Знайомство з танцювальним стилем Хіп-Хоп, як представником цілої Хіп-Хоп культури

Про матеріал
Завдання: 1.Продовжувати вчити орієнтуватися в просторі, реагувати на зміну частин музики. Запам'ятовувати і дотримуватися послідовність танцювальних рухів. Вправляти дітей у танцювальних рухах, вчити передавати їх виразно і емоційно. 2.Розвивати навички пластичності, виразності,формувати сценічні виконавські навички. Розвиток сприйняття і музично-ритмічного почуття, ритмічності рухів. 3.Виховувати вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в рухах, художньоететичний смак. Виховання інтересу потреби в рухах під музику, розвиток гнучкості, пластичності, розвиток здібностей до виразного виконання рухів.Виховувати культуру виконання рухів і точної передачі стилю і характерних особливостей танцю.
Перегляд файлу

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Центр спорту для дітей, юнацтва та молоді «Олімп»

Криворізької міської ради

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ

 З Хіп Хопу

 

«Знайомство з танцювальним стилем Хіп-Хоп, як

представником цілої Хіп-Хоп культури»

 

 

 

Підготувала:

кер. гуртка з Спорт+Хіп хоп

Науменко Анастасія

Володимирівна

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг-2020р.

Тема : «Комбінації з вивчення вправ, елементів хіп - хоп».

Мета: Ознайомити учнів з основними етапами розвитку

Хіп-Хоп культури.

Завдання:

1.Продовжувати вчити орієнтуватися в просторі, реагувати на зміну частин музики. Запам'ятовувати і дотримуватися послідовність танцювальних рухів. Вправляти дітей у танцювальних рухах, вчити передавати їх виразно і емоційно.

2.Розвивати навички пластичності, виразності,формувати сценічні виконавські навички. Розвиток сприйняття і музично-ритмічного почуття, ритмічності рухів.

3.Виховувати вміння емоційного вираження, розкутості і творчості в рухах, художньоететичний смак. Виховання інтересу потреби в рухах під музику, розвиток гнучкості, пластичності, розвиток здібностей до виразного виконання рухів.Виховувати культуру виконання рухів і точної передачі стилю і характерних особливостей танцю.

Методи і прийоми:

  •             Практичний;
  •             Наочно-слуховий;

Матеріал та обладнання: Ноутбук, аудіозапис.

Структура заняття:

  •             Вступна частина:

1) Мотивація дітей, позитивний емоційний настрій, підведення до основної частини заняття;

2) Розминка.

  •             Основна частина:

1) Розучування базових танцювальних рухів в стилі хіп-хоп. Поєднання танцювальних рухів в танець.

  •             Кінець заняття:

1) Узагальнення, підсумок заняття;

2) Позитивна педагогічна оцінка.

Хід заняття :

 Діти заходять в зал, зупиняються перед педагогом, стоячи в лінії. Тренер розраховує дітей на 1,2, 3 і формує три лінії.

 Розминка для дітей на місці під музику :

1. Нахили голови вперед, назад, вправо, вліво.

2. Кругові оберти головою вправо,вліво.

3. Кругові оберти плечима вперед, назад.

 4. Кругові оберти діафрагмою вправо, вліво.

5. Кругові оберти руками до себе, від себе.

6. Кругові оберти корпусом. Кач вправо, вліво.

7. Кругові оберті колінами вправо,вліво, в центр, з центру.

8. Присідання.

9. Дихальна вправа. Відновлення дихання.

Далі Основна частина, в якій ми з дітьми переходимо до розучування базових танцювальних рухів в стилі хіп-хоп, а саме :

  1. Old school:
  •              Smurf
  •              Prep
  •              Reebok
  •              Happy Feat
  1. Middle School
  •              Steve Martin
  •              Party Mashine
  •              Running Man

 

  1. New School
  •              Monestary
  •              Walk it out
  •              Harlem Shake

Після вивчення базових рухів ,переходимо до поєднання цих танцювальних рухів в танець. Вивчення танцювальної зв’язки під рахунок повільно. Відпрацювання швидко під рахунок та під музику.

Остання частина уроку- це узагальнення, підсумок заняття, повторення назв вивчених базових рухів,озвучення домашнього завдання.

docx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку