Перегляд файлу

1

 

                                  Брейн - ринг

                                       6-7 клас

мета:

  • Вчити дітей на практиці застосовувати отримані на уроках образотворчого мистецтва знання, вміння і навички.
  • Розвивати творчі здібності учнів.
  • Виховувати почуття товариства, взаємодопомоги, сприяти згуртованості класних колективів.

Обладнення: Дошка, мультимедійне обладнання, стіл для журі, 2 столи для команд, маленькі картонні палітри - жетони, прапорці (зелений і синій), картки з холодними і теплими кольорами.

Роздатковий матеріал: Олівці, фломастери, фарби, пензлі, папір

                                                                           Хід уроку

Учитель:

  • Добрий день дорогі друзі! Сьогодні ми з вами зібралися тут, щоб дізнатися, чому ж навчилися за навчальний рік, які знання, вміння і навички придбали. І урок ми проведемо у вигляді гри «Брейн - ринг».

Правила гри

• Гра проводиться в 6 турів. Виграє та команда, яка відповість на більшу кількість запитань.

• Питання необхідно слухати до кінця, потім капітан піднімає прапорець і говорить, хто відповідає.

• Уточнювати відповідь іншому гравцеві не можна.

• Відповідає першої та команда, яка раніше підняла прапорець.

• Якщо відповідь відразу не дається, надається одна хвилина на обговорення. Відповідь необхідно дати раніше, поки одна хвилина не має терміну дії.

• Якщо відповідь неточний або невірний, то другій команді дається час, що залишився до хвилини, на обдумування.

• Виграє та команда, яка набрала більше очок, у вигляді палітр. Відповідно очками виставляються оцінки. За перше місце ставиться «12», а за друге - «10».

 

Перший тур. «Ось ми які!»

Учитель:

  • Отже, тема нашого першого туру «Ось ми які!». Для початку нам потрібно розділитися на дві команди. Для цього я попрошу вас взяти по одній картці з таці. (Діти беруть по одній картці.)

Отже, ті, у кого на картці «холодний» колір - я попрошу сісти за один стіл, а ті хлопці, у кого «теплий» колір - за інший стіл. Ось у нас і вийшли дві команди.

Учитель: Вам належить придумати назву для вашої команди, вибрати капітана команди. На це вам 3 хвилини. Ну, звичайно команди повинні мати назви пов'язані з образотворчим мистецтвом.

(Учасники придумують назви).

Учитель: Першим представити свою команду надається можливість учням, які сидять за столом №1

Учитель: Дякую команді ««Барви» Займіть свої місця за столом №1. Право представити себе отримує наступна команда. Вам слово.

Учитель: Дякую команді «Веселка» Займіть місця за столом №2.

Учитель: Отже, перший конкурс завершений. Обидві команди отримують по жетону - палітрі.

Другий тур. «Розминка».

Учитель:

  • Він складається з двох етапів:

1. «Знайди відмінності» Протягом 30 секунд потрібно знайти 8 відмінностей на запропонований-ної вам картині. Чия команда швидше, та й отримує жетон.

2. «Загадкова картинка» Знайти, як можна більше звірів в цьому лісі, за 1 хвилину.

 

Третій тур. «Вікторина»

Учитель:

  • Тепер ми з вами переходимо до 3 туру, на знання видів і жанрів образотворчого мистецтва. Кожна команда по черзі відповідає на питання, які будуть висвітлюватися на мультимедійній дошці. За кожну правильну відповідь - жетон. Починаємо!

1. Що зображують на своїх картинах художник-анімалісти? (Тварин)

2. Жанр образотворчого мистецтва, присвячений військової тематиці. (Батальний)

3. Жанр, в якому головний герой - природа. (Пейзаж)

4. Що є зображенням визначений-них рис окремої людини або групи людей в дуже непривабливому вигляді? (Карикатура)

5. Художній твір, який повторює/ копіює інше. (Копія)

6. Художник, який зображає переважного особи людей. (Портретист)

7. Визначте жанр образотворчого мистецтва за репродукціями картин. (Графіка, Живопис, Декоративно-прикладне мистецтво, Скульптура, Архітектура)

8. Малюнок на шматку лінолеуму. (Ліногравюра)

Четвертий тур. «Художники і художні твори»

Учитель:

  • Четвертий тур «Художники і художні твори». Умови конкурсу: я даю короткий опис картини або деякі важливі події з біографії художника, ви повинні назвати художника або визначити назву картини. Та команда, яка перша підніме прапорець і дасть правильну відповідь, отримує жетон. Будьте уважні.

1. Якого російського художника називали «співцем російської природи»? (Івана Івановича Шишкіна)

2. Один з кращих пейзажів якого художника називається «Золота осінь»? (Ісаака Левітана.)

3. Російський художник, який писав картини на казково-билинні теми? (Васнецов)

4. Як називають художників зображують море? Назвіть прізвище російського художника. (Мариніст. Іван Айвазовський).

5. Онук сільського архітектора, син іконописця. Його твори, головним чином, присвячені селянській тематиці. Проживав в селі Прислоніха Симбірської губернії. (Аркадій Пластов).

6. Ще будучи студентом Академії мистецтв, художник після двох поїздок на Волгу написав картину, яка принесла йому всенародну славу. Яка це картина? ( «Бурлаки на Волзі» Рєпіна).

Учитель: Молодці!

П'ятий тур. «Анаграми»

Учитель:

  • Наступний тур. Називається він «Анаграми». Вам належить переставити букви в запропонованих словах так, щоб з них вийшло нове слово, відносить до сфери мистецтва. Капітани вибирають по два слова.
  • На дошці висвічуються слова:

каркас - к ....

благання - а ....

замок - м ...

нанометрів - о ....

Відповіді: каркас- фарба, мольба- альбом, замок - мазок, нанометр-орнамент.

Діти працюють в своїх командах. У міру виконання капітан команди відносить анаграма журі.

Шостий тур. «Малюнок»

Учитель:

  • Зараз ми з вами порисуємо. Я почну читати по одному рядку з вірша, а ви будете виходити по одному до дошки і ілюструвати його.

На дошці висять ватмани.

Сергій Михалков «Малюнок»

Я олівець з папером взяв,

Намалював дорогу,

На ній бика намалював,

А поруч з ним корову.

Направо дощ, наліво сад,

В саду 15 точок,

Наче яблука висять

І дощик їх не мочить.

Я зробив рожевим бика,

Помаранчевої - дорогу.

Потім над ними хмари

Підмалювали небагато.

І ці хмари я потім

Проткнув стрілою. Так треба,

Щоб на малюнку вийшов грім

І блискавка над садом ...

Ще я дощик подовжив,

Він відразу в сад увірвався,

Але не вистачило мені чорнила

А олівець зламався.

І я поставив стілець на стіл,

Заліз якомога вище

І там малюнок прикріпив,

Хоча він погано вийшов.

 

Учитель:

  • Може, у героя нашого вірша і погано вийшов малюнок, але наші - просто витвори мистецтва! А чий малюнок вийшов краще, нам підкажуть гості.

Учитель: Ось ми з вами і відпочили трохи, посміялися, повеселилися. А зараз прошу вас порахувати ваші жетони.

Підведення підсумків.

Учитель:

  • Звичайно, дуже прикро програвати... Але як би там не було, подумайте про те,

як багато хорошого дала вам ця гра,

ви багато нового дізналися,

а які у вас товариші по грі! Жоден з них не залишився байдужим, все, чим могли, допомагали виконувати завдання в ході гри. Але більше всіх ви порадували мене. Нічого немає краще для вчителя, як відповідальні, сумлінні і розумні, чуйні учні! Чи не вішати ніс, дітиі! А тепер настав час нагородити учасників конкурсу.

  • Команда «______» зайняла __ місце, винагороджу-дається пензликами, а другій команді «_____» вручаються символічний подарунок /олівці/фарби…/.
docx
Додав(-ла)
Sokolova Larysa Dmytrivna
Додано
21 березня
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку